[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:28

Neon, ik vind jou heel mooi opgemaakt....niet TE, als je snapt wat ik bedoel...;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:34

Wat is dat nou weer voor sneer. :') We zijn allemaal al bekend met het feit dat jij de meerderheid in dit topic too much vindt maar je zit in een make up topic. Mensen gaan hier voor apartere kleuren en looks dan de standaard basics en ik denk dat ik voor velen kan spreken dat je opmerkingen gewoon vals overkomen. Waarom niet gewoon zeggen, hey Neon, mooie look! In plaats van, niet TE - als je snapt wat ik bedoel. Wat walgelijk, zo over de rug van anderen gaan.

Tips zijn leuk, feedback/opbouwende kritiek ook. Valse opmerkingen, niet zo. Net zoals een compliment over de rug van een ander geven, vind ik zo walgelijk. Van die dingen van "ja je ziet er goed uit, beter dan ********" - ik zou zo'n "compliment" niet waarderen over de rug van een ander. Als je snapt wat ik bedoel. ;)

Neon, ik vind jou overigens een prachtige dame. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:41

Cinnepin schreef:
Neon, ik vind jou heel mooi opgemaakt....niet TE, als je snapt wat ik bedoel...;)

Wanneer ga jij dit topic eens ontstippen :evaw: Sorry hoor, altijd dat gemekker elke keer weer je zit nota bene in een make-up topic. Ik ben er behoorlijk klaar mee in ieder geval. Er hangt hier meestal een leuke positieve sfeer en op posts zoals die van jou zit niemand te wachten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:44

Cinnepin schreef:

Jajajaja iedereen weet inmiddels wel wat je bedoeld meissie, het is allemaal jouw smaak niet ach meid wat een k*t leven zal je toch hebben. Je mag nu wel weer gaan, joe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:47

Ach, lekker negeren.

Supergaaf palette Shizz, wat een mooie kleuren zeg, gewoon allemaal. En gefeliciteerd :D

Je hebt een mooi gezicht Neon. Zie hier niet echt superveel make-up, maar dat is juist ook wel goed. Ik zou wel een blush gebruiken, daar kun je ook meteen wat mee shapen en krijg je wat meer kleur in je gezicht :)

Anc, subtiele lippen? :P Ik vind deze roze je onwijs goed staan.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:42

Vind juist de afwisseling leuk, sommigen lekker compleet over the top.
Anderen juist neutraal.
Die diversiteit maakt juist dit topic leuk.
En biedt ook mogelijkheden voor inspiratie.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:59

Avelienvd schreef:
Vind juist de afwisseling leuk, sommigen lekker compleet over the top.
Anderen juist neutraal.
Die diversiteit maakt juist dit topic leuk.
En biedt ook mogelijkheden voor inspiratie.

Mee eens! Diversiteit is juist alleen maar goed. Niemand is hetzelfde en dat is ook niet de bedoeling van make up.
Soms kan een simpele touch up met foundation, mascara en een glass al prachtig zijn. Maar soms is juist een lekkere felle gedurfde look geweldig.

Daarom negeren we die grove reactiss gewoon en houden we het gezellig toch :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:15

Shizzel een beetje een laat antwoord maar beter laat dan nooit :D
Ik zou je graag een zien met een heel open en lichte ooglook, dus geen zware eyeliner en valse wimpers, maar iets lekker luchtig.

Afbeelding

Dit is nog niet helemaal wat ik bedoel (en please neem de rest van de barbie look niet over :+ ) maar w een beetje (zonder de eyeliner) : een zacht, licht kleurtje en wat minddr rond dan wat jij vaak doet (denk ik? Zit zo in mijn hoofd, excuseer me als dat niet klopt)

Terwijl ik aan het browsen was, kwam ik nog twee leuke foto's bij die misschien ook beter in jouw straatje passen :D

Afbeelding
En wat specialer:
Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:25

Oeh, die onderste van de post boven mij zou ik ook wel eens bij je willen zien shiz!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:26

Eerste look ziet er leuk uit, je wil gewoon een beetje zachtroze zien? Voor mij gaat het alleen nooit zonder nepwimpers zijn. Mijn wimpers zijn niet te krullen (geen enkele wimperkruller of mascara heeft ooit wonderen gedaan en geloof me, ik heb veel geprobeerd) dus totdat ik mijn wimperlift heb gehad zal dat ook zo blijven. Dan is de look voor mijn gevoel niet 'af' want dan zie je alleen oogschaduw zitten en verder niets. :)

De tweede sla ik over, vind dat mijn ogen enorm klein maken met dat gebruik van donker-licht-donker. Onderste kan ik ook eens proberen. :j

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:34

Geen probleem hoor! En hoeft niet roze te zijn, maar eens iets zacht en vooral lichter op het ooglid zelf, en nu ik zo toch al mijn 'eisen' meedeel :D eens een andere vorm, ik ben teruggegaan naar je laatste post met foto's en je blijft heel erg bij hetzelfde (waarschijnlijk omdat dat jou het best staat of omdat je dat het mooiste vindt) maar ik zou graag eens iets totaal anders zien! Vb geen eyelinerpotlood, maar een soort van zachte eyeliner door oogschaduw ofzo, en je oogschaduw eens iets meer in zachte eyelinervorm dan heel rond wat je nu doet.

Niet datik beweer dat dat je veel beter zou staan ofzo hoor, ik ben gewoon eens benieuwd naar iets totaal anders dan wat je nu doet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:39

Nee hoor, ik vind het leuk om suggesties uit te proberen dus vind dit alleen maar leuk. :j Ben alleen heel erg van de voorbeeldfoto's omdat ik moeilijk woorden kan visualiseren :))

Vroeger ging ik aan het uiteinde bij de eyeliner altijd inderdaad in de eyelinervorm met de oogschaduw ipv eyeliner, dat heb ik de laatste paar weken/maanden ronder gemaakt, zal eens kijken voor oudere foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:15

Cinnepin schreef:

Ik vraag me oprecht af wat je in dit topic wilt.

Je komt binnen, met de mededeling dat je net een ban hebt gehad, alsof het iets is om trots op te zijn, maakt ons allemaal tussen neus en lippen door uit voor plamuurkoppen en vraagt ons ook nog of we ons niet vies voelen met "zo veel" make up op.

Vervolgens krijg je (terecht) de wind van voren dat wij hier in dit topic zo niet met elkaar omgaan, maar blijf je terug komen met steeds een fikse steek onder water.
En ja, we snappen allemaal wat je bedoeld, want ook al dragen wij make-up, wij zijn niet dom!

Dit topic is een leuk, gezellig topic, waar iedereen gerespecteerd wordt en iedereen in zijn waarde gelaten wordt, of je nou van een km dikke laag foundation, 687 kleuren oogschaduw in 1 look, natuurlijke tinten, over the top drag queen make up of wat dan ook houdt.

Het enige wat absoluut niet getolereerd wordt, is iemand die het nodig vind om in iedere post duidelijk te maken dat ze make up en iedereen die meer dan alleen een likje mascara draagt, eigenlijjk maar vies vindt en er niks mee heeft. Het lijkt me voor alle partijen beter dat je een topic zoekt over een onderwerp waar je GEZELLIG over mee kunt praten, zonder veroordelend en beledigend te zijn en waar je niet op de rest van de posters neer kijkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:25

Ik vind die tweede look echt prachtig, Damned!
Zou willen dat ik er de ruimte voor had, maar helaas... :')

Stiekem ben ik best benieuwd hoe je dat zou staan, Mies!

Die onderste vind ik te veel... rainbow unicorn...
En unicorns zijn stom!

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:26

Ik ben zoooo jaloers op jullie makeupskills,

@Mondy, hoe bedoel je iets meer naar boven blenden qua oogschaduw?
@de rest, wat voor vorm eyeliner zou er beter bij passen?

Vandaag ben ik vrij en m'n vriend is er niet dus ik lig al de hele dag makeuploos op de bank :+ Ik ga morgen denk ik weer meer uitpakken qua makeup! Hopelijk kan ik voor morgen iets met jullie tips :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:36

Hallelujah DnT _/-\o_

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:52

Nico_lette schreef:
Ik ben zoooo jaloers op jullie makeupskills,

@Mondy, hoe bedoel je iets meer naar boven blenden qua oogschaduw?
@de rest, wat voor vorm eyeliner zou er beter bij passen?

Vandaag ben ik vrij en m'n vriend is er niet dus ik lig al de hele dag makeuploos op de bank :+ Ik ga morgen denk ik weer meer uitpakken qua makeup! Hopelijk kan ik voor morgen iets met jullie tips :j

Dat je de kleur van de oogschaduw met een kwastje iets meer naar boven laat komen. Zodat je de kleur wat meer ziet.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:52

Ik lees nog trouw mee, maar van reageren komt het niet altijd meer. Ik zie weer prachtige creaties voorbij komen! *\o/* Ben zelf ook flink aan het kopen en proberen geweest afgelopen weken, tnx to aantal dames hier in het topic. Vandaag Valentijn creatie;

Afbeelding

Afbeelding

Alles Colourpop :') Paradox, Bubbly en Koosh en Flurry op mijn lippen. Die voor een gloss erg goed blijft zitten!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:22

Oh damned die bovenste look heb ik even opgeslagen! Erg mooi! Die middelste gaat me nooit lukken en de onderste vind ik minder mooi.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:58

Ehm ik ben niet diegene die vijandig doet. Ik heb netjes aan melati mijn menig gegeven en zij heeft uitgelegd van hoe of wat :)
Niks aan de hand....en ik vind het mooi hoe neon is opgemaakt. Je hoeft toch niet alleen maar oooeeh ja wat mooi te zeggen?

Maargoed wat jullie willen, ik ga wel weg...eerlijke meningen worden niet gewaardeerd :(

Veel succes verder :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:04

En je denkt dat we wat aan die 'eerlijke mening' hebben? Volgens mij heb ik nergens echt leuke input van je gezien (wat juist dit topic zo leuk maakt; de positieve vibe, maar ook de opbouwende kritiek), dus beter dat je weggaat idd. Lijkt me een stuk gezelliger :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:16

Ik zeg ook geen ja en amen, dat zou je weten als je bijleest maar de manier waarop jij het breng is gewoon uiterst kinderachtig.

net toch een hele grote bestelling gedaan bij colourpop, kon het niet weerstaan *\o/* even ontstressen!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:38

Ik vind dit juist een fijn topic omdat iedereen zo eerlijk is en tips geeft :) alleen kritiek hebben we niks aan imo.

Mijn wenkbrauwen voorheen (helaas met insta filter):

Afbeelding

Toen een hoop tips gekregen dat ze nogal heavy waren en hoe ik ze beter kon krijgen :j
Afgelopen week:
Afbeelding
Ik ben jullie eeuwig dankbaar en haal veel inspiratie uit jullie looks :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:39

Wauw, dat ziet er echt een stuk mooier uit en staat je ook veel beter! Heel erg mooi zo!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:42

Mooie wenkies!