Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escamilla schreef:Ik heb dus Lifesum gedownload en ingevoerd wat ik heb gegeten vandaag. Mijn avondeten staat er al in. En dan kom ik uit op 1290kcal... Ik zit nu al vol en moet nog avondeten, hoe ga ik ooit nog meer eten![]()
Escamilla schreef:Neverland schreef:Niet? Voor 1 keer is er onder eten echt geen ramp hoor.
Maar dit is niet 1 keer, heb vandaag al meer gegeten dan dat ik normaal eet
Escamilla schreef:Neverland schreef:Niet? Voor 1 keer is er onder eten echt geen ramp hoor.
Maar dit is niet 1 keer, heb vandaag al meer gegeten dan dat ik normaal eet
Pocca_Locca schreef:Hoi iedereen! Nog even terugkomend op wat ik eerst zei ( calorieën tellen heeft weinig nut) hier is een korter filmpje van dr Fung waarin hij heel helder uitlegt waarom je bijvoorbeeld eenzelfde aantal calorieën afkomstig van broccoli of van bijvoorbeeld donuts niet met elkaar kan vergelijken (even een extreem voorbeeld.) Het lichaam reageert namelijk totaal anders op het ene dan op het andere. https://youtu.be/UIju_-yZa9k
san4nie schreef:Kan het zijn dat mijn spieren reageren op minder/ anders eten?
Had maandag wel wat squats enzo gedaan, maar niks extreems, dus kan haast geen spierpijn zijn lijkt me. Maar m’n benen voelen steeds zo raar aan.
san4nie schreef:san4nie schreef:Kan het zijn dat mijn spieren reageren op minder/ anders eten?
Had maandag wel wat squats enzo gedaan, maar niks extreems, dus kan haast geen spierpijn zijn lijkt me. Maar m’n benen voelen steeds zo raar aan.
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Ik eet vooral minder suiker en vet (koekjes, snoepjes, chocopasta, etc).
Waarom niet zertab?
Lekker LadyMadonna! Eet smakelijk straks.
xPabloBokt schreef:Ik had vandaag ook werkelijk waar zin om te gaan sporten, maar geen tijd door de tentamens morgenanders was ik gewoon weer gegaan. Terwijl ik gister ook al ben geweest.
Zerena schreef:Pocca_Locca schreef:Hoi iedereen! Nog even terugkomend op wat ik eerst zei ( calorieën tellen heeft weinig nut) hier is een korter filmpje van dr Fung waarin hij heel helder uitlegt waarom je bijvoorbeeld eenzelfde aantal calorieën afkomstig van broccoli of van bijvoorbeeld donuts niet met elkaar kan vergelijken (even een extreem voorbeeld.) Het lichaam reageert namelijk totaal anders op het ene dan op het andere. https://youtu.be/UIju_-yZa9k
Kunnen jullie ophouden met deze discussie?
Het verpest echt dit topic!
Ik kom hier echt voor de steun en niet voor die discussies.
Iedereen mag gewoon doen wat voor hem of haar het beste voelt en werkt.
Zonder daar op aangesproken te worden.