Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Wauw die Leopard!is die van Artipoppe?
Hangt de draagkracht van een doek eigenlijk vooral af van het gewicht? Materiaal is daarin minder belangrijk? Even uitgaande van geweven doeken. Ik let daar eigenlijk totaal niet op
Britt schreef:He Fae! Leuk om je hier te zien, hoe gaat het met jullie?
De AP draagzak krijgt vanuit consulenten niet echt de beste reviews. Pasvorm is niet optimaal en rugpand is vaak te kort.
Er zijn er nog veel meer die je kunt kruisen hoor! Oa de Twist. Sowieso is contact met Nadine van de Twist misschien wel eens interessant voor jullie, ze heeft heel veel ervaring met draagzakken maken en aanpassen voor kindjes met wat extra zorg en bijvoorbeeld andere spierspanning. Daar zou je ook nog je eigen doek voor kunnen gebruiken, om te laten vermaken voor de perfecte draagzak voor jullie
Liex schreef:Stille meelezer meldt zich:
Jammer van de kleur en de maat, anders had ik 'm graag van je overgenomen
Anoniem schreef:Ik heb de Greyse softshell besteld. Hij ligt thuis op mij te wachten maar ben nu werken en daarna direct sporten dus kan hem vanavond laat pas uit pakken en morgen passen
Liex schreef:Stille meelezer meldt zich:
Jammer van de kleur en de maat, anders had ik 'm graag van je overgenomen
Mocht iemand hier een goede doek weg doen, ik ben in verwachting van de eerste en op zoek naar een (tweedehands, om mee te beginnen) geweven doek.