Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We zijn allemaal al bekend met het feit dat jij de meerderheid in dit topic too much vindt maar je zit in een make up topic. Mensen gaan hier voor apartere kleuren en looks dan de standaard basics en ik denk dat ik voor velen kan spreken dat je opmerkingen gewoon vals overkomen. Waarom niet gewoon zeggen, hey Neon, mooie look! In plaats van, niet TE - als je snapt wat ik bedoel. Wat walgelijk, zo over de rug van anderen gaan.
Cinnepin schreef:Neon, ik vind jou heel mooi opgemaakt....niet TE, als je snapt wat ik bedoel...
Sorry hoor, altijd dat gemekker elke keer weer je zit nota bene in een make-up topic. Ik ben er behoorlijk klaar mee in ieder geval. Er hangt hier meestal een leuke positieve sfeer en op posts zoals die van jou zit niemand te wachten. 
Ik vind deze roze je onwijs goed staan. Avelienvd schreef:Vind juist de afwisseling leuk, sommigen lekker compleet over the top.
Anderen juist neutraal.
Die diversiteit maakt juist dit topic leuk.
En biedt ook mogelijkheden voor inspiratie.

) maar w een beetje (zonder de eyeliner) : een zacht, licht kleurtje en wat minddr rond dan wat jij vaak doet (denk ik? Zit zo in mijn hoofd, excuseer me als dat niet klopt) 

eens een andere vorm, ik ben teruggegaan naar je laatste post met foto's en je blijft heel erg bij hetzelfde (waarschijnlijk omdat dat jou het best staat of omdat je dat het mooiste vindt) maar ik zou graag eens iets totaal anders zien! Vb geen eyelinerpotlood, maar een soort van zachte eyeliner door oogschaduw ofzo, en je oogschaduw eens iets meer in zachte eyelinervorm dan heel rond wat je nu doet.
Ben alleen heel erg van de voorbeeldfoto's omdat ik moeilijk woorden kan visualiseren 
Cinnepin schreef:Neon, ik vind jou heel mooi opgemaakt....niet TE, als je snapt wat ik bedoel...

Ik ga morgen denk ik weer meer uitpakken qua makeup! Hopelijk kan ik voor morgen iets met jullie tips
Nico_lette schreef:Ik ben zoooo jaloers op jullie makeupskills,
@Mondy, hoe bedoel je iets meer naar boven blenden qua oogschaduw?
@de rest, wat voor vorm eyeliner zou er beter bij passen?
Vandaag ben ik vrij en m'n vriend is er niet dus ik lig al de hele dag makeuploos op de bankIk ga morgen denk ik weer meer uitpakken qua makeup! Hopelijk kan ik voor morgen iets met jullie tips
Ben zelf ook flink aan het kopen en proberen geweest afgelopen weken, tnx to aantal dames hier in het topic. Vandaag Valentijn creatie;

Paradox, Bubbly en Koosh en Flurry op mijn lippen. Die voor een gloss erg goed blijft zitten! 

alleen kritiek hebben we niks aan imo.