Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
) succes met je doel!
Ik denk dat het al scheelt als je je standaard gewoontes aanpast
het hoeft niet direct op standje verhongeren, maar bewust zijn van wat je eet zal vast al schelen
heb je een app die je gebruikt? My Fitness Pal vond ik zelf erg handig 
nog een klein beetje te gaan!
goed bezig geweest 

ik moet er nog 4 voor ik stabiel wil blijven...
Ook gedeeltelijk vocht, maar toch, de weegschaal geeft een lager getalletje aan
Ik wil hier graag mee gaan kletsen… ik zal ook proberen actief te kletsen en niet alleen maar mee te lezen.
Ik woon nu sinds ruim 6 jaar in het hoge noorden… voor ik verhuisde woog ik ongeveer 57 kilo en vorige week tikte te weegschaal 65,8 aan…. 
). Ik volg in de weekendes regelmatig bijscholingen van Zumba, of workshops pole fitness.
sucks heah! Ik begrijp dat het op een gegeven moment stagneert, maar dit vond ik al vrij snel...
we zijn met een flinke groep inmiddels! 
ik blijf My Fitness Pal aanraden, dan heb je ongeveer een idee van wat je mag eten en wat je naar binnen werkt zonder er erg in te hebben, voor mij was het een eye-opener
ik ben een stuk bewuster gaan eten

DeniseES schreef:Netjes mandarijn!![]()
Sharon,sucks heah! Ik begrijp dat het op een gegeven moment stagneert, maar dit vond ik al vrij snel...
Welkom FennaK en Banjerwe zijn met een flinke groep inmiddels!
Wat is Milon Cirkel? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Wat is je lengtje Banjer? Je bent al lekker bezigik blijf My Fitness Pal aanraden, dan heb je ongeveer een idee van wat je mag eten en wat je naar binnen werkt zonder er erg in te hebben, voor mij was het een eye-opener
ik ben een stuk bewuster gaan eten

Chocoholic
een veel voorkomende aandoening bij vrouwen 
, zo kom ik op steeds meer apparaten te zitten
)
al zijn 2 maanden wel lang zeg
ik hoop voor juni op de 63 te zitten... vakantieeee!!!