Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben er blij mee!
Tazzey schreef:Jullie zijn snel gegaan. Ik had de laatste dagen niet echt puf om te reageren op dingen waar ik over na moest denken.
Van de week had ik even een inzinking, van die momenten dat alles wat fout kan gaan ook daadwerkelijk fout gaan. Toen kwam ook nog eens opnieuw het besef dat het nooit meer goedkomt en dat was even de druppel.
Gisteren bezoek gehad van mijn nichtje en haar vriendinnetje wat uiteindelijk een paar uur knutselen met nagellak werd. Ah well de meiskes waren happy en dat telt. Ik lig nu weer plat op bed. Ik ga vandaag maar even verder werken aan mijn blog.
Tazzey schreef:Jullie zijn snel gegaan. Ik had de laatste dagen niet echt puf om te reageren op dingen waar ik over na moest denken.
Van de week had ik even een inzinking, van die momenten dat alles wat fout kan gaan ook daadwerkelijk fout gaan. Toen kwam ook nog eens opnieuw het besef dat het nooit meer goedkomt en dat was even de druppel.
Gisteren bezoek gehad van mijn nichtje en haar vriendinnetje wat uiteindelijk een paar uur knutselen met nagellak werd. Ah well de meiskes waren happy en dat telt. Ik lig nu weer plat op bed. Ik ga vandaag maar even verder werken aan mijn blog.
hebben ze je enkel rust voorgeschreven of wordt het ook geopereerd?

gaat nog wel redelijk traag, maar goed. Het lukt en de pijn valt mee. 
voor een therapie hond zodat die mij kan begeleide in het dagelijks leven en zodat ik ook meer buiten kom en alleen naar de winkel durf ik durf dit niet namelijk wel als er andere bij zijn maar alleen liever niet ( voor de mensen die het niet weten ik heb ook autisme / pdd nos
)
zou voor mij een hele grote stap zijn
wil namelijk zo graag een keer naar mijn opa en oma reizen in amersfoort en dan helemaal alleen en dat durf ik nu echt niet
maar dan had je daarvoor al kunnen bellen denk ik dan . mijn moeder heeft vanmorgen gebeld en die vrouw zij dat ze een notitie zal achterlaten voor haar dat ze vanmiddag even moest bellen dus daar zitten we nu op te wachten.
. Straks ga ik weer naar de mimetherapeute om te oefenen.