Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Prairy schreef:Achterlijk vind ik dat ook, maar ik kan het niet helpen dat ik dan ook gelijk denk, ja maar als die vent zelf geen koter wil, dan kan hij toch zelf ook laten knippen?
Wendy schreef:@laurora: een condoom is natuurlijk ook altijd een optie hé... als een knipje nog teveel van het goede is, kan een vent ook op die manier zelf zijn verantwoordelijkheid nemen
Prairy schreef:Het is gewoon tijd voor de mannen pil. Maar ja, zolang vrouwen allemaal lekker blijven slikken, is daar natuurlijk niet zoveel haast mee. En volgens mij zijn er nog steeds met mannelijke wetenschappers dan vrouwen.
En het zal dan ook wel iets met mannelijke trots zijn dat ze niet willen dat er hormonen in hun lichaam komen. Stel je voor dat ie niet meer omhoog komt
Prairy schreef:Het is gewoon tijd voor de mannen pil. Maar ja, zolang vrouwen allemaal lekker blijven slikken, is daar natuurlijk niet zoveel haast mee. En volgens mij zijn er nog steeds met mannelijke wetenschappers dan vrouwen.
En het zal dan ook wel iets met mannelijke trots zijn dat ze niet willen dat er hormonen in hun lichaam komen. Stel je voor dat ie niet meer omhoog komt