Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:10

Ah wat tof!
Zo leuk als we elkaar zo kunnen helpen :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:32

Oscar schreef:
Ah wat tof!
Zo leuk als we elkaar zo kunnen helpen :)

Precies half jaar geleden ook gedaan, dus erg leuk dat het nog een keer zo uitpakt. <3

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:25

Oscar heb je al dao dozen?

Heb je aan 1 genoeg of liever 2 ?

Afbeelding

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:45

Ik heb net voor het eerst hammam geprobeerd, I'm in love! Die hot scrub is fantastisch! Nu nog even terugzoeken wat de volgorde/werkwijze is met de mud en blacksoap want het was een beetje onverwachts dat ik deze serie opentrok hahaha.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:23

Creatas schreef:
Ik heb net voor het eerst hammam geprobeerd, I'm in love! Die hot scrub is fantastisch! Nu nog even terugzoeken wat de volgorde/werkwijze is met de mud en blacksoap want het was een beetje onverwachts dat ik deze serie opentrok hahaha.

Dat zei ik toch! :P

De blacksoap, snap ik niet zo goed, zie het als een normale scrub, maar toch ook weer niet? Het is dat ie in m'n advent zat, maar nooit zelf gekocht. Dus wie weet de beste tip wat ik ermee kan? :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:28

Wanneer is er weer sale :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:49

x_Jeanine_x schreef:
Wanneer is er weer sale :o

Normaal direct na kerst.

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:25

Ja, volgens mij ook.
Ik hoop heel hard dat de Dao douchefoam in de sale te krijgen is. Volgens het plaatje zou die in m’n kerstpakket zitten en ik was heel blij dat ik nog een Dao bodycreme gevonden had. Maar nu blijkt het een showerfoam van Jing te zijn....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:39

Creatas schreef:

Stomme vraag misschien, maar wordt de scrub ook echt warmer op je huid?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 00:21

Zertab schreef:

Je lichaamstemp is veel hoger dan de kamertemperatuur (hier in Nederland tenminste in de winter, misschien niet tijdens een hittegolf!?), dus ik neem aan dat als je scrub op je huid doet en het er even op laat zitten, het opwarmt door je lichaam.

Of denk ik nu te simpel? :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 02:12

Zertab schreef:
Creatas schreef:

Bij mij, en dus ideaal als ik enorm last van mijn nek heb. En daar vind ik dit mega goed voor!

Voor de sale hoop ik heel erg, dat de deostick van dao in de sale is! Heb er nog 8 van de vorige sale, maar toch, de jing, HB als sakura kunnen daar echt niet aan tippen!!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 05:01

Ik heb geen speciale wensen voor de sale, behalve verdwaalde Yaldas. Maar uiteindelijk koop ik toch wel weer wat goodies. Ken mezelf inmiddels... ;-)

Sale begint inderdaad op de 26ste. Ik zag hem al aangekondigd op de Amerikaanse site.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:03

ben benieuwd wat er nu meer in de sale komt. normaal zie je namelijk dat in de winkels wel eens wat andere dingen staan als op de site

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:06

Ashleytjuhh schreef:
ben benieuwd wat er nu meer in de sale komt. normaal zie je namelijk dat in de winkels wel eens wat andere dingen staan als op de site

Zouden de kaarsen en geurstokjes in de sale komen aangezien de verpakking veranderd? *fingers crossed*

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:25

En tja, er zal wel wat Happy Buddha gedumpt gaan worden.

Er is in de winkels inderdaad vaak ander spul... maar ja.. de winkels zijn in elk geval tot 19? januari dicht en de sale is tot, wat, de 24ste ongeveer?

Zou leuk zijn als ze dat spul nu dan ook on-line gooien, maar daar verwacht ik niet veel van, eerlijk gezegd.

Afwachten...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:51

In de winkel hadden ze het bij de private shopping erover dat de week na kerst de sale zou beginnen en dat ze nog niet wisten wat ze daarvoor binnen zouden gaan krijgen. Mja dat deel binnen zouden krijgen gaat nu ook niet gebeuren denk ik :\

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:20

Banyu schreef:
De blacksoap, snap ik niet zo goed, zie het als een normale scrub, maar toch ook weer niet? Het is dat ie in m'n advent zat, maar nooit zelf gekocht. Dus wie weet de beste tip wat ik ermee kan? :D

Iemand die misschien uit kan leggen de "meer"waarde van de black soap?

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:32

Even copy paste van Rituals

"De zeep met pure olijfolie en revitaliserende eucalyptus geeft je huid een diepe reiniging en maakt het heerlijk zacht. Is geschikt voor alle huidtypen. Gebruik de zeep voor een ultieme reiniging in combinatie met de scrub handschoen of de hot scrub uit dezelfde collectie."

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:34

Volgens mij is het gewoon idd de tradionele zeep reiniging met kruidige zeep alvorens je gaat scrubben. Maar of je dan persé die zeep daarvoor moet gebruiken? :o?

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:35

Geen idee wat het doet, maar de Black Soap ruikt wel heel lekker!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:40

Het ruikt inderdaad heerlijk, maar als je je afvraagt wat het doet: net als de meeste andere Rituals producten droogt het je huid vooral uit :+ . Gebruik het alsnog af en toe. Ik was me er gewoon mee, gebruik m niet in combinatie met de scrub.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 00:42

Oké, dus eigenlijk is het ook gewoon soort van douchefoam, maar dan op deze manier? Ik kan me niet herinneren dat het mijn lichaam vorige keer een "diepte"-reiniging gehad heeft toen. Maar ik geef die 70ML tube, nog wel een kans! :-)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 07:42

Banyu schreef:
Oké, dus eigenlijk is het ook gewoon soort van douchefoam, maar dan op deze manier? Ik kan me niet herinneren dat het mijn lichaam vorige keer een "diepte"-reiniging gehad heeft toen. Maar ik geef die 70ML tube, nog wel een kans! :-)

Het is trouwens wel handig om hem eerst op een washandje oid tot schuimen te brengen. Als je dat op je huid probeert gaat het waarschijnlijk een teleurstelling worden. De zeep is vrij "vast" zeg maar. Geen foam die zelf gaat schuimen :j

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:09

Ik kreeg een mail dat ze met fietskoeriers van bezorgen.

Ik woon in the middle of nowhere buitenuit.
Grapte tegen mijn man... ik ben in staat om een pakket te bestellen.. dit wil ik wel mee maken. _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:35

In mijn mail zat vanochtend een online gift card, bleek die van mijn mama te zijn! <3 :D :D

Leuk, dat dat nu ook kon! Ze moest vandaag even in de stad zijn (kruidvat), en rituals was gewoon open, je kon aan zo'n "hokje" je bestelling doen, en dan kreeg je het buiten. Maar denk dan, hun zijn toch geen winkel net als bv kruidvat die dan wél open mogen blijven. Bedoel, action die moest ook gewoon dichtt?