Ik hoorde trouwens van een klasgenoot dat haar artiest had gezegd dat je het beste een tatto kan nemen na je 20ste ivm de vervelling van je huid. Iemand die hier meer over weet of dit waar is etc?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nardxash schreef:Wat den mooie tattoo,s komen er weer voorbijik zou graag jullie advies willen ik wil de tekst: i Will never let you go al een hele tijd laten tatoeëren maar niet in een zin maar in een soort rondje. Hou denken jullie erover en welke plek vinden jullie mooi om dit te laten zetten?
[***] schreef:Die bloemen zijn heel mooi! Waar heb je ze laten zetten?
Yasmine schreef:Oh wat lief, is dat een pinky swear tattoo?
Smee__ schreef:EmmyJoycee schreef:[ [url=m/Mmb5kq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weer 2 nieuwe tattoos erbij! Pijn viel me heel erg mee gelukkig
Ooooh ik ben al een hele tijd stille meelezer maar ik moet echt even zeggen dat ik die pinky promise tattoo ronduit geweldig vind
Adamootje schreef:Mooie tattoos komen er voorbij.![]()
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vorige week een kleurentattoo laten zetten. Hij is inmiddels grotendeels verveld. Echter, onder mijn oude velletje zag ik dat er op de rode stukken van mijn tattoo piepkleine bultjes zitten. Het jeukt niet op deze plekken, er omheen is het ook niet rood. Op een enkel plekje na is het ook niet gevoelig. Ik vrees toch voor een reactie op de rode inkt. Iemand die dit herkent?
Foto:
[ [url=m/WBMRfb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VRDznB.jpg]Afbeelding[/url] ]