Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ja ik heb 4 tattoos, waarvan drie toch wel behoorlijk groot.. Maar vind een piercing laten zetten echt doodeng
Emmaa_ schreef:Ik kom hier ook weer even aanwaaien, dit keer permanent denk ik zoAls ik stop met verkouden zijn ga ik voor een neuspiercing. Wil eigenlijk gelijk een ringetje dus ga even advies winnen bij de shop.
Dat heeft een rede overigens, wat gelijk mijn vraag naar boven brengt. Ik heb 3 keer gaatjes in mijn oren laten schieten en ze 3 keer dicht laten groeien. Ik ben in principe allergisch voor het spul dat er standaard in gaat. Ik reageerde ook allergisch op de slotjes van mijn beugel, dus ik weet dat ik om een speciaal materiaal moet vragen. Omdat ik er zo op reageer (ook met speciale oorbellen) gaat wisselen erg moeilijk, doet veel pijn en ik word er duizelig van. Ik wil dus eigenlijk gewoon een neusringetje en die wil ik laten zitten tot ik besluit dat ik geen neuspiercing meer wil.
Iemand die ervaring heeft met dit soort allergieën en die me advies kan geven over het materiaal dat ik het best kan gebruiken?
Liezja schreef:Iemand ervaring met navelpiercings? Ik heb de mijne nu al 1,5 jaar maar er blijft maar opgedroogd pus uitkomen. Ik maak het elke dag schoon met gekookt water en zeezout maar niks lijkt te helpen. Ik ben ook al langs de piercer geweest en die gaf mij advies om het schoon te blijven maken. Toen ik dacht dat het ontstoken was ging ik naar de huisarts maar er is niks vreemds aan de hand. Maar de pus blijft komen.