Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:miccamaaike schreef:Welkom Quir!
Maar dan ben je nu dus 68 kilo? Dan kun je toch prima paardrijden?
Dankje!
65 nu.![]()
Maar ik heb D pony's, 15% van hun gewicht (400kg) is 60kg incl zadel, dus 58.
Maar niet alleen gewicht, 2kg maakt ook geen verschil, maar mijn balans is heel slecht door mislukte hersenoperaties en links verlamd geweest, nu nog steeds geen gevoel of kracht links. Dus ook principe, voor mij heel belangrijk. Niet meer in de weg zitten dan nodig is.
gaucho schreef:Thx Miccamaaike
Landvrouw ben je op zoek naar gezonde snacks of iets wat de snack trek weghaalt? Met een maagverkleining ziet je eetpatroon er denk ik sowieso anders uit, grotere maaltijden zijn dan geen optie neem ik aan?
miccamaaike schreef:Danjel, geniaal die pakken suiker foto. Ik heb ook wel eens overwogen om bij iedere kilo een pak meel of suiker te kopen, ter illustratie.
gaucho schreef:Vwb betreft gewicht en paardrijden; ik voel me eindelijk wat minder bezwaard om op mijn paard te stappen en rijd nu ook wat langer / vaker. Is ook wel een hele goede motivatie voor het afvallen.
[ [url=m/dYMNUf.jpg]Afbeelding[/url] ]
gaucho schreef:[ [url=Landvrouw]Afbeelding[/url] ] mijn gezonde snack opties:
- rauwkost (komkommer / cherry tomaat / wortel / paprika etc) met hummus of kwark met knoflook.
- delicate crisp crackers of rijstwafel / snack a jack / met cottage cheese, verschillende smaakjes slankie smeerkaas, zalmpate of een beetje pindakaas.
- gekookt ei met bv rookvlees
- watermeloen of galia meloen
- kwark of Skyr, favoriete hier is de kvarg van Nestlé.
- nieuwe favo met dit weer: ijskoffie met amandelmelk, schepje eiwitpoeder vanille / kaneel en O calorie hazelnoot siroop.
- kopje groentesoep
- zelfgemaakte blauwe bessen muffins of bananenbrood, ik maak ze zonder suiker en met eiwitpoeder, CA 100 kcal per portie.
Roosch schreef:Oh. Is dat de truc. Genoteerd.
Kanonnen zeg. Het is dat ik van mezelf moet. Maar morgen ga ik toch maar zwemmen in de buitenlucht in plaats van Foxy te bestijgen.
SandravdB schreef:Ik hoop dat ik ook snel weer kan sporten, voel me op dit moment enkel moe en misselijk, zou dat ook van die allergische reactie zijn. Hoop donderdag na de controle te mogen sporten.