Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Mijn fitbit werkt voor mijn idee prima, normaal. Vandaag heeft hij bedacht dat ik vanacht de halve marathon gelopen heb denk ik.. krijg hem niet meer goed..
[ [url=m/igHl3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt_Sisi schreef:ClaudiaHS schreef:![]()
Ik heb nu de gear om en de versa.
Versa geeft 338 stappen aan, gear 103
En als je telt met lopen? Dus stel je loopt 20 stappen, kijken of ze ze beiden pakken?
Judith_H schreef:Hoi Hoi,
Zijn er nog dames actief met de fitbit bezig? Ik heb bezig mij te oriënteren op welke ik zou willen. Ik vind de versa 2 wel heel mooi, maar lees ook veel negatieve commentaren. Jullie ervaring mee?
Nu twijfel ik of ik de fitbit inspire 2 zal nemen, stuk goedkoper, mooi instapmodel (ben een fitbit leek) en ziet er ook wel prima uit.
Ben een matige sporter, dat wil zeggen, ik sport niet. Ik loop wel met de kinderwagen, dus kom wel enigszins aan beweging en heb 2 kleine kinderen waar ik de hele dag achteraan ren.
Wil dus eigenlijk mijzelf motiveren om wat meer in beweging te komen.
Ben sinds een week of 4 ook flink aan het minderen met suikers (geen chips, hagelslag broodje, koek, chocola en andere zoete spullen) en probeer meer en bewuster tijdens de gewone maaltijden te eten, zodat ik tussendoor geen honger heb. Ook probeer ik meer fruit mee te eten met de jongens en bij lekkere trek pak ik een soepstengel hahahaah...
Echt dieten doe ik niet, want dat gaat mij alleen maar tegen staan. Dan krijg ik het gevoel dat ik niks meer mag. Dus ik probeer het eerst op deze manier.
Jullie nog andere ervaringen qua fitbits? Of andere tips?
Judith_H schreef:Hoi Hoi,
Zijn er nog dames actief met de fitbit bezig? Ik heb bezig mij te oriënteren op welke ik zou willen. Ik vind de versa 2 wel heel mooi, maar lees ook veel negatieve commentaren. Jullie ervaring mee?
Winged schreef:Judith_H schreef:Hoi Hoi,
Ik heb de versa gehad. Ben er mee gaan zwemmen - moest hij tegenkunnen - en dat was niet het geval. Ding liep volledig vast, werd gloeiend heet en ik had een blaar op mijn pols. Ding een week of wat laten liggen. Toen opladen en daarna is het nog 2 maanden goed gegaan. Vervolgens weer vastgelopen en toen deed hij helemaal niks meer.
Ik ben overgestapt op garmin vivomove