Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vivian_ve schreef:ik heb vaak last van een opgeblazen gevoel en ook heel regelmatig winderigheidm'n buik maakt regelmatig de vreemdste geluiden. heel vervelend als ik ergens blijf slapen ofzo, ik ben altijd bang dat ik in mn slaap alles laat vliegen.. rennie deflatine heb ik geprobeerd, helpt niet. ik eet geen ui/prei meer. dat helpt wel wat, minder vaak buikpijn en winderigheid maar alsnog is het bij lange na niet over. ik denk dat ik binnenkort eens naar de dokter ga voor advies. maar weet één van jullie misschien iets wat helpt? heb lang niet zo veel last als anderen hier maar alsnog is het heel erg vervelend
Diane65 schreef:Precies, ik voel het meestal al bij de eerste hap of hij fout gaat of niet. Maar ja, dan is het dus al te laat.....
Ik durf ook steeds minder afspraken buiten de deur te maken, want het is me nu al een paar keer overkomen dat ik niet verder kwam dan het station, daar naar de wc moest en dan niet meer op de afgesproken tijd aan kon komen. Ik word er wel een beetje paranoia van. En ik probeer het dan met diarreeremmer zover te beinvloeden dat mijn darmen dan compleet stil liggen, zodat ik wel wat kan afspreken.
Mijn paard moet nog worden ingereden, maar ik vrees de tijd al dat ik met wat spanning richting stal ga omdat ik haar ga rijden. Dat soort spanning krijg ik ook al krampen van ook al is het een vorm van 'leuke' spanning.
joyce2 schreef:Ik was gister weer eten bij mn schoonouders en daar word ik zo ongemakkelijk van, dat ik altijd op het toilet beland en vroegtijdig naar huis ga....
amigootje schreef:wat ik me ook af vraag, de laaste tijd gaat alles fout, en zou mijn lichaam dan wel voldoende voedingstoffen binnen krijgen ?