Ik heb oranjebruin haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrightVjay schreef:Ik heb lang blond haar tot op me kont met half slag want er zit nog half permanent in .
ik doe nu elke keer een staart of vlecht in maar dt wordt ook zoo eentonig.
jullie mischien ideeen van wat ik nog meer in me haar kan doen?
Anthea schreef:Geen cremespoeling tijdens 't wassen? Als ik dat niet doe is er met mijn haar niks te beginnen.
Anthea schreef:Ja maar dat doe je alleen op de punten? Als ik geen cremespoeling gebruik is mijn haar 1 grote knoop. En is het niet vies om het niet uit te spoelen?
Tutti_Frutti schreef:Heee!
Ik ga dinsdag naar de kapper, en wil er nu nog niet zo veel aan doen maar als jullie leuken idee'tjes hebben!
Ik wil het wel lang houden
[img]http://i113.photobucket.com/albums/n225/benniebente/DSC03399.jpg[/im]
Megamutsj schreef:Oohw, 5 cm? Dat is wel veel. Ik moet binnenkort ook weer naar de kapper.
Korter haar voelt altijd lekkerder aan, ik had laatst tot mijn bhbandje en had het afgeknipt tot schouderlengte, en het voelde echt lekker aan.Nu is het weer tot schouderlengte en ik wil het weer een heel stuk korter, misschien een lange bob, van voor tot sleutelbeenlengte en achter tot me schouders, en dan 1 laagje erin.
Wat wel k*t is aan mijn haar, is dat ik 16 jaar lang een pony had en ik heb die lang laten groeien. Nu is die tot onder mijn neus, alleen je kan er niets mee! Het valt naar voren schuin en dat is geen gezicht. Wil ik het naar achteren hebben moet ik er een dikke kwak gel in doen, of met klipjes en haarlak.
chantaldewit schreef:Megamutsj schreef:Oohw, 5 cm? Dat is wel veel. Ik moet binnenkort ook weer naar de kapper.
Korter haar voelt altijd lekkerder aan, ik had laatst tot mijn bhbandje en had het afgeknipt tot schouderlengte, en het voelde echt lekker aan.Nu is het weer tot schouderlengte en ik wil het weer een heel stuk korter, misschien een lange bob, van voor tot sleutelbeenlengte en achter tot me schouders, en dan 1 laagje erin.
Wat wel k*t is aan mijn haar, is dat ik 16 jaar lang een pony had en ik heb die lang laten groeien. Nu is die tot onder mijn neus, alleen je kan er niets mee! Het valt naar voren schuin en dat is geen gezicht. Wil ik het naar achteren hebben moet ik er een dikke kwak gel in doen, of met klipjes en haarlak.
Heb je een foto van hoe je haar er nu uitziet dan?