Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Gewone lak buigt ook niet mee, waardoor je idd scheurtjes en breukjes krijgt.
Hele flexibele nagels zijn een uitdaging om iets op te zetten. De enige optie voor een duurzame set is eigenlijk een hard gel gebruiken en de natuurlijke nagel er onderuit frezen. Want wat er niet is kan niet liften.
Je kunt ook nog gebruik maken van een techniek die de laatste tijd steeds meer bekendheid krijgt, het lamineren, of armoring in het Engels. Dat je eerst met hard gel een klein bumpertje maakt aan de top van je vrije rand, dat uithard en vervolgens pas gaat opbouwen. Dat werkt bij mijn klanten met dergelijke nagels ook wel heel goed.
Ik was mijn paars blauwe set alweer beu
[ [url=m/p47RIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GJTDFF.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ik was altijd tevreden over PG. Nog steeds.
Britt schreef:Heb je al wat aangeschaft? Pink Gellac zou niet het merk zijn dat ik zou adviseren om mee te beginnen, eerlijk gezegd. En de lamp is prut, veel te duur en veel te weinig power
Kijk anders eens naar Neonail? Ook heel veel keus en o.a. te koop bij Douglas, dat is wel handig vind ik.
Qua lamp, die moet passen bij je product, maar Sun UV heeft goede lampen voor een nette prijs!
Britt schreef:Ik ben nog aan het nadenken wat ik voor de vakantie op mijn nagels zet. Ik ben inspiratieloos