Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:00

Laura24 schreef:
Ik heb van die speciale hars-strips gekocht voor in het gezicht (Strep) maar als ik de aanwijzingen op de verpakking volg, blijft er alleen een enorme laag hars achter op mijn bovenlip Vork Heb het ook al eens wat langer laten zitten, zodat het goed kon drogen, maar precies hetzelfde resultaat.. Nam geen enkel haartje mee... Wat doe ik fout???

Misschien dat je huid nog iets te vet is? Lachen Of dat je teveel van je huid aftrekt zeg maar. Je moet proberen de strip parallel aan je huid te houden, dat werkt het beste Lachen Anders moet je misschien iemand anders een keer de strip eraf laten trekken, als er bij die persoon geen resten blijven zitten ligt het waarschijnlijk aan jou manier van de strip eraf trekken Lachen

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:22

Ik lees dit topic even mee Lachen
Klopt het dat van ei je haar echt gaat glansen?!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:57

die strips werken voor geen meter. Je krijgt de hars nooit warm genoeg door er over te wrijven of wat dan ook. Het moet echt bij een bepaalde temperatuur komen wil de hars goed smelten en de haartjes er goed in zitten. Je kan beter de echte hars kopen die je moet verwarmen en erop moet doen en dan strips erover heen plakken.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:14

Ga ik dat maar eens gebruiken... Die strips leken me wel ideaal, omdat ze al de goede "vorm" hebben en omdat er verzorginsspul bij zit voor voor en na het harsen... Maar het werkt dus voor geen meter...

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:15

.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:03

Iemand iets voor velletjes op je lippen?

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:07

astriidj schreef:

vaseline gebruik ik altijd heb er namelijk ook erg last van, bijt ze zelf ook vaak kapot zonder dat ik het doorheb Bloos

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:16

Iemand iets tegen kapotte nagelriempjes en voor mooie nagels?! Vork

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:21

Nee, gewoon regelmatig je nagelriemen terugduwen met zo'n speciaal ding. En voor mooie nagels; regelmatig vijlen en lakken!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:48

Nadia_Mocca schreef:
Nee, gewoon regelmatig je nagelriemen terugduwen met zo'n speciaal ding. En voor mooie nagels; regelmatig vijlen en lakken!

Okee zal dat dan maar gaan doen. van mn middelvinger zijn is echt altijd het nagelriempje kapot Boos!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:49

Je moet je vingers ook goed vet houden. Regelmatig handcreme erop. Dat voorkomt velletjes!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:50

Een speciale olie voor je nagelriemen kan ook wel eens helpen Lachen. En voor de rest goed onderhouden, handcreme, bokkepootje om nagelriemen naar achter te duwen, en voor de rest een beetje lief voor ze zijn (agressieve schoonmaakmiddelen Knipoog).

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:53

justicelover schreef:
astriidj schreef:

vaseline gebruik ik altijd heb er namelijk ook erg last van, bijt ze zelf ook vaak kapot zonder dat ik het doorheb Bloos

Ja, vaseline werkt echt super goed, en is ook niet zo duur ook.
Ik had hier eerst ook last van, labelo, ect. werkte niet dus heb ik vaseline geprobeerd en dat werkte hartstikke goed! Haha!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:58

Uierzalf werkt ook goed voor droge, schrale of als je velletjes hebt Ja.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:35

Ik zweer ook bij vaseline! Heb heel erg snel schrale of opengebarsten lippen, en valesine werkt supergoed!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:42

merelj schreef:
O, oke.. Nouja het is het ene moment ook erger dan het andere moment, vooral s'avonds is het erg.. Knipoog Maarja ook niet iedere dag ofzo en niet dat ik het iedere keer voel ofzo..

Je kunt gewoon naar de huisarts bellen en zeggen dat je een schimmelinfectie hebt, dan hoef je niet eens langs te komen en kun je gewoon bij de apotheek een zalfje ophalen Lachen
Bij die van ons tenminste

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:30

Niseyra schreef:
merelj schreef:
O, oke.. Nouja het is het ene moment ook erger dan het andere moment, vooral s'avonds is het erg.. Knipoog Maarja ook niet iedere dag ofzo en niet dat ik het iedere keer voel ofzo..

Je kunt gewoon naar de huisarts bellen en zeggen dat je een schimmelinfectie hebt, dan hoef je niet eens langs te komen en kun je gewoon bij de apotheek een zalfje ophalen Lachen
Bij die van ons tenminste

Idd, wij krijgen hier dan altijd een pakketje van 3 'eitjes' die je heel diep in je muts moet duwen. Clown En dan komt daar iets als zalf uit.. Na 3 dagen is het dan altijd weg.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:47

oh ik heb wel eens 1 wit paasei gehad van de dokter, daar moet je wel een recept voor hebben.
Bij de apotheek kan je zonder recept ook wel vaginale antischimmelcreme kopen trouwens.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:22

Is alleen wel handig om eerst te weten óf het een schimmelinfectie is Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:59

astriidj schreef:

Voorzichtig met een vochtige tandenborstel erover gaan, vaseline erop doen, of natusan (evt. natusan met zink Lachen ) En om velletjes te voorkomen, probeer je lippen een beetje droog te houden, dus niet langs je lippen likken de hele tijd! Verder doe ik er iedere avond iets van vaseline ofzo op, en overdag Dr. Swaab Ja (Geen labello!)

Lot1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:06

Ja met een tandenborstel over je lippen werkt goed
tegen velletjes. Ik doe het ook altijd. Maar wel
daarna insmeren met een balsem.
Ik doe het dan meestal voor ik naar bed ga.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:17

baby shampoo wil welleens helpen tegen vet haar, niet na 1 keer.

tandpasta voor puistjesv Haha!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:26

_Kiki_ schreef:
astriidj schreef:

Voorzichtig met een vochtige tandenborstel erover gaan, vaseline erop doen, of natusan (evt. natusan met zink Lachen ) En om velletjes te voorkomen, probeer je lippen een beetje droog te houden, dus niet langs je lippen likken de hele tijd! Verder doe ik er iedere avond iets van vaseline ofzo op, en overdag Dr. Swaab Ja (Geen labello!)

Ik gebruik 's avonds altijd een lekkere laag Purol voor mijn lippen. Lachen
Werkt prima tegen kloofjes ed, ik smeer het ook op mijn neusvleugels en neusrandjes, omdat ik anders ook daar ga vervellen.
Verder gebruik ik het nog in mijn ooghoeken, die door allergie altijd heel droog zijn.

Voor droge handen gebruik ik altijd Atrixcrème en voor een zacht babyhuidje Natusan / Zwitsal douche. Daarna smeer ik altijd mijn huid en zeker ook mijn gezicht in met Natusan / Zwitsel babycrème. Werkt super goed! Lachen Ik weet dat Natusan en Zwitsel andere merken zijn, maar het kom op hetzelfde neer, vandaar het schuine streepje.

Verder was ik mijn haar elke avond met babyshampoo. Ik weet dat het niet nodig is, maar het voelt voor mijzelf prettig, aangezien ik door mijn allergieën altijd last heb van huidirritaties. Door de shampoo worden deze beduidend minder. Lachen

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 23:58

Iemand iets voor koortsblaar? bij je lip?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:10

Only_Kiekie schreef:
Iemand iets voor koortsblaar? bij je lip?

Ik gebruik altijd een tubetje met créme en dat werkt heel erg goed. Kan je gewoon bij de drogist kopen Lachen Die van mij komt van de kruidvat en heet: Acicolvir koortslipcréme.