Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Setteli schreef:ik weeg nu nog elke dag, ben elke keer zo benieuwd of er wat af is gegaan. Ik weeg ook alleen thuis en dan ook zonder kleren (en zonder horloge en haar elastiekje, kan net weer iets helpen, hahaha)
Ik heb tot nu toe nog niet gesnaaid, maar merk wel dat de spuit vanaf vandaag niet echt meer wat doet. Dus ik moet echt een beetje op m'n handen gaan zitten. Vanavond wel uit eten, ik neem wel een toetje, maar daarna gewoon weer niks.
Setteli schreef:ik weeg nu nog elke dag, ben elke keer zo benieuwd of er wat af is gegaan. Ik weeg ook alleen thuis en dan ook zonder kleren (en zonder horloge en haar elastiekje, kan net weer iets helpen, hahaha)
Ik heb tot nu toe nog niet gesnaaid, maar merk wel dat de spuit vanaf vandaag niet echt meer wat doet. Dus ik moet echt een beetje op m'n handen gaan zitten. Vanavond wel uit eten, ik neem wel een toetje, maar daarna gewoon weer niks.
Suzanne F. schreef:Goede resultaten hier! Mooi. Ik weeg me alleen thuis en dan zet ik de weegschaal altijd op dezelfde plek neer. Ik weeg 1x per week zonder kleding.
Suzanne F. schreef:Op hoeveel dagen zit je nu? De laatste dagen moet je soms echt op karakter doorkomen inderdaad.
MarjanB schreef:Heb even niet meer meegelezen dus breek even in![]()
Zijn hier mensen met lipoedeem waar het goed bij werkt? Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en die zegt ook, je bent te licht om trajecten in te gaan en je gewicht is puur te hoog door je lipoedeem. Als je dat niet had dan zat je makkelijk onder de 25 met je bmi. Vind het zo frustrerend, wil er graag wat af, maar wat ik ook doe….
Mer1980 schreef:Als mijn prik niet meer 'werkt' merk ik dat ik bij het eten alsnog snel vol zit en zelfs misselijk als ik teveel probeer te eten. Dus het hongergevoel is dan wel terug, maar het vermogen om veel te eten niet. Dus het 'werkt' dan toch. Ik weeg iedere dinsdag op de sportschool bij mijn PT.
janderegelaa schreef:Bedankt voor deze link! Ik ben lang op zoek geweest naar zo'n 'verslag', maar had niks gevonden.Ik denk dat het wel helpt. Er is in elk geval onderzoek naar gedaan:
https://www.lipedema.net/weight-loss-me ... edema.html
fjordjes schreef:Vanmorgen leek het hongergevoel terug te zijn... Nu wel gegeten en wel voldaan gevoel dus ik hoop dat het voorlopig zo blijft.