Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annelou schreef:nicci88 schreef:Ik heb nu bij super de boer ontharingscreme gekocht van veet. moet je droog aanbrengen en dan onder de douche gaan staan 2 min. en dan eraf halen met een bijgevoegd sponsje. Ik denk probeer het voor de gein eens, maar het verbaasde mij hoe goed het werkt! heel makkelijk te gebruiken en je haalt bijna alles weg. er staat bij: niet rond genitalien mjaaa
Werkt die echt! mm dan toch die eens proberen van Veet. Het vorige product van Veet wat ik een tijdje terug heb gebruikt was helemaal geen succes. Dan was dat blauwe doosje voor de bikinilijn met 2 tubes erin. Er gingen hooguit enkele haartjes eraf, was toch niet zo mijn bedoeling wilde alles weg hebben. Om alles goed weg te krijgen moet je het dan ook iets langer hebben? Vond dat namelijk een beetje vaag met die vorige van Veet voor de bikinilijn.. Denk dat het daar aan lag, dat het bij mij veels te kort was..
BrittKitt schreef:Zou ik s aan mn papa moeten vragen, die lacht me keihard uit!
Jen33 schreef:ik zit er over na te denken om een epileer apparaat aan te schaffen. maar wat is nou een goede en met welke blijft het het langste weg?
ik heb wel naar harstrips gekeken maar die zijn zo duur dan ben je met een epileerapparaat goedkoper uit denk ik...dus de hamvraag welke is goed :p
geit schreef:hahaha nee idd.
ach het gaat hier om scheren van een bikini lijn. dat is nou ook niet echt een onderwerp waarbij je gaat praten als bloempjes en bijtjes en vlindertjes die erlkaar dan gaan knuffelen en dan komt er een baby rups uit ofzo hahahahahha