Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kim345 schreef:Hoi ik wil me ook melden!
Gave tattoo's allemaal.
Binnenkort wil ik er graag ook eentje laten zetten, een wereldkaartje op de bovenkant van mijn voet.
Ik wil hem graag in de woonplaats van mijn ouders laten zetten maar daar ben ik niet heel vaak. Dus nog even wachten tot ik daar weer ben.
Joolien schreef:Welkom, leuk idee! Een wereldkaart gaat denk ik wel heel druk worden op je voet, ik vraag me af of dat mooi wordt. Als ze namelijk te veel moeten gaan priegelen, kunnen de lijnen in elkaar gaan overlopen.
Bij wie wil je m laten zetten?
BarbaLala schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hem zou willen verstoppen, je bent er toch juist trots op zou ik denken? Anders kan je net zo goed een sticker plakken?
Damned schreef:Hoi, ik lees al heel lang mee, en ben van plan om binnen een paar jaar misschien ook een tattoo te laten zetten. Wat ik me afvroeg: is het nog steeds zo dat zwarte tattoo's langzaam lelijk blauwachtig kleuren? En mocht hij uitlopen door de plek of omdat het te dicht op elkaar staat, is dat dan nog te repareren? Of loop je dan voor de rest van je leven met een wazige tattoo?