[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:02

Kan het niet anders dan eens zijn met Pimaude en Elise. Vooral als mensen zeggen er zelf wel blij mee te zijn, moet er toch nog extra commentaar gegeven worden. Ik vind 9/10 tattoos hier ook niet mooi, maar ik weet niet of mensen het gezegde uit Bambi “If you can't say something nice, don't say nothin' at all.” kennen? Is wel erg toepasselijk.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:03

pimaude schreef:
vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?

het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel

En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!

Voor zo ver ik weet gaat het niet over één tattoo? Ik had haar tattoo nog niet eens gezien dus ik vroeg ernaar. Iedereen mag hier toch ook posten? Mijn symbool werd toch ook 'verpest' doordat iedereen er lesbisch in zag? Dat risico heb je als je iets op internet plaatst. De tattoos hoefden niet lelijk te zijn maar op die site zie ik alleen maar slechte en dan heb ik er nog geen verstand van. De lijnen zijn wiebelig, de letters liggen op ongelijke hoogte en de diktes in een letter zijn ongelijk. Sorry maar dat vind ik niet mooi nee en dat bepaald ik nog altijd zelf. Heeft wat mij betreft niks met respect te maken maar met smaak. Ook al lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit iemands zijn smaak kan zijn.
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 09-01-14 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:03

Negerzoen schreef:
naomi_g1998 schreef:
http://www.tattoodesign.com/tattoo_lettering_designer/
Onderaan staan iedere keer zes lettertypes en daar kun je steeds een uit kiezen of verder gaan, je kan ook de tekst invoeren dus dan zie je hoe het er uit komt te zien.

Dank je wel! Daar staan weer eens wat andere lettertypes bij :)

Als ik me niet vergis zijn het er meer dan 1800 dus dan kan je even vooruit. :Y)

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:08

naomi_g1998 schreef:
pimaude schreef:
vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?

het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel

En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!

Voor zo ver ik weet gaat het niet over één tattoo? Ik had haar tattoo nog niet eens gezien dus ik vroeg ernaar. Iedereen mag hier toch ook posten? Mijn symbool werd toch ook 'verpest' doordat iedereen er lesbisch in zag? Dat risico heb je als je iets op internet plaatst. De tattoos hoefden niet lelijk te zijn maar op die site zie ik alleen maar slechte en dan heb ik er nog geen verstand van. De lijnen zijn wiebelig, de letters liggen op ongelijke hoogte en de diktes in een letter zijn ongelijk. Sorry maar dat vind ik niet mooi nee en dat bepaald ik nog altijd zelf. Heeft wat mij betreft niks met respect te maken maar met smaak. Ook al lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit iemands zijn smaak kan zijn.

Een vriend van mij heeft ook een tattoo met allemaal letters die wiebelig zijn en in verschillende hoogte. Zijn kindje heeft zijn naam geschreven en de tattoo is precies overgenomen. Is het dan ook slecht gezet of is het precies wat de gene wilde?

Iemand al de link gelezen die ik heb gepost?

http://news.bme.com/2012/09/11/fraud-in-tattooing/

Edit: nog eentje :)

http://news.bme.com/2012/09/13/healed-t ... live-with/

Dus misschien moet iedereen voortaan hier maar tattoo's posten die al geheeld zijn (vooral van de bekende artiesten), zodat je kan zien hoe ze er echt uit zien!
Laatst bijgewerkt door Elise_0o op 09-01-14 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:08

Mijn idee begint steeds meer te kriebelen. Ik wil graag een tekst links/rechts boven mijn rug, net onder je schouder. ( Jullie snappen het wel denk ik :+ )
Maar is het mooier om daar een zin te hebben of de zin in twee stukjes te knippen en dan onder elkaar?

fourseasons

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:11

Flying_angel, hoe lang is de zin?

elise, dat is imo heel wat anders. De meeste op de site zijn door hem zelf neem ik aan aangezien bijna helemaal onderaan tattoos staan waarbij staat ''ontwerp klant''. Ik neem dus aan dat die erboven zijn ontwerp zijn en die vind ik allemaal slecht.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:13

La vie est faite de petits bonheurs.

Dit is de zin. Na veel gegoogle denk ik dat dit de goede spelling is maar ik laat het nog een paar keer checken door verschillende mensen :j

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:15

Is wel een redelijk lange zin maar bij 'simpele' lettertypes vind ik dat persoonlijk wel mooi in 'een lijn'. Maar ik denk dat die dan al gauw over de hele breedte van je rug zit. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:17

Ja en dat wil ik liever niet, maar dan zou het meer zo komen:

La vie est faite
de petits bonheurs

Ondertussen ben ik ook op zoek naar een mooi lettertype, wil het sierlijk maar toch strak. Niet teveel toeters en bellen aan de letters.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:18

Dan moet je het inderdaad delen, of het word heel klein waardoor alle letters later aan mekaar zitten. Op de site die ik net plaatste staan heel veel lettertypes. :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:20

Je zou het ook schuin onder elkaar kunnen zetten, dat vind ik zelf vaak mooi :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:21

Ja die site is top! Zit er inderdaad op te kijken. Wil het niet te klein en kriebelig, wil echt niet dat het gaat overlopen! :oo

Schuin onder elkaar?

La vie est faite
de petits bonheurs
Zo?

Of zo?

La vie est faite
de petits bonheurs

Hij pakte de spaties niet?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:26

Elise_Oo ik heb je link gelezen.
Erg interessant!
Marshaha heeft in dit topic volgens mij ook al een keer aangegeven dat tatoeages van kleur zonder belijning erg snel vervagen (als ik het goed heb onthouden)

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:27

Drunksheep schreef:
Kan het niet anders dan eens zijn met Pimaude en Elise. Vooral als mensen zeggen er zelf wel blij mee te zijn, moet er toch nog extra commentaar gegeven worden. Ik vind 9/10 tattoos hier ook niet mooi, maar ik weet niet of mensen het gezegde uit Bambi “If you can't say something nice, don't say nothin' at all.” kennen? Is wel erg toepasselijk.

Goed gezegt ;)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:28

Nee daar had ik ook al last van... ik bedoel op 2 regels, en dat de 'est' dan net ongeveer begint bij de faite.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:32

Sall schreef:
Elise_Oo ik heb je link gelezen.
Erg interessant!
Marshaha heeft in dit topic volgens mij ook al een keer aangegeven dat tatoeages van kleur zonder belijning erg snel vervagen (als ik het goed heb onthouden)

Klopt inderdaad, maar volgens mij zijn er alsnog veel mensen die dit niet weten en alleen maar kijken naar de mooie plaatjes die ze op het internet zien..

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:37

Ja inderdaad, ik wist het ook niet voordat ik hier daarover las

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:17

Flying_Angel schreef:
Ja die site is top! Zit er inderdaad op te kijken. Wil het niet te klein en kriebelig, wil echt niet dat het gaat overlopen! :oo

Schuin onder elkaar?

La vie est faite
de petits bonheurs
Zo?

Of zo?

La vie est faite
de petits bonheurs

Hij pakte de spaties niet?

Als je iemand hebt die handig is met Photoshop kun je ook vragen of die de tekst (zonder achtergrond) op een foto van jou gewenste lichaamsdeel wilt plakken.

Bij sailors and crooks doet die dit sowieso :) vond ik zelf erg fijn!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:20

Drunksheep schreef:

Ja sorry hoor, maar hoe lang lees je al mee? Meningen worden gegeven, kun je daar niet tegen dan moet je niets plaatsen. Klaar.

Overigens is die van Maroescha mijn smaak totaal niet, mooi gezet maar gewoon niet mijn smaak. Te zwart-wit.

edit: en vraag ik me niet naar mijn ingekleurde projecten, is nog steeds niet bedacht :')
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 09-01-14 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:22

Ik wil mijn tattoo laten zetten bij LowVoltageInk of bij Sailors and Crooks. Die zetten beide strakke tattoos vind ik. En lowvoltageink zit ook nog bij me in de buurt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:27

Drunksheep schreef:
If you can't say something nice, don't say nothin' at all.” kennen? Is wel erg toepasselijk.

Dat is volgend mij ook al eens gedaan (waarschijnlijk na precies dezelfde discussie). En toen werd er ook weer teleurgesteld gereageerd dat zo weinig mensen er wat over zeiden. Dus dat is niet goed, ieders eigen mening is niet goed en ja en amen is ook niet goed. Wat doen we hier dan nog :')

Ik heb een tattoo laten zetten in een shop waar de helft als niet meer is absoluut niet heen zou gaan. Ik vind m er niet minder mooi door hoor. Is maar wat simpel lijnwerk dus kon niks fout aan gaan. Maar voor wat groters zou ik er ook niet heen gaan. Heb die hier denk nooit laten zien, kwam pas tijden na het zetten bij dit topic uit. Ik weet ook zeker dat de meeste hier het niks vinden. Boeiend, maakt m voor mij niet minder speciaal. En als ik m had laten zetten op moment dat ik hier al meelas, had ik m gewoon gepost. Heb m gezet voor mijzelf, al vind de hele wereld m lelijk. Ik moet er zelf blij mee zijn.

Mensen die een stuk langer meelezen weten dat er hier gezegd wordt wat mensen vinden ervan. En ik denk dat uiteindelijk je daar meer aan hebt dan een topic waar na elke foto een doodse stilte heerst of iedereen zegt: ooh mooi ja en ondertussen denkt: ieh nee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:29

Ja ik word een beetje moe van dat gemierenneuk. Als je hier wat plaatst, geven mensen hun meningen. Ik heb ook negatief commentaar op mijn bovenbenen gekregen maar daar zit ik echt niet mee, ik word er namelijk nog steeds blij van als ik mijn tatoeages zie. Als je niet tegen negatief commentaar kunt, heb je hier niets te zoeken.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:30

Sorry dat ik het nog een keer vraag maar had geen antwoord gekregen (a)
Iemand ervaring met tattoo's op onderbuik? hoe pijnlijk was dit voor jou/?

er zitten geen kleine dingen in de tattoo die ik neem mocht ik dan zwanger raken wordt de tattoo niet direct lelijk uit elkaar getrokken.

En tips? wat kan je doen om wat minder zenuwachtig te zijn ect?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:32

Heb nog geen ervaring met tattoos. Maar ik zou het gewoon over je heen laten komen. Goed eten van te voren. En kijken wat het brengt. Over pijn is ook niks te zeggen de een vindt het erg pijnlijk terwijl het bij de ander meevalt. Gewoon over je heen laten komen! :j

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:34

ja ik zet zowieso gewoon door :)
Maar weet al dat ik zo'n 3 uur op t bed lig dus wil wel wat voor bereid zijn hahaha

Zal deze week eens kijken of ik het plaatje kan inscannen :)