Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Mijn balansdag lunch, simpel, lekker en vult als een tiet! Zo fijn!
[ Afbeelding ]
Aangezien ik het programma van WW volg, tel ik mijn macro's en calorieën daar.
Boyzone schreef:KimD schreef:Mijn balansdag lunch, simpel, lekker en vult als een tiet! Zo fijn!
[ Afbeelding ]
Aangezien ik het programma van WW volg, tel ik mijn macro's en calorieën daar.
Wow, dat ziet er lekker uit.
Wat heb je er op zitten?
Kimmie25501 schreef:Blijft heftig Boyzone! Je bent veel kwijt, misschien ook wat stress met ineens zo veel?
KimD, ziet er Nice uit!
Ik wissel heel erg af in tussendoortjes, vaak fruit, mueslirepen af en toe, soms ook een lekker snackje zoals een muffin/koek en ook vaak alleen maar een kop thee oid. Mijn pauzes zijn nooit zo lang en eer ik geplast heb en even zit moet ik alweer door.
Ik hou mijn kcal ook bij met Myfitnesspal. Die is ook gekoppeld aan mijn Garmin, is wel handig.
Deze hele week me goed aan mijn planning gehouden, behalve gisteren. Was nog tot kwart voor 12 in de avond aan het werk en was enorm gaar. Daarom mezelf naast druiven wat snackjes gegund ter motivatie. Vandaag even een schroevendraaier meenemen van mijn ouders zodat ik kan kijken wat voor batterijen er in mijn weegschaal moeten en dan kan ik mezelf hopelijk na het weekend weer wegen.
ik ben niet enorm van de paprika,maar ga dat ook eens proberen met bijvoorbeeld een eiersalade
. En veel bewogen, lopen maakt het hoofd altijd lekker leeg, ik hoop dat ik dat op de loopband ook weer wat meer op kan pakken in de avonduurtjes straks