Zou m niet nogmaals aanschaffen maar staat mooi in mn stash
Bij mij werkt die truuk niet dan moet ik witte foundation pakken
Sharmila
Geplaatst: 18-05-16 08:02
Zal wel door de belichting komen want was wel grauw hoor. Nog steeds.
Maar ik heb de healthy mix van bourjois. Vind het een superfijne foundation. Ik heb een gecombineerde huid overigens. Als je een droge huid hebt zou ik er niet aan beginnen.
Vandaag een lipstick op die van ik van mijn man ooit heb gehad. Mac bronze shimmer, een gouden lipstick Mijn man houdt nogal van gewaagde gekke kleurtjes hoor. Of het moet heeeeeel donker zijn of knalpaars, of deze gouden. Als ik met nude of roze aankom zegt ie pfff saai. En als ik met rood aankom heet ik die dag Bassie. Geldt ook voor mijn ogen. Kom ik met een knal kleur aan op mijn ogen of een smokey eye vindt ie helemaal top. Hahaha omgekeerde wereld meeste mannen houden van naturel.
Hebben jullie ook make upjes die je enkel en alleen eigenlijk voor de man op doet? Of ben ik de enige gek? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Hier vindt mijn man make-up ook mooi, en daar ben ik blij om
Anoniem
Geplaatst: 18-05-16 10:41
DnT wat is ie mooi!
Ik heb geen vriend dus geen probleem wat ik met m'n koppie doe.
Heb vandaag andere falsies gebruikt, normaal altijd de Technic lashes maar nu eens m'n verzameling doorgespit en de Natural lashes van Primark maar eens geprobeerd. Vind ze wel een stuk minder aanwezig dan mijn andere maar niet zozeer lelijk. Het lijkt eerder op normale wimpers die wel wat doen als er mascara op zit.
Ik vind dit een stuk natuurlijker met deze falsies. Maar ik ben sowieso niet van die bambi-oog-falsies
Mijn vriend vind het ook wel leuk als ik me af en toe eens optut. Gelukkig maar
Lisitano
Geplaatst: 18-05-16 12:27
Wat een vrolijk kleurtje DnT
Ik vind ze ook erg mooi Shizzel, ik hou ook niet van opvallend fake. Je hebt van die mooie, grote ogen. Zonde als dat wegvalt door enorme wimpers
Mijn vriend houdt niet zo van make up. Hij noemt mijn eyeliner "stokken" Hij vindt dat helemaal niks en lippenstift vindt hij al helemaal niet staan. Mascara is prima Als we op stap gaan en ik dof me op kijkt hij ook een beetje vies, dat terwijl ik echt nooit vol smeer of rare kleuren gebruik.
BelleTessa
Geplaatst: 18-05-16 12:53
Staat je goed deze Anc!
M'n neppe LC zijn binnen, zal zo foto's maken. Swatches op volgorde van de doosjes. Bleached lijkt wat dunner te zijn.
Ze ruiken vrij zoet en beginnen nu langzaam te drogen op m'n hand. Voeg na m'n eten ook even foto's toe waarbij ik ze draag.
BelleTessa
Geplaatst: 18-05-16 13:45
Nog meer foto's; Ze drogen snel, brengen goed en gelijkmatig aan maar werk snel! Bijwerken is lastig vooral als je buiten de lijntjes gaat, afhalen met olie want iets anders werkt niet. Alleen Bleached is wat dunner en heeft twee laagjes nodig. En er halverwege achterkomen dat je watjes op zijn haha heel handig!
Mooie kleurtjes hoor, wil ze bijna zelf gaan bestellen haha voor die prijs is het zeker waard
Leverage
Geplaatst: 18-05-16 14:04
Wat komen hier weer mooie looks voorbij! Die neppe Limecrime lipsticks zien er goed uit.. Maar ik ga er niets bestellen, gewoon om dat hele drama van toen. + ik heb geen creditcard en pap wil 'm niet uitlenen
Absoluut niet van lipsticks maar ben aardig verliefd op mijn lip pencil van volgensmij maybelline!
Zo ga ik vandaag door t leven!
BelleTessa
Geplaatst: 18-05-16 14:19
Ik normaal ook niet hoor, koop nooit nep maar wilde het eens proberen. Beet it heb ik verkocht aan vriendin, mooie kleur maar draag ik toch niet.
velvetblack
Geplaatst: 18-05-16 14:26
kaatje888 schreef:
Oke dus bij bijv een foundation van loreal alleen wat in mijn nek smeren en dan kijken of de kleur verdwijnt? Als in vermengd met de kleur van mijn huid?
Ja
Liselot
Geplaatst: 18-05-16 14:29
velvetblack schreef:
kaatje888 schreef:
Oke dus bij bijv een foundation van loreal alleen wat in mijn nek smeren en dan kijken of de kleur verdwijnt? Als in vermengd met de kleur van mijn huid?
Ja
Maar mijn nek heeft een hele andere kleur dan mijn gezicht, hoe doe je dat dan?
_Friemel
Geplaatst: 18-05-16 15:00
Liselot schreef:
velvetblack schreef:
Ja
Maar mijn nek heeft een hele andere kleur dan mijn gezicht, hoe doe je dat dan?
Dat is de bedoeling, je gezicht moet gaan matchen met je hals kijk maar bijvoorbeeld naar Nikkie. Heeft een super rood gezicht, dan gaat ze natuurlijk geen rode foundation pakken
Als je de goede ondertoon hebt, ben je doodziek lijk-ig. Ik ben zelf heel wit, maar lijk ik ziek? Hoop het niet haha!
Nee je foundation is de basis. Met jouw foundation maak je de boel rustig, een blanko schoon canvas. vanuit je basis kun je gaan opbouwen. Bronzertje, shaping en blush. Zodra je de verkeerde ondertoon hebt, dan gaat het er inderdaad raar uitzien. Maar nooit een donkerdere kopen dan je hals, omdat je gezicht donker is. Dan krijg je een masker (ook al blend je het uit) en dat wil je echt niet!
Ik test altijd op mijn kaaklijn, zodat ik goed kan zien hoe mijn hals overloopt in mijn gezicht.
_Friemel
Geplaatst: 18-05-16 15:11
Als ik ook echt alleen BB cream draag en een goede laag iedereen wel een beetje denk ik daar is bronzer en blust voor uitgevonden, ik draag maar zooooo weinig bronzer maar het maakt echt een wereld van verschil
Zonder bronzer of blush zie ik er ook uit als een wandelend lijk... ik ben nou eenmaal eng wit... En in combinatie met mijn donkere haar ziet dat er nog eens extra bleek uit.
ElineS
Geplaatst: 18-05-16 15:14
Natuurlijk moet je gezicht overeen komen met de kleur van je nek, want teveel kleurverschil ziet er niet uit. Dus als je gezicht heel rood en warm is, maar je nek niet, zal je toch naar de kleuren moeten gaan die beter overeen komen met je nek. Net zoals Friemel zegt. Kijk maar eens een youtube video van Nikkie waar ze foundation op doet. Haar gezicht is heel anders dan de kleur foundation die ze opsmeert.
Wat velvetblack zegt klopt. Je moet ook niet alleen foundation opsmeren. Er komt veel meer bij, zodat je gezicht niet één onnatuurlijke kleur is. Het is een basiskleur en die basiskleur moet niet veel verschillen van je nek. Met bronzer, blush, countour, highlighter etc geef je weer kleur aan je gezicht. Dus de basiskleur mag best wat grauw zijn.
Ga in ieder geval niet alleen shoppen voor een foundation als je niet zo goed weet welke kleur je moet. Een vriendin ziet sneller of een kleur goed is of niet, dan dat jij dat ziet in een spiegel. Ik zie ook snel bij anderen of ze een te donkere oranje kop hebben, een foundation te licht is, een foundation te gelig, te oranje of te roze, maar ook of de foundation veel te zichtbaar is. Het is niet alleen de kleur, maar ook de dekking. De ene foundation dekt meer dan de andere, de ene foundation zit beter op jouw huid dan de ander. Als je iemand meeneemt kan die in ieder geval zien of de dekking mooi zit en je er niet uit gaat zien als een 'cake-face'. Ik vertrouw meer op de mening van een vriendin dan van de Douglas. Een vriendin ziet je veel, weet hoe je eruit ziet en kan dus ook in één oogopslag zien of de foundation die je op hebt past en er natuurlijk bij je uit ziet.
Het is gewoon heel veel proberen, proberen en proberen. Je kleur veranderd daarnaast ook nog eens. In de zomer is het bruiner dan in de winter. Mijn foundation waar ik zo happy mee was werd op den duur veel te donker en dus moest ik een lichtere vinden. Nu na die mooie dagen felle zon is de ene foundation weer te licht en kan ik weer terug naar mijn donkere.