Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovergirl schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu al vanaf 13 november!
Is het normaal dat hij als ik hem beweeg npg wat pijn doe??
Ik gebruikte eerst een flesje met spul(sterilon)wat ik erbij heb gekregen,en nu van die uni cura zeep.
Hij blijft ook wat gevoelig maar er komt verder niets uit ofzo.
hadden jullie dit ook?
lovergirl schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu al vanaf 13 november!
Ik gebruikte eerst een flesje met spul(sterilon)wat ik erbij heb gekregen,en nu van die uni cura zeep.
hadden jullie dit ook?
Margon schreef:Ik mag geen tongpiercing omdat je de zenuwen in je tong doorsnijd! Enne het schijnt slecht te zijn voor je tanden
Margon schreef:Ik had de eerste paar maanden ook wel last hoor!
Maar je moet echt stoppen met Unicura, ik was laatst in Utrecht bij de V&D en liet mn piercing even nakijken of t er goed uit zag enzo [ ik gebruikte toen unicura] maar mn navel was helemaal uitgedroogt door die Unicura! Nu heb ik wondverzorging en dat doe ik er 1 keer per week of alleen als ik em eruit haal op!
Margon schreef:gaaaaf Brechtje!
Mocht het gewoon van je oduers?
Anna-Jelly schreef:Over een paar daagjes begin je het onder de knie te krijgen hoor(heb je al op je piercing gebeten? Lekker voelt dat he
)
Brechtje schreef:Margon schreef:gaaaaf Brechtje!
Mocht het gewoon van je oduers?
Ja me ma ging mee anders mocht ik hem niet want onder de 18 moet je met je moeder gaan
Me ma wou geen eens handje vast houden ze durfde het niet aan te zien haha!
Citaat:Anouk01
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je dik je tong kan worden ne het zetten van een tongpiercing? Ik las op internet zo dik als een mars..Maar dat is wel heel erg dik dus ik twijfel nu wel heel erg..
En een vriendin van mij zei dat je tong minder zwelt van Ibuprofen is dat ook zo?
Verow schreef:lovergirl schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu al vanaf 13 november!
hadden jullie dit ook?
Idd, Sterilon is niet echt goed voor je piercing!
Je kan beter bij bijv Kruidvat zo'n flesje alcohol 70% halen, en het daar 1 tot 2x per dag mee ontsmetten, niet TE vaak dan droogt je huid uit
Sannuh schreef:Ik heb nu mijn navelpiercing voor de tweede keer er definitief uitgehaald. Mijn vel liet gewoon los, het was zo enorm ontstoken, de piercer was zelfs verbaasd dat dit kon gebeuren, en ik werd er zelfs ziek van.