Amytj schreef:ik ben 1.66 en weeg nu 63. Wil onder de 60 komen, al is t maar 59.8 hihi
Dat heb ik ook met m'n 70!
Zijn jullie ook zo aangekomen door de pil?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Was daarvoor een stokje en kreeg toen wel wat meer vorm. Ik hield het toen alleen goed onder controle met veel en op hoog niveau sporten.. Toen dat niet meer kon ben ik vooral snel aangekomen. Als je niet eens meer 5 minuten mag fietsen naar school gaat het gauw fout helaas                                                         
 (Heb nu microgynon 50)

)
 Nou dat was echt funest. Maar gelukkig zit ik nu alweer onder dat gewicht van toen  
  ik ben 1,56 en weeg nu 60,9 (en wil dus naar onder de 60) grappig dat iedereen zo'n magische grens heeft he? is denk ik ook wel een stukje mentaal is. 
 Ik ben toen ik 15/16 werd wat meer in model gekomen en wil het nu graag verder doorzetten, ik zou dus niet weten of ik ben aangekomen door de pil, maar het zal er vast niet aan meegeholpen hebben.                                                         
 )

en een bakje 0% vet yoghurt. 
                                                         Naoom_ schreef:Ja, zou wat zijn zeg als ze eraan vlogen.
Lekker ontbijtje gemaakt met magere yoghurt, muesli, scheutje limo erdoor en verse aardbeien.
Heeft iemand hier ervaring met afslank thee (sliming herb)?
Ik heb het gisteren van de toko meegenomen, staat op het pak dat je maar 2 kopjes per dag mag en niet met kokend/heet water.
Dus gewoon koud.. Koude thee, lijkt me heel vies.
 "Hoi lieverd nee even geen kusjes NEE NIET KNUFFELEN ik moet eerst plassen nu nu nu"                                                         
 .
 .