Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Onderste foto lijkt van een steun van de OK, als ik dat zo bekijk. Mogelijk heb je een tijd op je zij gelegen?
Maar het zijn indrukwekkende plekken
Lalidan schreef:Ik ben ernstig teleurgesteld in mijn lichaam. Ik ga gewoon vol met de motor onderuit, ei van Columbus op mijn enkel, overal zwellingen en pijnlijke plekken en wat kan ik jullie aan blauwe plekken laten zien? Dit:
[ [url=m/TM3ym4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Teleurstellend

Maar het is hier wel bekend, in het verleden meerdere malen dingen gebroken gehad waarvan artsen eigenlijk niet willen geloven dat het gebroken is want 'het is niet blauw'. Zelfs met mijn humerus in meerdere stukjes wouden ze me eigenlijk niet geloven..... Supervixen schreef:Dan moet je het nog maar een keer over doen.
Vind je het heel erg als ik dat laat? Ik vond het niet echt een geslaagde ervaring, eigenlijk
Lalidan schreef:Ik ben ernstig teleurgesteld in mijn lichaam. Ik ga gewoon vol met de motor onderuit, ei van Columbus op mijn enkel, overal zwellingen en pijnlijke plekken en wat kan ik jullie aan blauwe plekken laten zien? Dit:
[ [url=m/TM3ym4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Teleurstellend
. Vooral mijn rechterarm ziet er echt niet uit na die bloedtransfusie, waarbij er 4x is geprobeerd een infuus te prikken en mijn hand en arm ineens opzwol doordat ik heel lang met die stuwband om mijn arm heb gezeten, terwijl het infuus met het bloed gewoon open stond. Ik zie er echt niet uit