Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Maar alles is relatief en iedereen stelt andere prioriteiten. Waar de één veel geld uitgeeft aan setjes, geeft een ander veel uit aan Schleich of waxmelt kaarsdingetjes, dingen voor in huis, kleren, nagellakjes, of een hobby, of dus make-up.
linoleum schreef:ElineS, het sarcasme was alom aanwezig in mijn post. En denk dat dit ook wel plek is om dat zo te zeggen. Niet iedereen wil evenveel betalen voor makeup, prima.
Al is mijn ervaring door de jaren heen bij bijna alle producten dat wat meer geld ook meer kwaliteit betekend.
_Friemel schreef:ElineS dan moet je maar niet met DnT en mij mee shoppenhet interesseert mij echt geen moet wat iets kost als ik het mooi vind wil ik het hebben máár ik gebruik het wel, ik koop niet om er naar te kijken
maar in m'n stash zitten echt alle merken hoor van Catrice tot Mac van Nars tot kiko, als t maar werkt
Djilna schreef:Elke gefeliciteerd!!
En Ds met je verjaardag
Ik ben hier wat weinig aanwezig, lees wel maar draag al flink wat weken zo goed als geen makeupGeen zin in. Vandaag somber weer en sombere bui en mezelf maar opgefleurd met MAC Miley lipstick. Lekker knalroze
Had er wel een beetje bronzer bij nodig