Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlies85 schreef:Toch is het het beste om dat spelen af te leren.Je piercing kun nu niet rustig genezen.Maar de manier waarop jij speelt kan er voor zorgen dat het gaatje groter wordt.Dat kan nu ook dat 'spleetje' verklaren.
xDramaQueen schreef:en als t heel erg word kan je 2 ijsjes tegelijk eten
marlies85 schreef:zeg DQ ik wil ook metaal in het hoedje van m'n poesje....maargoed...eerst een tepelpiercing
xDramaQueen schreef:wie hebben er hier btw nog meer een tepel, ik zei toch laatst dat ik dacht dat ie niet goed gezet was? ik zie de laatste tijd veel meer mensen die hebben hem zeg maar 'achter' hun tepel, dus heel ver naar achter, daardoor staat hun tepel ook niet altijd stijf, maar die van mij zit er dwars doorheen...
marlies85 schreef:Het is prima de eerste dag een inlegkruisje te gebruiken om het bloed op te vangen.Maar eigelijk kan het best wel 'verstikkend' werken op je piercing heb ik ooit ergens gelezen
xDramaQueen schreef:vind t echt gaaf, alleen heel heel jammer dat ze niet helemaal gelijk zijn aan elkaar, maareh, zou dit nou lekker slapen
xDramaQueen schreef:wie hebben er hier btw nog meer een tepel, ik zei toch laatst dat ik dacht dat ie niet goed gezet was? ik zie de laatste tijd veel meer mensen die hebben hem zeg maar 'achter' hun tepel, dus heel ver naar achter, daardoor staat hun tepel ook niet altijd stijf, maar die van mij zit er dwars doorheen...
xDramaQueen schreef:marlies85 schreef:zeg DQ ik wil ook metaal in het hoedje van m'n poesje....maargoed...eerst een tepelpiercing
als je me aanmoedigd, doe ik het als ik me extra geld heb gekregen
ik ga woensdag even naar een andere piercer om naar me tepel te laten kijken..
nils schreef:xDramaQueen schreef:wie hebben er hier btw nog meer een tepel, ik zei toch laatst dat ik dacht dat ie niet goed gezet was? ik zie de laatste tijd veel meer mensen die hebben hem zeg maar 'achter' hun tepel, dus heel ver naar achter, daardoor staat hun tepel ook niet altijd stijf, maar die van mij zit er dwars doorheen...
ik, heb hem ook niet door mn tepel maar meer naar achteren zeg maar...
Polivy schreef:xDramaQueen schreef:
als je me aanmoedigd, doe ik het als ik me extra geld heb gekregen
ik ga woensdag even naar een andere piercer om naar me tepel te laten kijken..
*moedigt aan*
Myryana schreef:xDramaQueen schreef:vind t echt gaaf, alleen heel heel jammer dat ze niet helemaal gelijk zijn aan elkaar, maareh, zou dit nou lekker slapen
Hij is wel gelijk.. maar doordat zij zo staat lijkt het wat scheef (staat ook in de link die ik erbij gaf)xDramaQueen schreef:wie hebben er hier btw nog meer een tepel, ik zei toch laatst dat ik dacht dat ie niet goed gezet was? ik zie de laatste tijd veel meer mensen die hebben hem zeg maar 'achter' hun tepel, dus heel ver naar achter, daardoor staat hun tepel ook niet altijd stijf, maar die van mij zit er dwars doorheen...
Ik heb 2 tepelpiercings, en bij mij zitten ze ook gewoon door de tepel heen. Het ligt heel erg aan de borst/tepel van die persoon of hij erdoorheen of er net iets achter word gezet.
Macchiato schreef:okey, de meningen zijn hier dus over verdeeld... ik doe nu gewoon even schoon ondergoed aan en geen inlegkruisje even kijken hoe het daar op reageert.
xDramaQueen schreef:Polivy schreef:
*moedigt aan*
dan mag jij een datum prikken eind juni begin julizeg t maar
nils schreef:xDramaQueen schreef:wie hebben er hier btw nog meer een tepel, ik zei toch laatst dat ik dacht dat ie niet goed gezet was? ik zie de laatste tijd veel meer mensen die hebben hem zeg maar 'achter' hun tepel, dus heel ver naar achter, daardoor staat hun tepel ook niet altijd stijf, maar die van mij zit er dwars doorheen...
ik, heb hem ook niet door mn tepel maar meer naar achteren zeg maar...