@Zebrastreep dat is leuk nieuws zo voor het einde van het jaar.
De 27ste ben ik naar Rotterdam gefietst. Het weer zat niet echt mee. De mist zorgde ervoor dat ik het niet echt warm kreeg en warm hield. En op het laatste stuk reed ik in het donker in de mist op onbekend terrein. Daardoor deed ik er nog wat langer over.
Doordat het zo koud was had ik al last van mijn heupen en knie gekregen. En mocht gelukkig op het adres in een warm bad.
We zijn met zijn 4er uit eten geweest bij de Griek om gezellig bij te kletsen. En twee daarvan waren de organisatoren van deze oliebollentocht. Dus meteen gehoord waarom bepaalde dingen niet door gingen of juist wel.
De 28ste was dan eindelijk de oliebollentocht. En aangezien ik bij één van de organisatoren sliep moest ik er vroeg uit samen met een Belg die er ook sliep.
Erg leuk om als een van de eerste bij de start te zijn en iedereen zien aankomen. Ongeveer 110 velomobielen waren er uiteindelijk.

Het was echt mega gezellig, maar opnieuw tijdens de tocht wel wat koud. Doordat we in een grote groep reden was natuurlijk het tempo een stuk lager.
Hier stapt iedereen in.

En iedereen klaar voor vertrek.

De pauze was bij de oude Van Nelle fabriek. Hier konden we lekker weer warm worden. En met een kop koffie met iedereen bijkletsen.

Heb de tweede helft bij iemand gereden die de tocht voor het eerst reed en die mijn georganiseerde tocht mee had gedaan het begin dit jaar.
We hebben echt een mooie route gereden. Langs De Rotte, over de boulevard en onder de bekende bruggen door. Ook langs/onder de Euromast gereden en door het Kralingerbos.
Aan het einde natuurlijk oliebollen gegeten en nog lang na gekletst met een paar vrienden en kennissen.
Aangezien we ook als laatst weg moesten.
De 29ste terug naar huis. Ja dat was wel even een ding. Door opnieuw mist kreeg ik het weer niet warm.
Ben halverwege een pauze gaan houden in Rijswijk bij het ligfietscafé. Even een kopje thee en mijn bidons weer vullen.
Het laatste stuk was weer in het donker, maar ik ken hier gelukkig de weg en de mist was hier wat minder dan op de dijken. Echter ging mijn linker knie zo erg moeilijk doen dat het zeer deed en ik het laatste stuk met ene been heb moeten fietsen.
Vandaag gaat het gelukkig met rust wel al iets beter en kan ik weer redelijk ook normaal lopen.
Voor iedereen alvast het beste voor volgend jaar.