[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:49

Ik ging na een week weer naar college, na 5 weken was ik weer aan het werk (had een bijbaantje in een magazijn) en ik vond dat ik toen ook wel weer op het paard kon. Rijden zonder dat ik nog 'iets' voelde heeft toch wel een maand of drie, vier geduurd, maar het was op zich na anderhalve maand al prima te doen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:49

okay, ik heb nog een bh liggen van "vroeger". sportbeha, wel een hele goed en dure. 2x aangehad en was er toen al uit. is ook een D, want mn moeder heeft um gepast met haar D. voor de zekerheid zal ik ook nog wel een C kopen. maar waarschijnlijk zal de D dan wel passen?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:50

Mij zat de C juist beter. Het moet namelijk wel allemaal stevig vast zitten. Ik kreeg de tip Triumph sportbh's zonder beugels te kopen, en die draag ik nu nog steeds het liefst. Bloos En als je weer gaat rijden, wederom een hele goede, stevige sportbh aan!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:51

Als je de kaartjes eraan laat hangen dan kan je ze altijd nog terug brengen of ruilen voor een andere maat. Aangezien je de eerste 6 weken alleen een sprotbh aan mag heb je er toch wel meer dan één nodig.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:52

okay. ik neem gewoon van beide 1. dan weet ik zeker dat het goed is. triumph heb ik ook in de D. dat is inderdaad een goede. zal daar ook een C van bestellen. Dan laat ik de kaartjes eraan zitten, als het dan niet past, kan ik hem nog terug doen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:53

tientjeh schreef:
okay. ik neem gewoon van beide 1. dan weet ik zeker dat het goed is. triumph heb ik ook in de D. dat is inderdaad een goede. zal daar ook een C van bestellen. Dan laat ik de kaartjes eraan zitten, als het dan niet past, kan ik hem nog terug doen.

Zijn ze heel makkelijk in. In de hal van mijn ziekenhuis zat trouwens een Livera, helemaal makkelijk, mijn moeder kon zo de spullen omruilen beneden, en mij dan de goede maat geven. Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:54

oh, dat is helemaal makkelijk. ik kijk er echt zo naar uit, ondanks dat ik al best wel een beetje spanning heb, want het gaat zo snel. maar ik ben benieuwd. hoop dat ze erg mooi worden. ben altijd bang dat ik een gekke vorm zou krijgen.als je sommige foto's ziet op internet. brrr

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:55

Ja ik had ook van beide maten bh's gehaald.

Ik ben ongeveer zoals Karin weer aan de slag gegaan. Alleen paardrijden heb ik geloof ik een week of 8 niet gedaan. En met mijn werk heb ik ook niks getild ik heb alleen achter een balie gestaan.
Maar ik was heel lang heel erg moe. Na een trap te hebben gelopen was ik helemaal gebroken. ik sliep ook zeker een uur of 13 per dag. En dan wel niet aan één stuk door, maar toch.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:56

Olle schreef:
Ja ik had ook van beide maten bh's gehaald.

Ik ben ongeveer zoals Karin weer aan de slag gegaan. Alleen paardrijden heb ik geloof ik een week of 8 niet gedaan. En met mijn werk heb ik ook niks getild ik heb alleen achter een balie gestaan.
Maar ik was heel lang heel erg moe. Na een trap te hebben gelopen was ik helemaal gebroken. ik sliep ook zeker een uur of 13 per dag. En dan wel niet aan één stuk door, maar toch.

Idem. Bloos Geen pijn, wel afschuwelijke vermoeidheid, die behoorlijk lang aangehouden heeft.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:56

Dat had ik ook, die moeheid. Bij mij schijnt het de narcose te zijn geweest die nogal lang heeft doorgewerkt, dat blijft lang achter in je lichaam. Ik was ook erg ziek van de narcose: ben op donderdagochtend rond 8 uur geopereerd en heb een compleet etmaal lang al mijn maaltijden eruit gegooid, tot het ontbijt op vrijdagochtend aan toe. Daarna was het over.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:58

Karin schreef:
Dat had ik ook, die moeheid. Bij mij schijnt het de narcose te zijn geweest die nogal lang heeft doorgewerkt, dat blijft lang achter in je lichaam. Ik was ook erg ziek van de narcose: ben op donderdagochtend rond 8 uur geopereerd en heb een compleet etmaal lang al mijn maaltijden eruit gegooid, tot het ontbijt op vrijdagochtend aan toe. Daarna was het over.

Daar had ik helaas ook last van. Ik was donderdag om tussen 14.00 en 15.00 weer op de zaal, maar ik kon nog geen slok water binnenhouden. Ik heb tot vrijdagavond liggen kotsen. Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:58

ik ben bang dat ik daar ook last van zal hebben, maar ik ben al bij de anesthesist ( geen idee hoe je het schrijft) en die deden wat door de narcose heen, zodat ik niet zo misselijk zou zijn.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 13:59

Gelukkig was ik er niet heel erg ziek van.
Alleen toen ik er net uit was en terug naar de kamer mocht. Toen werd ik toch plotseling ongelovelijk misselijk. En het hinderlijke was, dat ik niet mijn bed uit kon en dat stomme knopje om te zuster te roepen het ook niet deed.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:05

na hoeveel weken zijn je borsten ongeveer in de normale maat? die je ook houd, dus wanneer weet ik welke maat ik ongeveer heb.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:07

Als het goed is, zakt de zwelling na een tijdje, maar oas na ongeveer een jaar krijgen je borsten hun uiteindelijke vorm. Dus ze veranderen nog heel erg vaak. Mijn borsten werden, tegen het heil in, alleen maar groter na de eerste weken. Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:08

oeh dat is zeker wel even schrikken of niet?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:08

Bij mij heeft dat ook minstens een half jaar geduurd. Ik weet niet meer precies hoe lang, maar het was idd vrij lang. Die zwelling trekt maar heel langzaam weg.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:09

tientjeh schreef:

Tja, je weet waar je het voor doet. En ik was van tevoren gewaarschuwd door de chirurg. Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:09

tientjeh schreef:

Tja. Bloos Gelukkig staat de groei nu stil, volgens mij tenminste. Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:10

Karin schreef:
Tja, je weet waar je het voor doet. En ik was van tevoren gewaarschuwd door de chirurg. Knipoog

ik dus niet. Bloos Dan had ik er namelijk B van laten maken. Bloos Mijn chirurg ontkent het ook nog steeds, de foto's en bhmaten spreken echter voor zich. De arts-assistente die mijn laatste controle uitgevoerd heeft gaf me eindelijk gelijk, en vertelde idd dat dat voorkwam.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:11

als ik jullie zo hoor, hoe blij jullie ermee zijn, lijkt me het ook wel helemaal geweldig. nooit meer langs van die vervelende hangdingen, die in de zomer ook nog eens extra irriteren door het zweten.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:11

tientjeh schreef:
als ik jullie zo hoor, hoe blij jullie ermee zijn, lijkt me het ook wel helemaal geweldig. nooit meer langs van die vervelende hangdingen, die in de zomer ook nog eens extra irriteren door het zweten.

Dat zeker weten!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:21

ik ben aan het dansen door de kamer heen, heb net de post opgehaald en er zat een brief bij van unive. het word vergoed! en mooi optijd antwoord, want anders kon ik niet geholpen worden omdat ik na het bezoekje bij de chirurg minder dan een maand hoefde te wachten. en nu is de goedkeuring op tijd binnen. ben helemaal happy!!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:23

tientjeh schreef:
ik ben aan het dansen door de kamer heen, heb net de post opgehaald en er zat een brief bij van unive. het word vergoed! en mooi optijd antwoord, want anders kon ik niet geholpen worden omdat ik na het bezoekje bij de chirurg minder dan een maand hoefde te wachten. en nu is de goedkeuring op tijd binnen. ben helemaal happy!!

OK dan! Go jij! Go jij!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 14:25

Bij mij zijn ze ook weer groter geworden. Zit nu op een E terwijl ik voor de operatie een F/G had. Maar desondanks dat ik met de verkleining niet al mijn doelen heb bereikt (heb nog steeds moeite met leuke truitjes, shirtjes en blouses in mijn maat te vinden) ben ik er nog steeds heel blij mee. Ik heb nu een paar mooie promte tienerborstjes (zoals mijn man ze noemt) ipv die hanglellen die ik eerst had.