Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 08:51

Heeft er iemand tips voor producten voor mannen? Ik wil een kado pakketje samen stellen voor mijn broer, maar de winkels zijn te ver weg voor mij haha dus ik moet het op de gok doen via de website :p

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:05

xMercury schreef:
Heeft er iemand tips voor producten voor mannen? Ik wil een kado pakketje samen stellen voor mijn broer, maar de winkels zijn te ver weg voor mij haha dus ik moet het op de gok doen via de website :p

Mijn vriend vind de rub rub scrub fijn.

xSwanHeart

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:51

Kalamazoo? Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar heb wel een tester gehad en de geur is lekker. (Doet een beetje denken aan de geur van de meeste 'for men'-producten.) Of anders de Dirty-stylingcreme, voor als hij wat met zijn haar doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 10:56

Heeft er iemand ervaring met de shampoo bar Soak and Float?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:18

Roxannev schreef:
Heeft er iemand ervaring met de shampoo bar Soak and Float?

Ik had deze voor mijn zusje gekocht die een gevoelige hoofdhuid heeft. Zelf 1x gebruikt toen ze hem meehad in de bungalow tijdens Lowlands en ik vond het een lekker ruikende shamppo maar mn haar werd er wel drogig van.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:19

xSwanHeart schreef:
Kalamazoo? Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar heb wel een tester gehad en de geur is lekker. (Doet een beetje denken aan de geur van de meeste 'for men'-producten.) Of anders de Dirty-stylingcreme, voor als hij wat met zijn haar doet?

Kalamazoo heeft mijn metroman :') ook, hij poetst zijn baard en gezicht ermee onder de douche, aanrader!

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:58

Soak & Float is fantastisch, heel fijn vind ik hem voor mijn gevoelige hoofdhuid. Wel gebruiken in combinatie met fijne cremespoeling

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:43

Ik meen me te herinneren dat er een Bokker was die bij de nieuwe winkel aan de Kalverstraat werkt?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:44

Courses schreef:
Ik meen me te herinneren dat er een Bokker was die bij de nieuwe winkel aan de Kalverstraat werkt?

Klopt, volgens mij was dat Lieveli?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:45

Yasss dat ben ik!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:51

lieveli schreef:
Yasss dat ben ik!

Ik doe je even een PB :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:58

ik ben gisteren vreemdgegaan….met biologische henna in poedervorm. Tjonge, dat scheelt echt heel veel werk. Vind het echt jammer dat die van Lush zo'n gedoe geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:16

lieveli schreef:
Yasss dat ben ik!

Werk je toevallig woensdag? :D
Heeeeel misschien moet ik vlakbij werken en dan ben ik met de tram en tja, dan kan ik wel eens dringend de tram uit moeten omdat ik toch echt echt echt (n)iets nodig heb.... O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:18

Nee ik zit thuis, zere bekken van de baby :(

Maar als je mazzel hebt, dan hebben we nog de speciale body conditioners, Big Blue en The Comforter. 37 euro per stuk, megagrote pot! Ik heb zelf Lemony Flutter maar die was al snel uitverkocht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:24

Laten die net als de body conditioners van snow fairy dat gekke vettige laagje achter? Vind ik niet zo heel lekker.
Ik ben wel echt helemaal verliefd op mn grote pot dream cream, waar ik laatst een beetje van heb afgestaan aan een vriendin om op een redelijk vers litteken te smeren. Nu is smeren op littekens natuurlijk uberhaupt goed, maar dit gaf wel een beetje extra effect nog. Er is een nieuwe lush-fan!

Auwwww bekken gedoe is niet fijn, hopelijk trekt dat nog weg?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:27

Nee, je huid is wel superzacht daarna, geen laagje. Dream Cream vind ik zo vies, haha. De geur spreekt me niet aan. Bekken komt als het goed is weer goed als ik ben bevallen, iets met verweken en blegh. :=

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:39

Aangezien Lieveli er toch niet was, maar gewoon naar Haarlem geweest. M'n stiefvader had vanalles nodig :D en ik was door de Beautiful heen.
Morgenochtend probeer ik de Big shampoo.
En ik heb No Drought, droogshampoo.
9 to 5 reiniger om te proberen. Maar dat is het niet voor me.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:48

Ik heb een Henna-reep liggen van Lush... Nu wachten op het moment dat ik 4 uur de tijd heb om binnenshuis te blijven zonder te slapen, om het in te laten trekken. Dus.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:21

ik laat het altijd 3 uur intrekken. Maar goed, de voorbereidingen kosten ook de nodige tijd ;)
Tip van flip: mocht je nog een oude blender oid hebben, dan scheelt je dat ook gedoe met het smelten van de henna. Eerst met een stevig mes in stukjes snijden en daarna in de blender fijnmalen.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:38

Ohh ik moest afgelopen week in London zijn voor m'n werk, en had ook even tijd om naar Lush Oxford street te gaan. Wat een gave winkel! ik heb een shop tour gekregen door een enorm aardige werknemer, alles mogen uitproberen en zo mogelijk nog meer fan geworden <3. Jammer dat ik maar beperkt ruimte had in m'n koffertje Haha.

Ze hebben daar dus ook heeel veel verschillende gorilla parfums, en heb er twee meer naar huis genomen. Had er in de NL winkels nooit zo veel mee maar ze hebben daar dus veel meer verschillenden!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:55

Ik gebruik sinds kort Coalface (?), ben er echt enorm blij mee <3 Ruikt niet zo lekker vind ik persoonlijk maar hij werkt heel goed. Sinds ik hem gebruik zijn de mee-eters op mijn kin echt minder aan het worden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 21:14

Welke Lush fans zitten hier die echt een hele duidelijke mening hebben en die wel willen geven? 8-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 21:14

Over de producten? Ik!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 21:23

lieveli schreef:
Over de producten? Ik!

Maar jij werkt er dus jij weet alle insight dingen al denk ik :Y)