Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Oscar schreef:Dat is zeker goed nieuws voor de patienten die in aanmerking komen!
Maar dat geldt helaas niet voor TS. Trodelvy is alleen beschikbaar in een bepaalde lijn en ook alleen voor triple-negatieve borstkanker. TS heeft deze vorm niet.
Wel goed nieuws natuurlijk voor iedereen die het wel heeft!
Klopt.
Maar het is altijd fijn als medicijnen vergoed wordt voor ieder die er wel wat aan heeft.
Ik ga mijn haar ook doneren hoop ik ook al wil ik zelf geen pruik. Hopelijk kan het iemand die dat wel graag wil en niet kan betalen wel helpen.
Helaas had de kapper die ik gemaild had geen plek aankomende week. Dat is een kapper waar ik gelijk mijn haar achter kon laten voor donatie dus nu ga ik even kijken hoe ik dat zelf kan doen. Dan kan ik mijn eigen haar knippen of even bij andere kappers kijken of ze tijd hebben. En ik wil het dan zelf uiteindelijk scheren. Dus eerst alvast kort en dan bijna kaal en uiteindelijk door chemo kaal.
Ik moet ook even achter een groep en corona prik aan die heb ik beiden nooit gehad. Maar mijn eigen weerstand is altijd goed maar dat wordt nu anders. Maar ik vraag me af of het dan toch niet te kort op de chemo is maar ga ik maandag wel even de huisarts voor bellen.
genja schreef:Oscar schreef:Dat is zeker goed nieuws voor de patienten die in aanmerking komen!
Maar dat geldt helaas niet voor TS. Trodelvy is alleen beschikbaar in een bepaalde lijn en ook alleen voor triple-negatieve borstkanker. TS heeft deze vorm niet.
Wel goed nieuws natuurlijk voor iedereen die het wel heeft!
Mijn vader kreeg het advies net voor de chemo de covid vaccinatie te halen. Dan zit je weerstand nog op het hoogst. Maar kan
Voor iedereen anders zijn
Sintara schreef:Ik vind het ook wel wat hebbenheb je nou niet de neiging om echt los te gaan? Kijken hoe een paarse manekam je zou staan ofzo?
Maarja, rustig kijken of je haaruitval krijgt. Mijn moeder had er niet heel veel last van, na de 4e een kale kruin maar niks erg genoeg om te gaan scheren. Maar dat was met koelkapje, en iedereen is anders en jouw kuren wellicht ook anders.
Ik vind je iig heel stoer