Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ook ooit eens een paniekaanval gehad. Dan wil je echt geen kapje op je gezicht hebben hoor
lenaa_tje schreef:Wat is zoveel ? Daar zijn toch helemaal geen aantallen over bekend? Ik weet wel dat er best veel mensen onder behandeling zijn voor een angststoornis.
Echwel schreef:Wat ik mij stiekem afvraag, hoeveel mensen nog nooit getest zijn en waarom niet
Echwel schreef:Wat ik mij stiekem afvraag, hoeveel mensen nog nooit getest zijn en waarom niet
Sheran schreef:lenaa_tje schreef:Wat is zoveel ? Daar zijn toch helemaal geen aantallen over bekend? Ik weet wel dat er best veel mensen onder behandeling zijn voor een angststoornis.
Iedereen die ik het nu (hard) hoor roepen. Heeft volgens mij ook echt met weerstand te maken. En ja, heel veel mensen hebben angststoornissen, maar daarvan heeft ook lang niet iedereen een trigger bij een mondkapje.
Ik denk ook dat de mensen die er echte aanvallen van krijgen eerder gewoon nu thuis aan het huilen zijn en boodschappen doen vermijden.
_Celess schreef:Ik ga morgenochtend voor een test. Mijn eerste keer. Kan iemand mij vertellen hoe dat is? Ik krijg heel snel bloedneuzen dus zouden ze het bij mij ook alleen in mijn keel kunnen doen?
Ik ga trouwens zonder klachten, dat mag vanaf 1dec, ik ben zaterdag in contact geweest met iemand die die avond klachten kreeg en nu positief is getest. Vanaf de 5e dag na het contact mag je dan ook zonder klachten getest worden.
Het zal vast niks zijn, omdat hij wel een mondkapje op had toen en nog geen klachten had, maar toch fijn om het even zeker te weten.
Wish me luck
Huertecilla schreef:pien_2010 schreef:Grappig dat je daar niets over hoort in Frankrijk. Het is hier al zolang verplicht en iedereen doet dat gewoon. Ik verwacht dat dit het zelfde is in Spanje.
Inderdaad.