[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:34

Pfff.. :') Ik wil het al zo lang maar ben echt als de dood voor naalden. Denk dat ik volgende week gewoon ga, met mijn ogen dicht plat op een bank liggen en blijven liggen met mijn ogen dicht tot het allemaal over is :=

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:37

Auuuwww ik krijg echt een naar gevoel ervan gewoon. Zulke mensen zouden echt niet mogen piercen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:49

Maar je hebt nog steeds de neuspiercing?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:03

Ja, wonder boven wonder goed genezen, maar ik ben nu erg bang om me weer te laten piercen :=

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:38

Ik kan me niet voorstellen dat ze het ergens nog zo slecht doen. Maar ik snap je angst.

Ik zet liever een piercing dan een tattoo trouwens. Hou het nooit echt lang vol bij een tattoo zetten terwijl ik er nog graag een aantal wil. Dat gaat dus nog wat worden haha

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:37

Ik vond mijn tongpiercing als mijn tatoeage (voet) allebei nasty, maar ik wil meer :j

BiBiQ wat voor een tatoeage heb je?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:43

Ik heb er 5 haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:44

Ja ik heb 4 tattoos, waarvan drie toch wel behoorlijk groot.. Maar vind een piercing laten zetten echt doodeng :=

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:48

Meiden, dit is geen topic voor tatoeages.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:50

Emmaa_ schreef:
Ja ik heb 4 tattoos, waarvan drie toch wel behoorlijk groot.. Maar vind een piercing laten zetten echt doodeng :=

Mijn voorkeur gaat uit naar iets piercen hoor. :D Pijn van een piercing is in 1 seconde voorbij.. Tatoeage duurt ietwat langer. :')
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 22-08-15 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:50

Ik vond mijn tattoos ook een stuk minder erg... ben dan vlak van tevoren wel zenuwachtig, maar als ik er eenmaal lig is het helemaal geen probleem meer.

Maarja, niet dat ik echt een normale piercing-ervaring heb gehad :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:55

We weten dat het geen tattoo topic is.
Maar ik zet echt liever een piercing. Is de pijn zo voorbij. Tattooeren duurt een stuk langer

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:36

Ik heb er echt niks van, piercing laten zetten... Totaal geen naaldenangst ofzo en toch al 2 keer knock out gegaan. Een goede piercer prikt zó snel, voordat je er aan kan denken dat t zeer doet zit de naald er al doorheen :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:53

Dat is waar Mars, maar het gezeik erna... Dat vind ik zo erg met piercings!
Tat zat ik ook in 1 klap 3,5 uur voor, maar dat voelde als een krasje en zodra de naald weg was, was alles over. Bij piercings moet het erna meestal nog pas beginnen bij me. Maar vind ze allebei zo leuk <3 :D

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:26

Iemand ervaring met navelpiercings? Ik heb de mijne nu al 1,5 jaar maar er blijft maar opgedroogd pus uitkomen. Ik maak het elke dag schoon met gekookt water en zeezout maar niks lijkt te helpen. Ik ben ook al langs de piercer geweest en die gaf mij advies om het schoon te blijven maken. Toen ik dacht dat het ontstoken was ging ik naar de huisarts maar er is niks vreemds aan de hand. Maar de pus blijft komen. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:27

Misschien juist even stoppen met elke dag wassen met zeezout en een poosje kijken hoe het zichzelf oplost?

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:29

Emmaa_ schreef:
Misschien juist even stoppen met elke dag wassen met zeezout en een poosje kijken hoe het zichzelf oplost?

Ga ik doen! Het ziet er voornamelijk gewoon smerig uit. :')

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:59

Ik heb mijn navelpiering nu ongeveer 1,5 maand en hij gedraag zich prima :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:25

Ik heb er ook nooit last van gehad eigenlijk. Ondertussen nu 6 jaar haha. Misschien kan je 't nog met water reinigen, maar even met rust laten kan idd geen kwaad denk ik :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:31

Emmaa_ schreef:
Ik kom hier ook weer even aanwaaien, dit keer permanent denk ik zo :)) Als ik stop met verkouden zijn ga ik voor een neuspiercing. Wil eigenlijk gelijk een ringetje dus ga even advies winnen bij de shop.

Dat heeft een rede overigens, wat gelijk mijn vraag naar boven brengt. Ik heb 3 keer gaatjes in mijn oren laten schieten en ze 3 keer dicht laten groeien. Ik ben in principe allergisch voor het spul dat er standaard in gaat. Ik reageerde ook allergisch op de slotjes van mijn beugel, dus ik weet dat ik om een speciaal materiaal moet vragen. Omdat ik er zo op reageer (ook met speciale oorbellen) gaat wisselen erg moeilijk, doet veel pijn en ik word er duizelig van. Ik wil dus eigenlijk gewoon een neusringetje en die wil ik laten zitten tot ik besluit dat ik geen neuspiercing meer wil.

Iemand die ervaring heeft met dit soort allergieën en die me advies kan geven over het materiaal dat ik het best kan gebruiken?

Titanium, minimaal 14 (of misschien hoger) karaat goud of Sterling zilver.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:34

Liezja schreef:
Iemand ervaring met navelpiercings? Ik heb de mijne nu al 1,5 jaar maar er blijft maar opgedroogd pus uitkomen. Ik maak het elke dag schoon met gekookt water en zeezout maar niks lijkt te helpen. Ik ben ook al langs de piercer geweest en die gaf mij advies om het schoon te blijven maken. Toen ik dacht dat het ontstoken was ging ik naar de huisarts maar er is niks vreemds aan de hand. Maar de pus blijft komen. :\

Sterilon.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:22

Even voor de kenners: Ik heb eergisteren een helix in m'n rechteroor gezet en ben er heel blij mee! Alles gaat tot nu toe voorspoedig, behalve het slapen... Ben een draaier, en telkens als ik dus naar rechts wil draaien word ik wakker omdat het pijn doet. Ik ben bang dat het nog wel een paar maanden gaat duren voordat ik op dat oor kan slapen, aangezien het sowieso een irriterend gevoel is, dat balletje tegen je hoofd. Hoe deden jullie dit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:31

Ik had hetzelfde en heb een handdoek opgerold en in een O vorm op mijn kussen gelegd zodat mijn oor vrij lag.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:32

Ik sliep op mijn hand/ arm die ik dan om mijn oor deed haha.
Nog steeds trouwens.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:36

Ohh wat een slim idee! Ondertussen lig ik ook op zo'n handdoek. Ligt alles behalve comfortabel, ik denk dat ik zo'n speciaal o- vormig kussentje ga aanschaffen. Of misschien kan het op zo'n neksteunkussen?

Hand/ arm heb ik al geprobeerd, maar op een gegeven moment komt er geen bloed meer bij :+