Ik heb sinds de eerste opname heftige pijn in mijn linkerflank. Hiervoor gebruik ik nu veel pijnstilling. Nu naar 3 jaar en veel pijnbehandelingen, doorgestuurd naar het mmc. Die gaat voor de lacnes (zo heet het) mijn zenuwtakjes doorsnijden in de linkerflank zodat de pijnsignaal niet meer door komt.
Dat heeft een mooie tijd geduurd dan...Daar hadden we het in het begin van dit topic ook al over incl het MMC als optie.
Succes en hopelijk knap je er van op!
mariekeoo
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-22 00:51
gomir schreef:
Dat heeft een mooie tijd geduurd dan...Daar hadden we het in het begin van dit topic ook al over incl het MMC als optie.
Succes en hopelijk knap je er van op!
jaa bizar he! moest eerst een heel pijntraject door in het beatrixoord. Lidocaine injecties, PRF behandeling, TENS en uiteindelijk dit. Gelukkig nu op de spoedlijst
mariekeoo
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-22 00:51
MarjanB schreef:
Oh nooit van gehoord nog! Dat heeft geen verdere oorsprong qua pijn? (Dat t ergens anders weg komt)
Nouja de oorsprong is de nierbekkenonsteking, Hierdoor continu aanspannen van de spiertjes en die gaan klem zitten rond de zenuwbanen..
Oh interessant! Heb zelf al twee jaar pijn in m’n rechter flank (rug zijde) na een nierbekken ontsteking en een flinke ab kuur. Maar hier gelukkig niet zoveel pijn dat er er iets voor moet pakken.