Das niet nodig,het schijnt normaal te zijn volgens de Neuroloog.Er zijn verschillende meningen over,want de apotheek en H.A. vinden het niet normaal. Ik meet onder de oksel,en later op de dag loopt de temp. weer op naar 35,7 graden.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 14-10-15 08:59
Het is wel laag, maar niet zorgwekkend laag en is laag normaal.
Temperatuur zou ik niet zoveel zorgen om maken, pas als die beneden de 34.5 komt.
Sowieso moet je bij meten in de oksel 1 graad er bij op tellen. Dus dan zit je echt meer dan prima in normaal waarde!
Hannanas
Geplaatst: 14-10-15 10:02
Niet zo zorgen maken Ghoya. Onder de oksel is niet betrouwbaar. Plus je moet er 1 graad bij opstellen. Je kunt beter rectaal meten.
Ik wil je graag helpen met geruststellen. Ik kom net uit m'n warme bed (lig er nu weer in). En heb als experiment onder m'n oksel gemeten. Mijn termometer wacht totdat de gemeten graden x tijd stabiel, goede thermometer dus. Temperatuur: 35.5
Als je het verder niet ijs en ijskoud hebt.. Ik zou je over de temperatuur niet meer druk maken!
Ik maak me ook geen zorgen meer om de lage temperatuur,het kan geen kwaad verder en schijnt normaal te zijn.Ik heb het niet ijskoud maar wel bijna altijd gewoon koud,ondanks warm aangekleed.Vooral handen en voeten zijn heel vaak koud. Zolang het niet ver onder de 35 graden komt,is het prima.
Ik heb nu ook koude handen en soms ook voeten. Moet echt wennen aan de kou en dit jaar weer meer als vorig jaar, maar mn temperatuur is normaal. Ik heb bijv nooit koorts, ook niet toen ik ziek was en echt koorts moest hebben. 1x had ik koorts. Ik lag toen met een joggingpak in een slaapzak onder een dekbed te klappertanden. Maar met verhoging van rond de 39. Niet laag.
Als je meten lastig vindt, zou ik zo en oording halen. Die hebben we hier en is 2 tellen en nauwkeurig. Min moeder heeft voor mn broer een op het voorhoofd.
Pff ik kan me ook wel voorstellen dat je je nu over elk dingetje al zorgen kan maken. TS, ik reageer niet vaak maar lees altijd wel mee... nogmaals sterkte!
Overigens heb ik mijn handen en voeten vanaf deze tijd van het jaar ook vaak koud
Ik heb maar 3mnd. per jaar lekker warme handen en voeten,en das in Juni,Juli en Augustus. Vanaf Sept. tot Mei verwarm ik me sokken en schoenen voor op de verwarming,anders krijg ik ze niet warm.Ik draag in al die maanden ook Thermolaarzen,behalve als het erg warm is in Mei [vanaf 18 graden]. Mijn handen verwarm ik via de koffiepot,leg ze om het glas heen. Krijg de laatste tijd meer hoofdpijn,maar het is wel te doen verder.
Ow die neem ik niet in, dat doe ik alleen maar als het echt niet te harden is. Neem niet zo snel pijnstillers, alleen bij Zenuwpijn wel,dat is een pijn die niet te harden is. Het is ook niet echt een hoofdpijn,tis een zeurende hoofdpijn.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-15 10:26
Vanavond om 20.00 de MRI scan, ben eigenlijk best wel nerveus. Ben ik naders nooit,toen met me oog,was ik gewoon al die tijd heel relaxt.
Het is niet eng hoor, maakt alleen wel ontzettend veel herrie en is wat koud [die ze hier in Harderwijk hebben].Ik hoop wel dat het geen half uur duurt,stil liggen is niet mijn vak.