Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 13:39

RP is ook niet op de foto te krijgen :')

Ik ben echt een sucker voor webshop acties, dus gisteren nog het eea bij enchatra besteld

CG - Surfin For Boys, X, Petal to the Metal, Strike a Rose en Neon on and on en verder nog wat make up.

Gaat alleen wel van mn shop tegoed in DL af :') Maar kon t echt niet weerstaan O:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 10:50

.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 11:22

Mooi tazzey :)

Ik heb blauwe nagels met op allebei mn duimen een kuikentje
wat doen jullie trouwens als je potjes hebt die nogmaar halfvol zijn waardoor je er amper bijkomt met je kwastje?

Tazzey

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 11:32

Ik kantel het potje zodat de lak aan de zijkant komt te liggen en ik er toch bij kan met mijn kwastje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:26

Leuk Tazzey, lijkt op mijn Paaseieren :D

Ik kantel het potje ook gewoon, meestal kom ik er dan nog wel bij.

Vandaag nog een Paas nail art: Bunnies :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:38

Mooie nailart met die konijntjes :)
Die challange onderaan is ook leuk zeg! Hoe ben je die tegengekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:41

Die laatste foto?
Die challenge heb ik opgezet met een aantal vriendinnen op Instagram.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:46

DnT schreef:
Leuk Tazzey, lijkt op mijn Paaseieren :D

Ik kantel het potje ook gewoon, meestal kom ik er dan nog wel bij.

Vandaag nog een Paas nail art: Bunnies :D

Als je iets met paaseieren doet kom je al snel op hetzelfde uit. Ik had deze een aantal jaar geleden al eens gemaakt alleen met andere kleuren. Nu heb ik de sheer tints gebruikt en die zijn voor dit soort dingen echt ideaal :D

Je bunnies zijn leuk! Ik ga zo maar eens een nieuw nailart idee bedenken voor volgende week zondag.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:47

Wat een lieve bunniessss die van tazzey is ook leuk!!!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:33

Ja die laatste foto bedoel ik idd, leukk

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:24

Ik ben de laatste dagen even bezig geweest met de Insta-dri topcoat van Sally Hansen. Wat een fijne topcoat is dat! Een prachtige glans en inderdaad razendsnel touchdry.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:36

Fijn???

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:41

Zeker! Echt perfect. Mooie glanzende finish en snel droog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:46

Grappig, ik vind hem helemaal niet fijn...
Droogt niet snel, bubbelt en chipt als een malle en ik heb echt nooit chips.

En je betaald je ook nog eens scheel aan een flesje hier.

Maar fijn dat jij er zo blij mee bent :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:51

Vreemd hij is bij mij echt binnen enkele seconden touchdry, bubbelt totaal niet. Chippen kan ik niets van zeggen ik draag vrijwel alleen maar OPI en die blijft altijd wel goed zitten. Ik merk wel dat ik minder snel tipwear heb met deze topcoat. Normaal heb ik daar vrij snel last van gezien ik veel teksten typ op mijn laptop en dat altijd met de puntjes van mijn vingers/nagels doe.

De prijs valt op zich wel mee vind ik.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:11

Even een vraagje: wat voor penseeltje/kwastje gebruiken jullie voor een nail art? Hebben jullie daar misschien een foto van? En waar kun je deze voor een budget prijsje kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:40

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:43

Die heb ik ook alleen in het wit. Werken op zich wel maar echt fijne kwaliteit is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:52

Ik vind de kwaliteit verrassend goed, helemaal voor de prijs die je betaald.
Mijn setje heb ik al zeker een half jaar en ze doen het nog steeds prima!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:22

Hoop dat het zo blijft Tazzey! Bij mij ging het na een keer of 5/6 gebruiken opvallen dat het ging bubbelen en dat het er zo met 1 laag vanaf viel. Maar wellicht had ik een verkeerd flesje. Wil je mij/ons :D op de hoogte houden? Ben erg benieuwd!!

Oh, dat is wel een mooie veelzijdige set zeg! Maar doen jullie dan met die kwastjes in normale nagellak dopen? ik had van die kant en klare, waar zo'n eyeliner kwastje in het flesje zat zeg maar, maar dat werkte echt voor geen meter. Maar nu kan het ook best aan mijn geduld liggen :') O:)
Waar zijn die waaiers eigenlijk voor?

Toevallig ben ik nu aan het "arten" geslagen. Dwz dingetjes erop plakken. Word helemaal kierewiet.. Er zit nog nauwelijks wat in het zakje, de tafel en vloer liggen onder, mijn hele handpalm zit onder en denk dat ik 30 dingen op de plek heb waar ik ze wil _O-.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:25

Foto yv :') die set heb ikmvoor mn make up ook ook in roze maar niet voor mn nagels hoor

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:29

Even snel foto gemaakt, is al donker. en kan meteen testen of mn flickr-app het doet :D
Edit: Jeej, hij doet het *\o/*

Afbeelding

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:39

Ik geloof dat ik ook weer mee wil doen hier. Heb ik tot een dik half jaar geleden ook gedaan, maar ging toen een revalidatiekliniek in en ben gestopt met meeschrijven. Niet met lakken. ;)

Heb onlangs bij een Kruidvat met 'dubbel' essence rek een nailart penseeltje gekocht. Nog steeds niets mee gedaan, zaten ook sponsjes bij, liggen ook nog ongebruikt te zijn. :o Maar moet zeggen dat ik hier wel weer inspiratie opdoe. Mijn nagels en nagelriemen zijn op het moment echt van waardeloze kwaliteit, dus even 'naakt' en 2 keer per dag goed smeren. Hopelijk eind van de week weer een leuk lakje erop.
Ben na het verhaal van Yv (volgens mij) over gespleten nagels van de glazen vijl van Herome ook weer eens met een andere vijl gaan lakken om te kijken dat bij mij ook zou kunnen helpen.

Wel grappig om weer iemand positief over Insta Dry te zien, ben daar namelijk zelf ook heel erg over te spreken en was echt verbaasd dat jullie hier die ervaring niet delen. Heb nav meelezen hier ook seche vite gekocht, maar vind dat echt rostpul dat vreselijk shrinkage geeft en veel te snel indikt. En ik had meteen de verdunner bijgekocht, maar als je daar eenmaal mee begint moet je dat er wel heel vaak weer bijdoen, voor mijn gevoel.
De werking van een topcoat zou toch niet afhankelijk van je nagels moeten zijn? Bij een basecoat snap ik dat nog wel, zo had ik bijvoorbeeld bij de base van OPI het idee dat ik al een peel off had, ik kon na een dag zo de hele nagellak eraf 'pakken' als ik een randje los had gepeuterd. Gebruik nu weer de simpele ridgefiller van Essence en die bevalt me stukken beter. Alleen jammer dat ik daarvoor dus weer naar een grotere Kruidvat moest, omdat ze die niet allemaal verkopen.

Ik vind je nailart erg leuk, Yv! Maar ik denk dat ik ook alles vol met die glitters zou strooien. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:47

Ben benieuwd dreamybol! Ik ben niet van het splijten af, maar het is echt zoveel minder sinds ik met die koh-vijl vijl!

Sv vind ik ook niet prettig, ik kreeg er ook ontzettende shrinkage van. Maar lamg niet iedereen heeft dat, dat is best vreemd! Ik vond weer een flesje the shield van a england en onsanks dat ie niet mega snel droogt, blijft die toch ook erg fijn. Ben een beetje restjes aan het opmaken, heb echt veel te veel base- en topcoats staan.

Mijn handen zien er ook niet uit: lang leve weekend klussen :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:54

Wauw Yv :~