[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:20

Amytj schreef:
ik ben 1.66 en weeg nu 63. Wil onder de 60 komen, al is t maar 59.8 hihi

Dat heb ik ook met m'n 70!

Zijn jullie ook zo aangekomen door de pil?

Anoniem

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:21

Bij mij is mijn eerste vlaag van vrouwelijke vormen wel gekomen door de pil ja :j Was daarvoor een stokje en kreeg toen wel wat meer vorm. Ik hield het toen alleen goed onder controle met veel en op hoog niveau sporten.. Toen dat niet meer kon ben ik vooral snel aangekomen. Als je niet eens meer 5 minuten mag fietsen naar school gaat het gauw fout helaas

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:24

Ik ben wel begonnen met aankomen zodra ik met de pil begon ja, weet niet hoever het gerelateerd is, maar het komt wel aardig overeen.

Ik ben nu ongeveer 1,65 en weeg iets van 74 ofzo. Voor ik met de pil begon woog ik 59.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:31

Ik ben belachelijk veel aangekomen door de pil.. :=
Ik woog altijd 55 kg (en ja dat is heel weinig voor iemand van 1.80) en wilde dolgraag aankomen maar het lukte me maar niet..
Toen begon ik met de pil en binnen 3(!) maanden woog ik 63.. Toen ben ik vorige zomer van pil gewisseld, en dat icm minder bewegen heeft ertoe geleid dat ik nu 72 weeg.. Waarvan waarschijnlijk 2 kg van de pil komt volgens mijn huisarts. :) (Heb nu microgynon 50)
Positieve bijkomstigheid is dat ik van een 70B naar een 75D cup ben gegaan :')

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:45

Ik ben ook lekker aangekomen door de pil. Drama! 1e keer iets van 7 kilo. En vorig jaar ben ik 3 maanden gestopt, daarna toch weer begonnen en gelijk weer 4 eraan. Begin dit jaar echt een MEGA dip gehad en weer gestopt. Maar WAUW, ik wou dat ik er nooit aan begonnen was! Ik zit sindsdien echt top in m'n velletje! Hier geen pil meer...... Moet nu ff bedenken hoe anders, maar in ieder geval geen pil meer! :D

En opeens wil het afvallen ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:58

Stoppen met de pil is helaas geen optie voor mij, denk dat mijn vriend dan gaat huilen (heel serieus...)

Voor de rest heb ik vandaag mijn laatste codeïne pil genomen! Helemaal blij dus, heb me eergisteren per ongeluk bijna gewassen met mondwater van Listerine omdat ik zo suf en in de war was. Echt niet fijn, dus ben blij dat ik morgen weer lekker kan gaan sporten en alles gaan doen wat ik wil doen :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:16

Frummels, wat een zware pil slik je. Ik ben niets aangekomen door de pil (15 jaar geleden :') )
Ik ben 1.68 en weeg nu 82.9.

Vandaag de hele middag tot 10 uur op het terras gezeten. Geen alcohol gehad, alle bittergarnituur niet aanraakt.. Ik heb 1 tonic en 1 bitter lemon gehad. Verder thee. Avondeten was een salade met tonijn, hollandse garnalen en zure komkommer. We'll 1 stukje brood met boter gehad O:)

De vrienden met wie ik was heb ik 1 april voor het laatst gezien en zij konden allemaal supergoed zien dat ik zo ben afgevallen. Altijd leuk die complimenten!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 05-05-13 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:17

Frummels schreef:
Positieve bijkomstigheid is dat ik van een 70B naar een 75D cup ben gegaan :')

Ik echt precies hetzelfde :')

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 07:51

Goed bezig Wendy! Fijn dat je kleding weer past!
Leuke foto Passoa! Je ziet er daar imo prima uit!

Ik ben met de pil begonnen toen ik 13 was ofzo, en toen had ik echt nog een heel mooi figuurtje, heupen en voorgevel waren toen net in de maak, maar verder was ik heel smal, dat heb ik ong. vast kunnen houden tot mn 20ste. Ik ben eigenlijk echt aangekomen, toen ik van mijn stalstages overging naar mn dierenartspraktijk stages (22 jaar), toen was er al zo;n 5 kg bij, toen ging ik ook nog eens samenwonen (24 jaar) en tegelijkertijd zittend werk doen :( Nou dat was echt funest. Maar gelukkig zit ik nu alweer onder dat gewicht van toen :D ik ben 1,56 en weeg nu 60,9 (en wil dus naar onder de 60) grappig dat iedereen zo'n magische grens heeft he? is denk ik ook wel een stukje mentaal is.

Madeira wat heb je uiteindelijk nog gegeten?
Mootje goed bezig! Fijn he die complimenten!

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:14

Ik ben ookal heel vroeg met de pil begonnen, was 13, maar toen was ik echt heel vatzig. :') Ik ben toen ik 15/16 werd wat meer in model gekomen en wil het nu graag verder doorzetten, ik zou dus niet weten of ik ben aangekomen door de pil, maar het zal er vast niet aan meegeholpen hebben.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:32

Ga vanaf vandaag weer even bijhouden. Het weekend sushi gegeten, naar animal event geweest enz. Dus slecht weekend. Even stiekem gewogen en er zat 600 gram bij. Dat moet er vast zo weer af zijn, maar vanavond gaan we ook nog is BBQen

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:11

58,7 vandaag, voor het eerst goed gewogen (zonder kleding/nat haar, weegschaal gaf 60 aan eerst) dus neem aan dat het daardoor komt, zoveel gaat er niet af in de eerste 2 dagen lijkt me haha. Anyway, dat is dus het startpunt. Mijn cruesli vergeleken met de muesli in de super en op 1 na zit er in de mueslis evenveel tot meer suiker per serving, dus dat zal niet zo gek veel uitmaken. Crackers en saladezooi ingeslagen, we gaan ervoor!

Brekky(om het australisch te houden): yoghurt, cruesli, banaan en kiwi
Smoko: rijst met groentes, peer en zoete chilli saus.
Lunch: zelfde
Tussendoor: maiscracker met pindakaas
Tea(avondeten): wat salade met wat opgewarmde rijst(had veel te veel gemaakt :') )

Ik heb nooit verschil gemerkt na de pil, er is wel wat bijgekomen sinds toen, maar neem aan dat dat gewoon door het volwassen worden komt.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:10

Colorado welkom! Wat gaaf dat je in Australië woont en wauw wat een droombaan!
Als je je ontbijt nog gezonder wilt maken kan je de banaan ook vervangen door een ander fruit, zitten namelijk erg veel koolhydraten in.
Tenzei je gaat sporten natuurlijk. ;)

PassoaJus, goed bezig!

Timokyana ook welkom hier! Ik zou ook een moord doen voor jouw gewicht, haha. :=
Stoppen met snoepen/snaaien en frisdranken kan al heel veel schelen.

Wendy, mijn moeder maakt altijd pastasalades met sla, pasta pennen, druiven, komkommer, tomaat en soms iets van zalm erdoor. En dan dressing honing mosterd of iets anders naar keuze. Misschien een idee? :)

Ik ben denk ik wel iets aangekomen van de pil twee jaar geleden, maar mede ook dankzij mezelf. :+
Ben nu met de pil gestopt sinds een maand en bevalt me zeer goed. Ga hem enkel weer in de vakantieperiode slikken ivm zwemmen enzo.

Mootje, super knap dat je overal van af hebt kunnen blijven! En complimentjes zijn altijd leuk!

Zo hehe, alles bijgelezen. Wat ik gisteren allemaal gegeten heb op de zwarte markt ga ik hier maar niet neerzetten, voel me +5kg, lichamelijk is dat hopelijk niet zo. :+
Gisteren wel nieuwe allstars gekocht, 25 euro goedkoper dan in de winkel. En een bbq voor paps verjaardag.
Vanaf vandaag weer strak aan de lijn. :)

Heb gisteren bij mijn oude buurvrouw op de verjaardag mee zitten kijken met de weightwatchers, dat is zij nu aan het doen.
Het is dat het zoveel geld kost per maand, anders had ik het wel willen doen. Heel fijn met die app die ze nu ook hebben. En zij was nu in 4 weken 4 kilo kwijt.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:23

@Colorado welkom en succes met afvallen

@naoom hiih dat gevoel heb ik ook altijd bij slecht eten dat er veel kg's aanzitten, gelukkig is dat niet zo

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:34

Ja, zou wat zijn zeg als ze eraan vlogen. :')

Lekker ontbijtje gemaakt met magere yoghurt, muesli, scheutje limo erdoor en verse aardbeien. :9

Heeft iemand hier ervaring met afslank thee (sliming herb)?
Ik heb het gisteren van de toko meegenomen, staat op het pak dat je maar 2 kopjes per dag mag en niet met kokend/heet water.
Dus gewoon koud.. Koude thee, lijkt me heel vies. :+

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:49

Geen ervaring mee. Lijkt me ook echt niet lekker, koude thee. :+

Dat gevoel ken ik, ik durf ook nooit meer op de weegschaal te gaan staan dan de eerst paar dagen. :')

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:51

ik weet wel dat het water voor groene thee niet helemaal hoeft te koken.... misschien bedoelen ze dat?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:55

Denk het niet. Er staat; gebruik geen kokend of heet water, enkel koud water en laat het 30 min trekken.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:56

Ownee, dan is het vrij duidelijk :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:05

Hallo allemaal!
Ik kom graag ook weer mee doen, een tijdje niet geweest en ook niet op mijn eten gelet, maar ben vandaag weer begonnen.
Netjes gewogen en ook maar eens genoteerd en ook maar eens opschrijven wat er nu precies naar binnen gaat.
Ik zou iig 10 kg kwijt willen.
Kan helaas nog steeds niet sporten, maar dan maar elke dag een flink stuk met de honden.

Succes, allemaal!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:09

Succes weer met afvallen!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:12

Succes met afvallen avaluna! :j

Ik heb even gegoogled.. Schijnt dat het bij 3 kopjes per dag echt begint te werken.. Maar dat je er wel van naar de wc moet of krampen krijgt.
Ben benieuwd.. :=

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:29

Succes Avaluna!

Vanmorgen ontbeten met een volkoren boterham met halvajam en een appel en net lekker een (pittige) spinningles gedaan ! Nu even zitten straks wat huishoudelijke klusjes en straks lunchen met een pistoletje uit de oven met gekookt ei en tomaat :9 en een bakje 0% vet yoghurt.

Vanmiddag lekker even de schuur opruimen en met de hondjes wandelen en voor vanavond staat er witlof met een magere gehaktbal op het menu en nog 1,5 uur fitness met spieroefeningen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:47

Naoom_ schreef:
Ja, zou wat zijn zeg als ze eraan vlogen. :')

Lekker ontbijtje gemaakt met magere yoghurt, muesli, scheutje limo erdoor en verse aardbeien. :9

Heeft iemand hier ervaring met afslank thee (sliming herb)?
Ik heb het gisteren van de toko meegenomen, staat op het pak dat je maar 2 kopjes per dag mag en niet met kokend/heet water.
Dus gewoon koud.. Koude thee, lijkt me heel vies. :+

Oh koude thee vind ik meevallen! Mijn vriend woont in Den Haag en toen ik daar vorige zomer heel vaak met de trein naartoe ging, ging ik altijd langs de Starbucks. Je kan daar voor 3 euro een halve liter thee halen, en als je dan vraagt of ze het koud willen doen met ijsklontjes is het echt een SUPER lekkere dorstlesser als het heel warm is buiten. Was daar echt verslaafd aan. Het enige jammere is dat ik zo'n halve liter altijd nogal snel dronk en dat ik dan halverwege mijn reis met de tram naar hem toe echt moest plassen als een lekke bosbes :') "Hoi lieverd nee even geen kusjes NEE NIET KNUFFELEN ik moet eerst plassen nu nu nu"
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-05-13 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:58

Hahaha, hoge nood, dus.
Spannend met die thee.

Hier trouwens begonnen met Dr. Dukan, ik ben benieuwd, ik wil het zo graag, dus ik moet doorzetten :j .
Nu dus de aanvalsfase waarin je snel veel gewicht verliest om je gemotiveerd te houden, dat klinkt iig goed.
Heb dus ook eindelijk maar eens dat nieuwe batterijtje in de weegschaal gedaan, hahahaha.

Merkte bij mezelf dat ik qua kleding begon te versloffen, nu heeft dit meerdere oorzaken, hier, maar vandaag dus een leuk jurkje uit de kast getrokken :) .