Zo leuk als we elkaar zo kunnen helpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Creatas schreef:Ik heb net voor het eerst hammam geprobeerd, I'm in love! Die hot scrub is fantastisch! Nu nog even terugzoeken wat de volgorde/werkwijze is met de mud en blacksoap want het was een beetje onverwachts dat ik deze serie opentrok hahaha.
Creatas schreef:Ik heb net voor het eerst hammam geprobeerd, I'm in love! Die hot scrub is fantastisch! Nu nog even terugzoeken wat de volgorde/werkwijze is met de mud en blacksoap want het was een beetje onverwachts dat ik deze serie opentrok hahaha.
Zertab schreef:Stomme vraag misschien, maar wordt de scrub ook echt warmer op je huid?
Zertab schreef:Creatas schreef:Ik heb net voor het eerst hammam geprobeerd, I'm in love! Die hot scrub is fantastisch! Nu nog even terugzoeken wat de volgorde/werkwijze is met de mud en blacksoap want het was een beetje onverwachts dat ik deze serie opentrok hahaha.
Stomme vraag misschien, maar wordt de scrub ook echt warmer op je huid?
Banyu schreef:Oké, dus eigenlijk is het ook gewoon soort van douchefoam, maar dan op deze manier? Ik kan me niet herinneren dat het mijn lichaam vorige keer een "diepte"-reiniging gehad heeft toen. Maar ik geef die 70ML tube, nog wel een kans!