Ik had er geen vertrouwen in. Tijdens emdr moet je je goed concentreren op de gebeurtenis, een psych met veel ervaring zorgt wel dat je er echt in komt, dmv vragen over hoe het was enz. En dan komen de gevoelens vaak toch wel een beetje omhoog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dott schreef:Lieve schatten, ik loop al een paar jaar in de psychische hulpverleningonder andere hierom. Ik heb het hier ook wel met mn psych over, maar tis niet zo 1, 2, 3 opgelost. Er is ook wel over EMDR gepraat, maar gezien ik geen "plaatjes" heb is dat wat lastig.
Ze zegt dat ik niks tegen mn zin moet doen, maar goed.. dan veranderd er dus ook niks, want ik heb helemaal geen zin in lichamelijke aanraking whatsoever![]()
Tis lastig. Daarom wilde ik ook proberen of met de pil stoppen effect zou hebben. Maar tot nu toe nog niet echt.
Edit: dit word wel erg off topic
Dott schreef:Ja.. misschien wel. Maar die grens is zo vaag.
TurboTinker schreef:Mandarijn12 schreef:
TRUE... alleeennnnnn samen is leuker dan alleen. En samen lukt even niet omdat onze relatie met vallen en opstaan gaat en we momenteel aan de grond liggen haha.
Heb geen idee welke stempel mij toebehoord. Ik ben in ieder geval van een man overgestapt naar een vrouw en ik zie het niet snel andersom meer gebeuren.
Ohh dat is jammer! Denk je dat het goed komt met jullie? Dikke knuffel iig!
Dus, geen stempel..gewoon ontdekken. Je merkt vanzelf waar je oog op valt denk ik?
ikke schreef:Dott schreef:Ja.. misschien wel. Maar die grens is zo vaag.
Jij bent degenen die dat bepaalt, niemand anders.
Ik zie je ook aangeven wat niet wil, maar de tegenvraag is dan onvermijdelijk: wat wil je wel?
Niet dat je daar dan gelijk een helder antwoord op zult hebben, maar wellicht kan die vraag je wel helpen om richting een oplossing te werken.
Puntje hierin is: jij moet het doen. Het enige wat anderen (je peut, je vriend, wij) kunnen doen is proberen door de juiste vragen en opmerkingen te plaatsen, je te triggeren om een bepaalde richting te proberen.