Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ECM schreef:Wat goed Bono!! 3,9 is al echt wat!
Is zij mollig ja, Monnie? Dan wil ik echt even weten hoe zij haar foto's neemt/bewerkt. Zal een hoop schelen voor de vakantiekiekjes.
Over vakanties gesproken, hoe doen jullie het dan qua workouts en dingen?
Ik ga volgende week een weekje naar Kos, en er zit een sportschool in het resort waar we zitten. Maar ik weet niet of dat allemaal wel je van het is daar?
Monnie_ schreef:Gigigisele is echt geen goal vind ikheb haar in real life gezien. Dat bedoel ik dus met insta fake..
Ze is echt behoorlijk mollig.
Netjes bono!!
Courses, lastig te zien natuurlijk op deze fotos. Kan ook niet echt een doel uithalen. 60 kilo is nl op vele manieren te bereiken, maar lijkt me niet echt een goed doel.. Eerder gespierder/lager vet%, betere conditie / mooiere benen/billen zoiets.
xMyrth schreef:Ik ga vrijdagavond naar een festival... Nu moet ik daar dus zaterdagochtend (en evt. zondagochtend) ontbijten... Wat kan ik het beste meenemen? Ik wil namelijk proberen zo gezond mogelijke dingen mee te nemen, maar ik kan niets koel bewaren...
Courses schreef:xMyrth schreef:Ik ga vrijdagavond naar een festival... Nu moet ik daar dus zaterdagochtend (en evt. zondagochtend) ontbijten... Wat kan ik het beste meenemen? Ik wil namelijk proberen zo gezond mogelijke dingen mee te nemen, maar ik kan niets koel bewaren...
Toevallig DTR?
Thanks guys! Ik weet dat ik vrij slank ben, maar het gaat me een beetje om wat ik zelf in de spiegel zie en daar wordt ik niet blij van. Ik hoor helaas vaak zat 'Ja je bent slank, waarom sport je dan en zeur je over kcal inname?' en daar word ik een beetje moedeloos van. Iedereen sport voor zijn of haar eigen doel ..
MilleniumK schreef:Courses --> ik denk niet dat je met heel hard sporten je zelfbeeld veranderd. Dat is iets wat je mentaal moet zien te veranderen. Ondertussen kan je wel gewoon aan je lichaam werken en dat is helemaal geen probleem, maar wat jij zegt gaat meer over het mentale stuk dan fysiek.
Danique07 schreef:Courses, je moet doen waar jij je goed bij voelt! Er zijn mensen die dieeten en sporten om voller te worden, om gewoon straks te blijven of zoals vele doen om af te vallen. Jij bent al slank maar je wil gewoon bezig zijn met je lichaam/fitheid, dat is toch goed?!
Courses schreef:Maar dat is dus exact wat ik steeds hoor en waar ik een beetje klaar mee ben. Mensen die wat breder zijn en gaan sporten 'dat is allemaal prima' maar zodra iemand die slank is aangeeft te willen sporten en letten op d'r figuur is dat ineens gek?Omdat ik 'gezegend' ben met een slanke bouw hoeft niet te betekenen dat ik daar genoegen mee moet nemen lijkt me
Ik heb nergens gezegd dat ik mezelf dik vind, maar ben gewoon niet happy met hoe ik er nu uit zie (en dat heeft ook deels te maken met strakker trainen inderdaad). Volgens mij ligt er nog steeds een beetje een taboe op slanke mensen die aangeven te willen sporten en op voeding letten, maar dat is echt niet zo gek
Het zal goed bedoeld zijn, maar om het meteen te betrekken op m'n mentale gesteldheid vind ik wel een beetje ver gaan