Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:43

Hmm, klinkt opzich wel als slim gezet, maar is het dan niet ongelijk? :+
Ik merk nu dat ik echt nog maar een zielig plukje heb, en dat alles aan mn borstel zit. Ga binnenkort gelukkig weer nieuw haar halen en het overnieuw zetten. En dan sparen voor extensions.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:47

Nee volgens mij was het niet ongelijk, niet wat me is opgevallen dan. Maar ze naaide stukken haar aan 2 vlechtjes (dus aan de linker en aan de rechter), volg je het nog? :D Denk ook wel dat het er anders uit zou zien als ik het nu zou laten doen hoor, want toen had ik nog wat korter haar dan nu, dus de overgang was heel duidelijk zichtbaar. En ik had geen 'zachte' haarborstel, dus kon niet te dicht op de weave borstelen, waardoor ik dus echt hele vervilte klitten kreeg.

Wat betaal jij dan voor je weave incl. haar?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:52

Ohh zo. Maar bij mij zetten ze ook zegmaar 2 vlechten hoor. Dat is heel normaal. Ze vlechten van links naar het midden, en van rechts naar het midden, zodat het overige haar in het midden zit. En dan naaien ze het eraan vast. Maar bij mij deden ze maar 1 baan haar per vlecht.
Ik koop mn haar in een haarwinkel in utrecht, en betaal daar 50,- voor. En het haar laten zetten kost ook weer 50,-
En dat haar wat je koopt, daar heb je niet alles van nodig, maar ongeveer de helft. Dus eigenlijk als je niet al te lastig haar hebt kan je van dat haar 2x nieuw laten zetten zegmaar.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:52

Bij mij zie je de overgang ook heel goed hoor. Tenminste, ík zie het heel erg. Voor de rest ziet echt niemand het. Maar dat ik het zelf zie vind ik erg genoeg. :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:55

Ja dat had ik dus ook... met extensions niet trouwens, was daar wel bang voor. Maar soms zit ik aan een plukje te trekken (en naar boven te volgen) of het mijn haar is of een extension :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:34

Ik heb idd maar 2 banen, ik heb heeeeél dun haar van mezelf, dus het was niet mooi geweest om gigantishe veel banen in te zetten hier had ik het wel overgehad met d'r.. :)

SORRY, ik zou gistere foto's maken maar die douche was zo lekker warm, dat ik daarna moest haasten voor me werk O:)

Ik heb zometeen dansoptreden en moet dan toch netje sopgemaakt en haartjes gedaan daar zijn, dus ik beloof het zo te laten zien! :j

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:00

Hoi!

Ik zit ook over extensions te denken. Ik vind het ook heel erg prijzig. Met name omdat mijn haar een natuurlijke krul heeft. Geen kleine krulletjes maar echt krullen. En dan ben ik dus in het nadeel als ik naar de prijzen kijk. Natuurlijke krul is veel duurder dan stijl haar ;( . Nathalie, ik vind ze echt heel mooi bij jou, volgens mij kan jij mooie extensions zetten. Helaas heb ik geen 800 euro om uit te geven aan extensions. Tussen de 400-500 euro zou ik het er wel voor over hebben. Iemand enig idee waar ik terecht kan voor +/- 500 euro met krullend haar? Alvast dank!

xx Manja

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:43

Voor 500 euro kun je zéker een verlenging krijgen ook met een natuurlijke krul.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:13

Ik heb ook een natuurlijke krul. Vreselijk he..
Gisteravond was ik blijven haken met mn borstel in 1 van de vlechten op mn hoofd, dus er stak zegmaar een stukje vlecht uit. Heb die baan (gelukkig de bovenste) eruit gehaald. Was nog best lastig, en baal dr echt van. :\

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:41

heeft iemand voor/na foto's van een weave?

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:51

Ik wil liever losse extensions. Volgens mij is een matje minder mooi. Het gaat vooral om meer volume. Iemand nog tips waar ik voor +/- 500 euro uit de voeten kan?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:06

kler schreef:
heeft iemand voor/na foto's van een weave?

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Afbeelding

Maar momenteel is het écht lelijk geworden. :\
Ga het denk ik morgen helemaal eruit halen..

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:14

Liins schreef:
Ik heb idd maar 2 banen, ik heb heeeeél dun haar van mezelf, dus het was niet mooi geweest om gigantishe veel banen in te zetten hier had ik het wel overgehad met d'r.. :)

SORRY, ik zou gistere foto's maken maar die douche was zo lekker warm, dat ik daarna moest haasten voor me werk O:)

Ik heb zometeen dansoptreden en moet dan toch netje sopgemaakt en haartjes gedaan daar zijn, dus ik beloof het zo te laten zien! :j

Waar blijft je foto nou? Ik zit met smart te wachten :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:56

Manjafiek schreef:
Ik wil liever losse extensions. Volgens mij is een matje minder mooi. Het gaat vooral om meer volume. Iemand nog tips waar ik voor +/- 500 euro uit de voeten kan?

Voor meer volume kun je volgens mij overal wel terrecht voor 500 euro hoor! :j

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:33

Ik ben bang niet met krullend haar :o . Ik heb wat prijzen vergeleken maar krullend haar is echt een stuk duurder.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:40

nou ben vrijdag bij de kapper geweest en meteen geinformeerd voor extensions en aangegeven dat ik het graag wil. Zij werken met Greath looks. Wat denk je...is mijn haar niet geschikt! Flink balen :-( Volgens haar is mijn haar te dun en ga je dan de waxjes zien..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:04

Aaah dat is wel heel jammer.. Maar, niet vervelend bedoeld, maar dan moet je wel heel dun haar hebben. Ik heb namelijk ook echt een dun bosje, en geen waxje te zien hoor.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:09

Ik heb ook heeeeeeeel dun haar... zie geen waxjes.

Ja Liins, ik zit al vanaf vorige week non-stop te F5-en, te wachten op jouw foto :D

absque_dubio; heb jij ook een foto van de achterkant?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:10

Ik heb ook heel dun (en weinig haar), maar de waxjes van mijn extensions (25 stuks) zijn niet te zien :n

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:32

nou check maar de foto's in mijn profiel, ik ben niet gezegend met een hele dikke bos, maar echt heel dun, nou nee..misschien toch eens bij een andere kapper een "second opinion" vragen..

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:18

barbara28 schreef:
nou check maar de foto's in mijn profiel, ik ben niet gezegend met een hele dikke bos, maar echt heel dun, nou nee..misschien toch eens bij een andere kapper een "second opinion" vragen..

Och meid met jouw haar kun je makkelijk extensions laten zetten.
Wel is het slim om ze plat te laten zetten.
Dan blijven ze vaak beter zitten op dun en glad haar.

Ik heb een afspraak gemaakt voor 1 april( nee geen grapje :D ) om 13.00.
50 cm donkerrood 125 stuks maar dat kunnen er nog 150 worden.
Even kijken hoeveel er nodig zijn om het weer mooi vol te krijgen.
Had ze liever morgen of woensdag laten zetten maar ze heeft het erg druk momenteel.
Heb namelijk donderdag examen voor mn E rijbewijs en gezien mijn rijstijl had ik wel een mooie bos haar kunnen gebruiken om daarmee de examinator te verleiden tot toch het verstrekken van mn E rijbewijs :D

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:53

nou dan ga ik toch nog eens bij een andere kapper vragen, ik vond het al raar, zo dun is het niet. het is absoluut niet dik, maar zie wel eens dunner haar..

Succes met je E! (ik ben al twee keer gezakt :-( maar ben dan ook extreem nerveus..)

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:07

Manjafiek schreef:
Ik ben bang niet met krullend haar :o . Ik heb wat prijzen vergeleken maar krullend haar is echt een stuk duurder.

Dat valt echt mee. Voor volume heb je normaal tussen de 25 en 50 nodig. Per stuk (50cm) kosten ze ongeveer 1,55 incl btw. Stel voor, voor het zetten betaal je nog eens €1,-. Totaal zou je dan uitkomen tussen de €63,75 en €127,50,- En voor deze prijs heb je ze gewoon gezet door een professioneel iemand.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:13

Ik kom ook even binnenvallen..
Ik lees al een tijdje mee en ik heb een paar weken terug clip in extensions gekocht. Helaas zie je hier de overgang van mijn eigen haar naar de extensions heel duidelijk, omdat mijn haar nog te kort is.
Nou zag ik op marktplaats deze advertentie: 113620641 (advertentienummer)
Daar bieden ze 100 extensions aan voor 125 euro. Dat is toch heel erg goedkoop? En dat zou ik er nog wel eens voor over hebben..

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:16

Ik heb ook dun haar en heb Great Lenghts, ik weet niet of je die bedoelde of Great Looks? (niet eerder van gehoord) maar de waxjes zie je echt niet hoor, ik heb het er nu ong. 8 maanden inzitten, veeeel te lang natuurlijk, maar tot mijn verbazing blijft het gewoon zitten, al zakt het nu wel erg uit.
Ik ga zaterdag weer, 125 stuks 40 cm en ik kan er weer tegen, heb verschillende kleuren blond en een donkere baan als onderste laag besteld, het is echt een verslaving.