Jeetje wat een prachtige foto's weer SV! Ik ben verder totaal niet jaloers ofzo...
@Kylan: Lekker nieuwe schoenen! Altijd leuk! Veel kilometers loopplezier gewenst! Ook een mooie foto trouwens!
@Puera: Leuk idee van die Bokt Christmas Event! En voor wie geen Kerstmuts heeft: kwestie van even erin photoshoppen? Ik wil 2e Kerstdag een kort loopje doen voor de (afhaal)brunch. Zal proberen eraan te denken! Heb nog een grappige kerstsportegging.
@Foxy80: Bij jullie dreigen ook strengere maatregelen begreep ik al. Ik vrees dat hardloopwedstrijden voorlopig niet gehouden gaan worden.
BB80 schreef:@Duke: gefeliciteerd met je diploma! Niks leukers dan anderen enthousiasmeren over jouw favoriete hobby: hardlopen! Je trainingen klinken effectief en gezellig. Zijn deze op een atletiek baan of op een ander verzamelpunt, zonder club(gebouw)?
Ik geef zelf nog geen echt training, maar 'oefen' op onze eigen groep en nu met de strengere regels oefen ik op ons eigen damesclubje. Normaal trainen we met circa 30 man op de baan van onze atletiekvereniging (waar we met ons hele gezin sporten: kids bij de junioren atletiek en mijn man en ik bij de senioren hardloopgroep). Ik wil voorlopig ondersteunen bij onze eigen groep, maar mijn ambitie is wel om zelf voor een groep te gaan staan. Een start to run groep, oftewel C25K. Dat lijkt me ook overzichtelijk.
Ook leuke foto van jouw loopje!
@SV: heb jij toevallig nog een leuke GPX-route voor een circa 15 km trail in de natuur? Ik weet niet van welke gebieden jij ze hebt, maar ik wil aankomende week zo'n trail lopen ergens op de Utrechtse Heuvelrug of daar in de buurt.
@Lien: Wauw 15 km in zo'n tempo! Wat lekker! En jij bent dus al geboosterd!
Nou, dan zijn mijn foto's niet eens zo spectaculair... en ik was al blij dat ik nu ook eindelijk overdag mocht buitenspelen. Dinsdag en woensdag was het mooier buiten, vandaag wat grauwer en veel rijp was al weg, maar alsnog wel genoten.

En ik zit weer op de 20 km. Ik wil graag op conditie zijn voor een HM, mocht die georganiseerd worden ooit, weer, als het kan en mag, dan wil ik er klaar voor zijn. Plan was 19 km, maar ik was nog niet thuis en voelde goed, dus uiteindelijk nog kleine rondjes in het park hier in de buurt gelopen om toch de 20 vol te maken. Herkenbaar? 

Niet de snelheden die ik hier voorbij zie komen, maar mijn duurlooptempo ligt wat lager, plus dat ik expres op een langzamer tempo wilde lopen. Bovendien moest ik de bevroren bruggetjes wandelend over.