Groetjes, Mel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
MelOdYs_Star schreef:Kan je moeder je niet brengen en dat ze dan gewoon bij je blijft, voor de veiligheid zeg maar, dat ze buiten de stal staat bijv.? Of is ze echt heel bang van paarden dat ze dat ook niet zou durven?
Aaien enzo durft ze echt wel, als ik niets heb.. Maar ze is zo ontzettend bang dat er iets met me gebeurd (wat dus niet het geval is). Maarja maakt ook niet uit, de steun van Wardy valt gewoon helemaal wegSteffiiY schreef:Mede-mutilator meldt!
Heb het een poosje geleden gedaan toen ik in een ontzettende dip zat, me benen zitten onder de littekens van het snijden met een aardappelscheermesje!
Mag ik weten wat je ertoe aan heeft gezet? Wartertje schreef:met een van mijn beste vriendin praat ik er vaak over, dat ik mezelf snij enz. maar verder niemand! het is voor mijn ook al een grote stap om het nu hier te vermelden.Okee een zeer ernstig iets dus.. Praat je er wel ooit met iemand over?
SteffiiY schreef:Wartertje schreef:met een van mijn beste vriendin praat ik er vaak over, dat ik mezelf snij enz. maar verder niemand! het is voor mijn ook al een grote stap om het nu hier te vermelden.Okee een zeer ernstig iets dus.. Praat je er wel ooit met iemand over?
En goed dat je erover praat. Verder zou ik zeggen, achterhaal eens wat momenteel de reden is. Toen ik het moeilijk had deed ik het, maar toen ik terug wat 'tevreden' was ben ik ermee gestopt omdat het geen zin meer had. Het is zeer zwaar om te denken dat je het ooit los moet laten. Maar ik zeg het je zo.. Met praten krijg je niet slet littekens, met snijden loop je heel je leven met de gedoemde littekens rond. Als je later ouder, getrouwt en gelukkig bent zie je altijd elke dag opnieuw die littekens weer. En ik denk niet dat dat leuk is.. En ja ik weet dat het moeilijk is, ik zeg het altijd tegen anderen maar doe het zelf ook niet. Maar het is gewoon wel zo.
.
,en bovendien heeft mijn moeder volgens mij het aardappelschilmesje in mn toiletas gevonden..
want het lag opeens weer in de la,en ik heb het daar zelf niet teruggelegt