Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maxima_S schreef:bigone schreef:Maxima's , je wil niet vaccineren omdat je het idee van gif niet kunt verantwoorden voor jezelf, wat doe je dan bij een ziekte waarbij je wel bepaalde medicatie nodig hebt om helemaal beter te worden, ga je dan ook aan de slag met natuurgeneesmiddelen?
Ik ga zoveel mogelijk voor voorkomen, energie huishouding schoon, lijf schoon, zo veel mogelijk gezond eten en drinken, work/life balance etc.
Mocht het gebeuren dan ga ik in elk geval eerst eens kijken welke gifpijl ik in mijn leven moet verwijderen en inderdaad natuurlijke bronnen aanboren.
Ik vind dat het ziekenhuis er is voor acute noodgevallen en zal er in deze situatie dan ook gebruik van maken. Bijvoorbeeld een breuk, verwondingen hart klachten etc en dan zal ik zeker mijn lering trekken uit het voorval.
Ik zou bijvoorbeeld geen chemokuur aannemen.
verootjoo schreef:quera schreef:Sommige dingen kun je nu eenmaal niet natuurlijk oplossen.
jewel, je had gewoon gezond moeten eten![]()
Ongelooflijk sommige mensendie komen (hopelijk) pas tot bezinning als ze werkelijk eens wat overkomt...
quera schreef:verootjoo schreef:
jewel, je had gewoon gezond moeten eten![]()
Ongelooflijk sommige mensendie komen (hopelijk) pas tot bezinning als ze werkelijk eens wat overkomt...
Wordt lastig met een genetische bepaling![]()
Maar zal de tip doorgeven aan mijn kinderen.
quera schreef:Astorga schreef:Ik begin nu wel te begrijpen hoe het komt dat dermatologen steeds vaker huidkanker diagnostiseren. Al heeft het weinig relatie met vaccineren.
Hoezo valt dat te begrijpen?
Vroeger was er geen zonnebrandcreme zoals deze er nu is?
chanicha schreef:Ik weet nog dat ze bij mij een tumor vonden, bleek achteraf gelukkig niet kwaadaardig, dat ik het eerste aan mijn kinderen dacht. Ze waren toen ruim drie en de jongste 4 maanden en ik zou alles aangrijpen om er langer voor mijn kinderen te zijn want toen wist ik niet dat het goedaardig was, moest er niet aan denken om ze op die leeftijd bewust moederloos te laten worden.
Heb het meegemaakt in het ziekenhuis dat er ouders, waren Jehovagetuigen, uit de ouderlijke macht werden gezet om een kind te opereren! Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij dat je je kind dood laat gaan voor een geloof
secricible schreef:bigone schreef:Maxima ik zou , als ik zo zou denken er serieus over nadenken om bij de mormonen te gaan wonen en nee, dit is geen grapje.
met alleen extreme opvattingen over gezondheid red je het daa niet hoor
rien10 schreef:dromertje2 schreef:T is niet omdat je niet verbrand, dat het niet schadelijk is. Hier smeren we dus wel in, zowel voor de schade op korte termijn, als op lange termijn.
Ik smeer ook nooit. Zit ook nooit in de zon te bakken. Wel fietsen, honden, paarden, tuinieren. Zou ik dan eigenlijk wel moeten smeren? Ik weet t niet.
quera schreef:Maar he maxima ruilen? Ik blijf namelijk wel graag bij mijn kinderen