Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?
het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel
En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!
Negerzoen schreef:naomi_g1998 schreef:http://www.tattoodesign.com/tattoo_lettering_designer/
Onderaan staan iedere keer zes lettertypes en daar kun je steeds een uit kiezen of verder gaan, je kan ook de tekst invoeren dus dan zie je hoe het er uit komt te zien.
Dank je wel! Daar staan weer eens wat andere lettertypes bij
naomi_g1998 schreef:pimaude schreef:vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?
het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel
En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!
Voor zo ver ik weet gaat het niet over één tattoo? Ik had haar tattoo nog niet eens gezien dus ik vroeg ernaar. Iedereen mag hier toch ook posten? Mijn symbool werd toch ook 'verpest' doordat iedereen er lesbisch in zag? Dat risico heb je als je iets op internet plaatst. De tattoos hoefden niet lelijk te zijn maar op die site zie ik alleen maar slechte en dan heb ik er nog geen verstand van. De lijnen zijn wiebelig, de letters liggen op ongelijke hoogte en de diktes in een letter zijn ongelijk. Sorry maar dat vind ik niet mooi nee en dat bepaald ik nog altijd zelf. Heeft wat mij betreft niks met respect te maken maar met smaak. Ook al lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit iemands zijn smaak kan zijn.
Drunksheep schreef:Kan het niet anders dan eens zijn met Pimaude en Elise. Vooral als mensen zeggen er zelf wel blij mee te zijn, moet er toch nog extra commentaar gegeven worden. Ik vind 9/10 tattoos hier ook niet mooi, maar ik weet niet of mensen het gezegde uit Bambi “If you can't say something nice, don't say nothin' at all.” kennen? Is wel erg toepasselijk.
Sall schreef:Elise_Oo ik heb je link gelezen.
Erg interessant!
Marshaha heeft in dit topic volgens mij ook al een keer aangegeven dat tatoeages van kleur zonder belijning erg snel vervagen (als ik het goed heb onthouden)
Flying_Angel schreef:Ja die site is top! Zit er inderdaad op te kijken. Wil het niet te klein en kriebelig, wil echt niet dat het gaat overlopen!
Schuin onder elkaar?
La vie est faite
de petits bonheurs
Zo?
Of zo?
La vie est faite
de petits bonheurs
Hij pakte de spaties niet?
Drunksheep schreef:Kan het niet anders dan eens zijn met Pimaude en Elise. Vooral als mensen zeggen er zelf wel blij mee te zijn, moet er toch nog extra commentaar gegeven worden. Ik vind 9/10 tattoos hier ook niet mooi, maar ik weet niet of mensen het gezegde uit Bambi “If you can't say something nice, don't say nothin' at all.” kennen? Is wel erg toepasselijk.
Drunksheep schreef:If you can't say something nice, don't say nothin' at all.” kennen? Is wel erg toepasselijk.