Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Ik kom me hier ook maar voorzichtig melden. 25 juli heb ik het licht gezien en heb ik hardloopschoenen en mijn eerste set kleding aangeschaft. Runtastic en C25K geïnstalleerd en begonnenIk zit nu in week 5 van het schema en het begint toch wel echt pittig te worden... Gisteren 8 minuten hardlopen, 5 minuten wandelen en dan weer 8 minuten. Op het einde vond ik het echt niet grappig meer, haha. Maar als ik kijk dat ik in het begin net 1 minuut kon volhouden, ben ik al aardig verbeterd! Dit weekend moet ik ineens 20 minuten aan een stuk hardlopen, is het normaal dat er ineens zo'n grote sprong tussen zit?
Stiekem ben ik wel jaloers op jullie verhalen van wedstrijden enzo, maar mijn tijd komt hopelijk nog haha.
Overigens ben ik nog wel traag. Mijn gemiddelde snelheid ligt bij een workout tussen de 6,5 en 7 km/u (inclusief paar minuten wandelen voor en na als warm-up en cool-down). Op het moment maak ik me er nog niet zo heel druk om, maar op termijn wil ik wel sneller worden.