Mooi Pien, gezellig met de kinderen vakantie vieren.
Gaucho, heel stoer dat je alleen op pad bent en hele toffe foto's.
Duimen voor positief nieuws Befunny.
Eelmo, prachtige zonsopgang en wat een water
Vandaag laat vertrokken van de 'camping'. De eigenaar had mooie verhalen te vertellen en konden we mooi een wasje doen Na de boot een mooi weggetje gevolgd langs de kust. Kon Nala weer mooi zwemmen En nu hebben we kamp opgezet bij de kust. Onderweg Nala weer lekker zwemmen Kamp Heel verleidelijk zo dicht bij water Binnenland was in de wolken De witte stipjes zijn schapen en lammetjes Nog 2 leuke vogels gezien (Ook genoeg meeuwen,maar die vind ik niet leuk )
En wij zijn weer op route naar het zuiden naar huis. Ook weer fijn. Het weekend was geweldig en ik ben zeer trots op mijn lieve mannen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 11-06-24 08:57
Pien wat genieten met de kinderen. En mooie plaatjes met mooi weer.
Wow noordje wat is dat water helder!
Nou gisteren leek het wel herfst ik had zelfs de winterjas weer aan niet gewandeld gisteren ( ja van Hoog Catharijne naar een cursus locatie vlakbij het station, wat ben ik blij dat ik daar niet dageljks hoef te zijn) ik ga straks een rondje in de buurt in de buurt lopen.
BeFunny
Geplaatst: 11-06-24 09:00
Nou niet echt bevredigend nieuws gehad. Het plekje op sternum is gegroeid. Ze willen weer bot biopt af nemen. Ik wordt vanmiddag gebeld omdat ze gaat kijken of de mogelijkheid evt in een ander zh er is om dat onder narcose te ondergaan. Chirurg "denkt" foute boel. Maar zo lang ze niet weten wat precies is dat niet met zekerheid te zeggen.
pien_2010
Geplaatst: 11-06-24 09:16
Jeetje wat ongelooflijk ruk BeFunny...en te spannend. Knuffel
Hè verdomme Befunny. Dat was niet de bedoeling, het moest vandaag gewoon goed nieuws zijn. Heel veel sterkte.
BeFunny
Geplaatst: 11-06-24 09:49
Dank jullie wel. De rust wordt me niet echt gegund. Maar nu maar even hopen dat toch een andere manier mogelijk is om toch te verdoven of zwaardere pijn medicatie te geven. Het probleem is dat de pijnstilling niet werkt bij het bot of bij de pezen/spieren enkel de huid. Maar die boor en ook de handboortjes gaan diep naar binnen. En meerdere keren verspreid over bijna een uur. Dat is gewoon m.i onmenselijk. Dus ik vind dat ik best mag proberen iig beter verdoofd te worden.
Athelas
Geplaatst: 11-06-24 09:59
Heel veel sterkte BeFunny!:knuffel:
Prachtige foto's noordje, het noorden van Noorwegen is prachtig Ik was er vorige zomer (en afgelopen winter). Ziet er leuk uit Pien! Gaucho, gaaf! Mooie omgeving.
Wat een rot nieuws BeFunny. Voel je het niet meer als je onder narcose bent? Met de verdoving was de vorige keer ook gedoe toch?
BeFunny
Geplaatst: 11-06-24 11:44
Pijnstilling was alleen een pilletje soort paracetamol deed niks. Onder narcose ben je helemaal weg. Dan voel je niks zo wordt je ook geopereerd zeg maar. Je ziet dan ook niks dus je krijgt helemaal niks van het gebeuren mee. Vorrige keer vertelden ze vooraf niet wat het was, ook niet over de risicos. Ik had op internet gezocht wat het kon zijn. Beenmergpunctie dus of botboringen die ik dus heb gekregen. Dus had wel al bedacht het pijn ging doen. Toen ik vroeg om narcose kon dat niet, pijnstilling kon alleen maar dat zijn. En kreeg zogenaamd plaatselijke verdoving zoals je bij de tandarts krijgt maar dat verdoofd enkel de huidlaag dus deed helemaal niks voor mij maar zo heb je het idee dat je verdoofd bent totdat je dus voelt dat het niet zo is en dan zijn ze al bezig. Nu weet ik dat en wordt het heel lastig. Ook moest ik vorrige keer op de radiogie afdeling op de bestralingskamer nog een formulier ondertekenen dat ik me bewust was van de risico's ik had van 09:00 tot 17:00 uur op de verpleegafdeling gelegen en niemand kwam dat bespreken ook vooraf had ik gebeld over wat ik kon verwachten en niemand wist het precies maar daarover zou nog contact opgenomen worden. Nu weet ik de risicos en ben ik niet zonder heel duidelijke communicatie bereid om nog zo'n formulier in de spanning van het moment te ondertekenen. Dus willen ze dat ook vooral wel duidelijk kenbaar maken. Ik heb natuurlijk ook met de huisarts gesproken en die is heel boos geweest. Dus nu zijn ze heel duidelijk over de risicos.
Inmiddels is duidelijk dat narcose echt niet gaat. En besloten nu eerst de foto's ook van de fes-pet en andere scans die 3 maanden geleden gemaakt zijn te laten beoordelen door radiologen/oncologen van het LUMC om te kijken of zij evt een andere optie hebben (Denk aan bestralen zonder eerst biopt te hebben gedaan) het is gegroeid dus in die zin foute boel. Maar ze weten niet wat precies dus ook niet welke medicatie evt ingezet kan worden. De kans dat ze weer fout materiaal pakken ipv uit de "tumor afwijking" is ook aanwezig plus omdat ze met een smallere en langere boor gaan boren word de kans op gescheurde long heel erg groot daarom is narcose uitgesloten.
Ze moeten iets nu en in Leiden zou ik sowieso bestraald gaan worden nadat het biopt duidelijkheid heeft gegeven al zou het kunnen zijn dat ze dan eerst chemo zouden kunnen doen om te kijken of het daarmee krimpt. Operatief verwijderen lijkt voor nu niet mogelijk.
Poeh, wat een vooruitzicht weer. Ik vind het zo ongelooflijk kak voor je. Je schrijft het heel klinisch, ik denk dat er ook veel emoties zijn. Ik kan me niet voorstellen waar je nu doorheen gaat zeg.
Ik heb vanmiddag een rondje park met de lab gedaan. De mini heeft kantoordag, dus we waren lekker samen. Het was bijna niet te doen, de paden waren goed dicht gegroeid.