pmarena schreef:Dat verhaal van die dame Anke in de link een stukje terug is trouwens inderdaad een hele mooie, precies hoe ik er ook over denk![]()
Zeker als je beseft dat die monteur met jarenlange ervaring, die véél meer details weet en kan toepassen dan de "behulpzame" mevrouw... het eigen lichaam is en die mevrouw die het allemaal wel even beter zal doen.... de farmaceutische industrie
Wat fijn dat jullie nu eindelijk goed begrijpen waarom steeds meer mensen voor "de monteur" kiezen....we zijn er uit, kan ik nu mooi dit topic dood laten bloeden en me richten op positievere zaken
Mijn hemel, ik hoop niet dat je echt zo denkt. De monteur is de kritische prikker? Je kunt iemand met een jarenlange opleiding niet vergelijken met iemand die op internet allerlei dingen opzoekt. Mijn mond valt elke keer weer open als er wordt verkondigd dat iemand zich 'er ECHT in heeft verdiept, in tegenstelling tot de rest, ik heb me ECHT in de materie verdiept en concludeer dit daarom'. Degenen die zich er ECHT in hebben verdiept zijn de artsen, die daadwerkelijk 3+3+6 jaar studie/stage/onderzoek achter de rug hebben voordat ze iets zinnigs en onderbouwd mogen zeggen over dit onderwerp. En dan doel ik niet op degenen die wrok hebben tegen de farmaceutische industrie om wat voor reden dan ook (al zag ik eerder in dit topic een mooie beschrijving langskomen).