Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:24

_/-\o_ :D

Muurp

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:26

Hebben jullie de pre-training gedaan? Of zijn jullie meteen begonnen?

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:35

Ik ben meteen begonnen, helemaal niet gemakkelijk in het begin maar het went erg snel ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:39

Ik had al een basis, dus niet met de pre begonnen. Zonder basis zou ik denk ik aan de pre beginnen en als je daar geen spierpijn van hebt gekregen (en dus te licht was) kun je de volgende keer een tandje bijzetten door naar de normale schema's te gaan.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:50

Waar staat die pre-workout eigenlijk :o ik wist niet eens dat die bestond dus ben gelijk begonnen :P

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:09

Basis is er :j dus dan begin ik meteen. Thanks!

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 08:22

Ik ben ook gelijk begonnen en is best goed te doen.

gister heb ik de guide met een vriendin gedaan, dan is het echt super goed vol te houden omdat je elkaar aanmoedigt :)

hebben jullie ook bij sommige rondes (vooral met touwtje springen) dat jullie die niet binnen de 7 min halen? Of ben ik gewoon te sloom hahah

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:05

Ik wil binnenkort dan toch echt ook starten met dit programma.
Wat raden jullie aan wat betreft het aanschaffen van spullen? Hebben jullie echt alles in huis wat Kayla gebruikt of hebben jullie goede 'huistuinkeuken vervangers'?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:29

Ik heb er steeds meer spul bij gehaald. Ik raad wel een mat aan. Als gewicht kun je in het begin gewoon een grote fles frisdrank gebruiken. Een je hebt iets van een stoel nodig als opstap.

Ik ben echt heel slecht bezig, maar ik heb gisteren weer een poging gewaagd! Gewoon verder gegaan waar ik gebleven was, maar dat was echt ontzettend zwaar na de vakantietijd. Ik heb allebei de circuits 1x gedaan en kreeg de oefeningen daarna niet meer voor elkaar! Ik heb vandaag ook echt spierpijn! HA!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:30

F_Orumster schreef:
Heb je wel goede schoenen procent? Met mijn vorige schoenen had ik ook erg last van de bal van de voet. En ook wel geregeld van de hiel. Oefeningen als lunges gingen gepaard met pijn. Hardlopen kon al helemaal niet (zere schenen). Nu heb ik betere schoenen en was het rap over. Heb je ook holle voeten en erg platte schoenen? Ik heb ook holle voeten en nu een schoen waarbij een verhoging zit in die holling.

Sorry voor de late reactie. Ik heb inderdaad aangepaste schoenen die aan de binnenkant verhoogd zijn. Ik denk dat ik door die verandering van houding, juist misschien last krijg van mijn voeten?

Ook is mijn motivatie weer weggezakt. Naar de foto's kijken helpt wel, alleen is het altijd zo'n strijd. Bah...

Nu ga ik wel mijn sportkleren aantrekken en weer beginnen bij PreWeek1Dag1...

Dus, voor de ultieme motivatietip, kom maar op!

(en blijkbaar zijn motivatie ideeën als, dan kan ik voor de winter al zoeken naar kleren met een maat minder, dan ben ik straks met mijn nieuwe stage zekerder, etc. Dat helpt blijkbaar niet.. -O- )

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:47

Ik zit al een half uur te staren naar de BBG. Kan mij er niet toe zetten om de eerste training te doen. :=

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:34

Gisteren uiteindelijk toch wel de eerste training gedaan en ik heb mij toch een pijn vandaag! Niet normaal.
Wat een spierpijn in mijn bovenbenen. Mijn werkdag nauwelijks overleefd. Nu moet ik eigenlijk nog drie kwartier sporten. Rustig fietsen wilde ik doen, maar lukt echt niet.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:18

SdaphneS schreef:
Gisteren uiteindelijk toch wel de eerste training gedaan en ik heb mij toch een pijn vandaag! Niet normaal.
Wat een spierpijn in mijn bovenbenen. Mijn werkdag nauwelijks overleefd. Nu moet ik eigenlijk nog drie kwartier sporten. Rustig fietsen wilde ik doen, maar lukt echt niet.

Goed bezig! Maar doe die fiets/loop training wel! Juist de beweging zorgt er voor dat je je weer een beetje normaal gaat voelen, beweging, met mate natuurlijk,is goed voor/tegen je spierpijn. Verder goed rekken.

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:55

oeii ik ben door de vakantie ook al ruim 2 weken niet bezig geweest :(
Denk toch dat ik het maar weer ga oppakken als het 'normale' leven straks weer begint

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:07

Ik ben in de avond nog aan het fietsen geweest. Als mijn spieren vanavond goed voelen ga ik gewoon weer verder met het programma en anders een rust dagje. Moet komende weekend ook nog mountainbiken dus kan de benen niet te veel belasten.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:33

Dit topic per ongeluk ontvolgt. Ik ben voor mijn vakantie begonnen met BBG 2, vanaf aankomende maandag begin ik weer opnieuw met dit boek. Voor mijn gevoel staan er minder push-ups in deel twee *\o/*

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 07:45

Hebben jullie je voedingsschema ook omgegooid?
Zo ja, wat eten jullie als ontbijt? Ik blijf het lastig vinden om niet 'slecht' te ontbijten omdat ik 's ochtends geen brood weg krijg...

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 12:55

Wanneer is een ontbijt slecht?
Ik probeer veel te variëren. De ene dag crackers. Dan weer knäckebröd, dan weer gewoon brood. Dan een bakje kwart met vers fruit. Veel wisselen is in mijn ogen belangrijk.

Ik heb verder mijn eten niet omgegooid. Maar doe het programma ook niet echt. Af en toe een lesje. Daarnaast doe ik andere sporten.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 15:19

Je kunt ook met joghurt onbijten, met havermout en een handje fruit of met die sobere muesli (dus haver en tarwevlokken en wat noten).

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:50

Je kan inderdaad ook prima met yoghurt ontbijten. Desnoods begin je eerst met een heel klein beetje en bereidt je dit steeds iets meer uit.
Mijn huidige ontbijt is: halfvolle yoghurt, havermout, banaan en wat cacao nibs

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:34

Ze hebben bij de action voor 5 euro een foamroller te koop. Misschien voor de mensen die er nog een wilden hebben?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 08:34

Ohhhhh de pijn.... :') :')

Misschien was 5km hardlopen na een leg-day niet zo verstandig :+
THANK GOD vanavond abs en armen....

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:28

Alle mensen die zeiden te beginnen na de zomervakantie, zijn jullie ook echt begonnen?

Ik begin vandaag opnieuw! Ik ben tot het eerste fotomoment gekomen de vorige keer maar daar bij gelaten. Nu is het mijn bedoeling om Kayla weer te volgen, zeker omdat ik voor de vakantie nog paard reed, maar nu eigenlijk helemaal niets meer doe :=

Wie zijn er nog meer bezig of gaat er beginnen?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:35

Ik wil wel weer gaan beginnen, (door 'n hersenschudding moeten stoppen) maar ik zeg al lang dat ik weer wil gaan sporten :+

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:37

Ik ben bezig :j vandaag maar weer meten en een fotomoment! Ben duidelijk cm's kwijt want m'n broeken zitten losser :D
Dat werkt echt motiverend!