Of drink eens kamillie thee, kamille is daar o.a. goed voor. Maar dat is meer homeopathisch.
Miska
Geplaatst: 08-05-09 10:03
Wat voor krampen zijn het precies? Van de diarree of een verstopping, want dat zijn nogal uiteenlopende klachten, waar je anders mee om moet gaan. Je kunt ook bij jezelf een handoplegging doen, dat werkt voor mij meestal het beste als ik buikkrampen heb. Met rechts neem je de meeste pijn weg, in ieder geval is dat bij mij. Probeer het zou ik zeggen.
ja, t zijn er behoorlijk wat eigenlijk betaal ik er maar 2 de rest krijg ik erbij alleen een tijgeroog kostte op een webshop al 10 euro, ik heb alles gekocht voor 18 euro
Anoniem
Geplaatst: 05-07-09 14:15
Zo weer even dit topic ophalen ik heb namelijk iets vreemds met een steen mss iemand die me hier antwoord op kan geven. Ik heb sinds vorrige week een carneool, mn oude steen was uitgewerkt. Nu heb ik gisteravond een irritatieplek zitten op de plek waar hij op mijn huid zit! Zijn er mensen die mij hier iets over kunnen vertellen?
Ik heb hem uit laten pendelen, dat doe ik meestal omdat ik er zelf geen verstan dvan heb. Dan lees ik of de steen wel bij mj past en dit geval was dat zeker het geval. Gebruik hem voor stofwisseling, apathie, darmproblemen, gewrichtpijn en helderder denken. De steen doet meer maar deze punten spraken mij het meest aan. Ik heb dus echt een soort brandplekje zitten op de plek waar de steen rust. Het doet geen pijn en jeukt niet.
marleen_usar
Geplaatst: 05-07-09 14:20
Heb je wel gemerkt dat de steen werkt of niet?
marleen_usar
Geplaatst: 05-07-09 14:21
De steen irriteerd zich aan jou, jullie verdragen elkaar niet.klinkt raar misschien, maar ik zou een andere gaan dragen als ik jou was.
Anoniem
Geplaatst: 05-07-09 14:27
Ja de steen werkt heel goed, ik merk dat ik helderder ben en rustiger, ik heb mij zelfs laten onderzoeken (Bloed) bij de HA of ik wel geznd was (Voelde me echt heel slecht) alleen mn bloeddruk is veel te hoog (140 bij 100) Ik heb een foto van de plek (Beetje onduidelijk want ben alleen)
probeer hem eens in een buideltje te dragen of in je broekzak,zo op je huid is hij waarschijnlijk toch te heftig
marleen_usar
Geplaatst: 05-07-09 14:32
Carneool ondersteunt je bloeddoorstroming,dus misschien dat dat is gebeurd?
Miska
Geplaatst: 05-07-09 17:53
Chiqa, ik denk heel nuchter en waarschijnlijk komt het gewoon van dat warme weer. Plakkerig en benauwd en dan irriteert dat een beetje en voila een rood plekje op je huid. (en helemaal zo heerlijk warm tussen je... ) Ik zou me er niet al te naar om maken en als je hem uit hebt laten pendelen dan kan het geen kwaad, lijkt me. Hang 'm eens hoger en kijk of het dan nog steeds zo is.
Ik zat ook te denken aan warmte hoor, maar zou ook kunnen dat het zijn werking wel heel letterlijk neemt en het voor doorbloeding zorgt, ik houd het wel even in de gaten. Pendelen doe ik altijd omdat ik het gewoon leuk vind en zelf dus echt geen keus kan maken
Chiqa: Ik zou hem sowieso even reinigen Er zijn verschillende manieren voor, maar mijn ervaring is het prettigst met water..Zelf vul ik de wasbak altijd met koud water en daar laat ik mijn stenen dan een tijd (ongeveer 8 uur) in liggen..Het is ook mogelijk om je steen een paar minuten onder de stromende kraan te houden.. Op Google is veel info te vinden Succes!
Met een carneool kan dat inderdaad wel in water... met seleniet zou ik het niet proberen
Tijdje geleden dat ik in dit topic was Heb in de tussentijd een paar mooie stenen erbij gekregen..
Een sodaliet engel Een rozenkwarts hartje Een groen hartje waarvan ik even niet meer weet welke steen het is Een knuffelsteen van seleniet Een cluster van celestien Ik heb naast mijn blauw kwarts schedeltje nu ook een rozenkwarts schedeltje En nog wat kleine andere dingetjes...
Ik heb mn carneook gereinigd hoor het rode plekje zit er nog steeds, maar ik voel mij verder goed. Als ik mij slecht had gevoelt (Heb ik wel vaker gehad met een steen) dan doe ik hem ook af. Kennis vanmij heeft een sneeuwvlok obsidiaan in de volle maan gelegt, de kraters vielen er in!
Miska
Geplaatst: 06-07-09 20:31
Corelli schreef:
Waarom kan een seleniet niet in water Rock?
Omdat het een hele zachte steensoort is, soort van gips en als dat vochtig wordt lost het op, schijnt. Maar het valt reuze mee hoor, ik heb de mijne ook wel eens onder de kraan gehad en hij is nog steeds dezelfde grootte en niet opgelost.