Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tientjeh schreef:okay. ik neem gewoon van beide 1. dan weet ik zeker dat het goed is. triumph heb ik ook in de D. dat is inderdaad een goede. zal daar ook een C van bestellen. Dan laat ik de kaartjes eraan zitten, als het dan niet past, kan ik hem nog terug doen.
Olle schreef:Ja ik had ook van beide maten bh's gehaald.
Ik ben ongeveer zoals Karin weer aan de slag gegaan. Alleen paardrijden heb ik geloof ik een week of 8 niet gedaan. En met mijn werk heb ik ook niks getild ik heb alleen achter een balie gestaan.
Maar ik was heel lang heel erg moe. Na een trap te hebben gelopen was ik helemaal gebroken. ik sliep ook zeker een uur of 13 per dag. En dan wel niet aan één stuk door, maar toch.
Karin schreef:Dat had ik ook, die moeheid. Bij mij schijnt het de narcose te zijn geweest die nogal lang heeft doorgewerkt, dat blijft lang achter in je lichaam. Ik was ook erg ziek van de narcose: ben op donderdagochtend rond 8 uur geopereerd en heb een compleet etmaal lang al mijn maaltijden eruit gegooid, tot het ontbijt op vrijdagochtend aan toe. Daarna was het over.
tientjeh schreef:oeh dat is zeker wel even schrikken of niet?
tientjeh schreef:oeh dat is zeker wel even schrikken of niet?
Karin schreef:Tja, je weet waar je het voor doet. En ik was van tevoren gewaarschuwd door de chirurg.
tientjeh schreef:als ik jullie zo hoor, hoe blij jullie ermee zijn, lijkt me het ook wel helemaal geweldig. nooit meer langs van die vervelende hangdingen, die in de zomer ook nog eens extra irriteren door het zweten.
tientjeh schreef:ik ben aan het dansen door de kamer heen, heb net de post opgehaald en er zat een brief bij van unive. het word vergoed! en mooi optijd antwoord, want anders kon ik niet geholpen worden omdat ik na het bezoekje bij de chirurg minder dan een maand hoefde te wachten. en nu is de goedkeuring op tijd binnen. ben helemaal happy!!