Gevraagd, ze gaat hem straks voor je invullen

Edit2: Heb hem per mail naar een andere pdd-nos ouder gestuurd, als zij mee wil werken krijg je de antwoorden van mij per pb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hiphopje schreef:Phylos
ik heb twee kids met PDD-NOS.
Maar beide zijn echt totaal verschillend.
Ik weet niet of je op internet al info gezocht hebt over PDD-NOS, maar niet een is er hetzelfde!
Zo heb je hele drukke PDD-NOS'ers, die van de hak op de tak springen, en zo heb je hele stille PDD-NOS'ers die gewoon verlegen overkomen. Zo zijn er die vreselijk kwaad kunnen worden als iets niet gaat zoals de planning was, en de andere weer zwijgzaam toezien en echte binnenvetters zijn.
Alwiene schreef:hiphopje schreef:Phylos
ik heb twee kids met PDD-NOS.
Maar beide zijn echt totaal verschillend.
Ik weet niet of je op internet al info gezocht hebt over PDD-NOS, maar niet een is er hetzelfde!
Zo heb je hele drukke PDD-NOS'ers, die van de hak op de tak springen, en zo heb je hele stille PDD-NOS'ers die gewoon verlegen overkomen. Zo zijn er die vreselijk kwaad kunnen worden als iets niet gaat zoals de planning was, en de andere weer zwijgzaam toezien en echte binnenvetters zijn.
Dan vermoed ik dat ze er bijzonder mee geholpen zou zijn als je voor ieder kind 1 enquete in zou vullen
Sem_ schreef:Orange_peach schreef:Hier ook even wat minder.ben blij dat je je goed voelt moonfish =)
ikzelf ben weer even de weg kwijt en weet niet meer welke kant nu op ... had nochtans veel om naar uit te kijken dit weekend maar er hangt weer een slechte sfeer over nu