Vaccinaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:02

Sommige dingen kun je nu eenmaal niet natuurlijk oplossen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:03

Jij bent ook echt een kanjer quera <3

Maxima, ik begrijp echt niet hoe je dat bericht kan typen en dan nog kan stellen dat je niet rigide bent...

Wat ik me dan afvraag, zou je voor je kinderen ook chemo weigeren?
Laatst bijgewerkt door secricible op 04-07-19 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:03

Maxima_S schreef:
bigone schreef:
Maxima's , je wil niet vaccineren omdat je het idee van gif niet kunt verantwoorden voor jezelf, wat doe je dan bij een ziekte waarbij je wel bepaalde medicatie nodig hebt om helemaal beter te worden, ga je dan ook aan de slag met natuurgeneesmiddelen?

Ik ga zoveel mogelijk voor voorkomen, energie huishouding schoon, lijf schoon, zo veel mogelijk gezond eten en drinken, work/life balance etc.

Mocht het gebeuren dan ga ik in elk geval eerst eens kijken welke gifpijl ik in mijn leven moet verwijderen en inderdaad natuurlijke bronnen aanboren.

Ik vind dat het ziekenhuis er is voor acute noodgevallen en zal er in deze situatie dan ook gebruik van maken. Bijvoorbeeld een breuk, verwondingen hart klachten etc en dan zal ik zeker mijn lering trekken uit het voorval.

Ik zou bijvoorbeeld geen chemokuur aannemen.

Dan ben je in ieder geval principieel. Of het verstandig is is een ander verhaal.
Ik weet niet hoe oud je kind is maar mocht die chemo nodig hebben wijs je dat dus ook af??

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:04

Je zou als gezondheids zorg types als Maxima bijna gaan weigeren....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:06

Scheelt als je dat afwijst voor je kind is het een gevalletje kinderrechter en (tijdelijk) ontnemen ouderlijk gezag.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:08

Klopt zelfs als kind het ook niet wil kan dat gedwongen worden :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:22

quera schreef:

jewel, je had gewoon gezond moeten eten :j

Ongelooflijk sommige mensen :n die komen (hopelijk) pas tot bezinning als ze werkelijk eens wat overkomt... -O-

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:23

verootjoo schreef:
quera schreef:

Ongelooflijk sommige mensen :n die komen (hopelijk) pas tot bezinning als ze werkelijk eens wat overkomt... -O-

Wordt lastig met een genetische bepaling :')
Maar zal de tip doorgeven aan mijn kinderen.

Urbanus

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:24

Welke gifpijl ook echt. Jongens houd toch op.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:25

quera schreef:
verootjoo schreef:

Wordt lastig met een genetische bepaling :')
Maar zal de tip doorgeven aan mijn kinderen.

Hier ook. Zo'n 60-80% kans op ontwikkelen van 3 soorten kanker. :wave:

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:27

Niet meer dan terrecht dat men dan ouders uit de ouderlijke macht zetten.

Mijn mond viel echt open toen ik dat las, dat je liever je kind zonder moeder laat opgroeien ondanks dat er medicatie voor handen is om het te genezen of op ze n minst te vertragen, is echt de definitie van egoïsme. Mijn excuses maar kan het niet anders verwoorden. Met je starheid raak je niet enkel jezelf, maar ook je kind, die er niet voor gekozen heeft.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:34

Maar he maxima ruilen? Ik blijf namelijk wel graag bij mijn kinderen ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:02

quera schreef:
Astorga schreef:
Ik begin nu wel te begrijpen hoe het komt dat dermatologen steeds vaker huidkanker diagnostiseren. Al heeft het weinig relatie met vaccineren.

Hoezo valt dat te begrijpen?
Vroeger was er geen zonnebrandcreme zoals deze er nu is?

Is het niet gewoon zo dat men nu ouder wordt en dus gevoeliger wordt voor kanker? Dat is namelijk in veel gevallen een ouderdomsziekte.
Als alles veiliger wordt (ook bijv arbowetgeving, het verkeer) wordt het ook waarschijnlijker dat je ouder wordt en kanker dus de kans krijgt om zich te ontwikkelen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:51

Ik weet nog dat ze bij mij een tumor vonden, bleek achteraf gelukkig niet kwaadaardig, dat ik het eerste aan mijn kinderen dacht. Ze waren toen ruim drie en de jongste 4 maanden en ik zou alles aangrijpen om er langer voor mijn kinderen te zijn want toen wist ik niet dat het goedaardig was, moest er niet aan denken om ze op die leeftijd bewust moederloos te laten worden.

Heb het meegemaakt in het ziekenhuis dat er ouders, waren Jehovagetuigen, uit de ouderlijke macht werden gezet om een kind te opereren! Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij dat je je kind dood laat gaan voor een geloof :n

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:52

chanicha schreef:
Ik weet nog dat ze bij mij een tumor vonden, bleek achteraf gelukkig niet kwaadaardig, dat ik het eerste aan mijn kinderen dacht. Ze waren toen ruim drie en de jongste 4 maanden en ik zou alles aangrijpen om er langer voor mijn kinderen te zijn want toen wist ik niet dat het goedaardig was, moest er niet aan denken om ze op die leeftijd bewust moederloos te laten worden.

Heb het meegemaakt in het ziekenhuis dat er ouders, waren Jehovagetuigen, uit de ouderlijke macht werden gezet om een kind te opereren! Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij dat je je kind dood laat gaan voor een geloof :n

Exact de leeftijd van mijn kinderen toen ik te horen dat het wel foute boel was

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:10

Vreselijk hoor quera en respect hoe je hiervoor knokt _/-\o_

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 16:01

chanicha schreef:
Vreselijk hoor quera en respect hoe je hiervoor knokt _/-\o_

:j Eens! :(:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:37

Absoluut. Hopelijk kun je hier nog heel lang blijven posten Quera.

Maxima, op zich respecteer ik je keuzes (hoe merkwaardig die mij ook voorkomen). Hoewel ik grote twijfels heb inzake het opleggen van die keuzes aan je kind.

Maar één ding vraag ik me af: jij gaat er blijkbaar van uit dat veel ziekten en gezondheidsproblemen
voortkomen uit blootstelling aan ongezonde (chemische) stoffen. Houdt dat ook in dat jij vindt dat veel mensen hun ziekten aan zichzelf te wijten hebben, omdat ze vaccineren, niet biologisch eten, foute verzorgingsproducten gebruiken en andere 'gifpijlen' op hun lichaam loslaten? Vind je zo'n maakbaarheidsidee niet naïef?

En inderdaad , als het om je kind gaat, mag die dan ook geen chemo als dat nodig zou blijken te zijn? En vind jij dat je het je kind mag aandoen om chemo te weigeren mocht je zelf deze nare ziekte krijgen, met als risico dat jouw kind opgroeit zonder moeder? Wellicht hypothetisch want ik meen dat je geen jonge kinderen hebt (?), maar toch.

Ik krijg er een Jomanda-gevoel bij.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:55

Maxima ik zou , als ik zo zou denken er serieus over nadenken om bij de mormonen te gaan wonen en nee, dit is geen grapje.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:10

bigone schreef:
Maxima ik zou , als ik zo zou denken er serieus over nadenken om bij de mormonen te gaan wonen en nee, dit is geen grapje.

:') met alleen extreme opvattingen over gezondheid red je het daa niet hoor :o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:18

secricible schreef:
bigone schreef:

:') met alleen extreme opvattingen over gezondheid red je het daa niet hoor :o

Nee maar die hebben een gezondheidscode waarvan bewezen is dat de mensen die er zich aan houden gemiddeld 10 jaar ouder worden. Moet er geen besmettelijke ziekte uitbreken natuurlijk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:19

Maar maxima vindt oud worden niet zo belangrijk, schreef ze eerder al ;)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:28

Jongens zullen we de discussie netjes houden en niet zo op de man gaan spelen :D. Voordat het straks escaleert.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:40

rien10 schreef:
dromertje2 schreef:
T is niet omdat je niet verbrand, dat het niet schadelijk is. Hier smeren we dus wel in, zowel voor de schade op korte termijn, als op lange termijn.

Ik smeer ook nooit. Zit ook nooit in de zon te bakken. Wel fietsen, honden, paarden, tuinieren. Zou ik dan eigenlijk wel moeten smeren? Ik weet t niet.

Ben vandaag op Texel, in een windje (dus niet warm) in slaap gevallen. -O- verbrande benen :(
Morgen smeren!

Maxima_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:16

quera schreef:
Maar he maxima ruilen? Ik blijf namelijk wel graag bij mijn kinderen ;)

Mijn verhaal of mening zegt natuurlijk niets over de keuze die iemand anders maakt. Ik respecteer uiteraard de keuze van anderen!

Ik ben ervan overtuigd (en het "dubble slits" experiment heeft dit bewezen) dat alle materie energie is op een bepaald trillingsniveau. (quantum physica)

Dus mijn lichaam ook (en ieders lichaam maar dat moet iedereen maar voor zich bepalen :D )

https://www.youtube.com/watch?v=p-MNSLsjjdo

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-an ... isleiding/

Nu mag iedereen weer schieten op mijn wereldvreemde ideeën :D