Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Voor degenen die alles niet konden halen met de avondklok, hoe hebben jullie het nu opgelost? Toch hulp van anderen, of iets kunnen regelen dat het wel te halen is, of???
Neonlight schreef:Voor degenen die alles niet konden halen met de avondklok, hoe hebben jullie het nu opgelost? Toch hulp van anderen, of iets kunnen regelen dat het wel te halen is, of???
Varekaj schreef:Je kan nog altijd overreden worden door die patrouille die jou niet op tijd opmerkt. Of door een idioot in een auto die hetzelfde idee heeft als jij, alleen dan op 4 wielen ipv op 2. Dan toch misschien maar beter wel licht erop en duimen dat je niemand tegenkomt?
Hier rijden ze overal, zelfs op zandpaden tegenwoordig. Enerzijds om te bekijken of er geen stiekeme afspraakjes gebeuren van te grote groepen, ofwel ter controle op de kleine "recreatie"domeintjes met chalet dat daar geen groepsbijeenkomsten/zuipfeestjes zijn en anderzijds ook omdat die paden sowieso al als sluiproutes gebruikt worden.
FleurVP schreef:Varekaj schreef:Je kan nog altijd overreden worden door die patrouille die jou niet op tijd opmerkt. Of door een idioot in een auto die hetzelfde idee heeft als jij, alleen dan op 4 wielen ipv op 2. Dan toch misschien maar beter wel licht erop en duimen dat je niemand tegenkomt?
Hier rijden ze overal, zelfs op zandpaden tegenwoordig. Enerzijds om te bekijken of er geen stiekeme afspraakjes gebeuren van te grote groepen, ofwel ter controle op de kleine "recreatie"domeintjes met chalet dat daar geen groepsbijeenkomsten/zuipfeestjes zijn en anderzijds ook omdat die paden sowieso al als sluiproutes gebruikt worden.
Oh maar in Nederland is dat geloof ik echt anders. Ik zie hier nooit politie, echt nooit. Terwijl er wel best weleens afval gedumpt wordt in de polder.
Met die rellen duurde het op sommige plekken trouwens ook best even voor de ME er was. Sowieso valt me dat in het buitenland vaak op dat er veel meer politie zichtbaar is dan hier. Hopelijk snappen ze na corona dat ze wat minder hard moeten bezuinigen op zorg en politie.