Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:Ik ben vandaag ff naar de piercer gegaan. Niet dezelfde als waar ik hem heb laten zetten aangezien die in een andere stad is. Hij raade me aan om te blijven spoelen met zeezout en als het niet verminderd maandag naar de huisarts te gaan voor antibiotica.
Nu vraag ik me sowieso af of die nog zo makkelijk antibiotica uitschrijft met al die resistente bacterien enzo nu maargoed, hoop gewoon morgen wakker te worden met een chill oor.
Bizzybijtje schreef:Druk er niet op, blijf er gewoon helemaal af. Helemaal. Niet prutsen, niet voelen. Je oor is lava zeg maarGewoon afblijven.
_Ekenna schreef:En als je 'm nu gewoon even met rust laat?
Zeezouten droogt het wondje ook steeds uit waardoor hij langzamer geneest. En nu je zegt dat het ergste weg is raad ik je aan om er gewoon af te blijven.
Bizzybijtje schreef:Tsja mijn piercer raadde Sterilon aan. Zij zijn ook niet heilig
muntdrop schreef:Bizzybijtje schreef:Tsja mijn piercer raadde Sterilon aan. Zij zijn ook niet heilig
Maar het was wel weer de piercer die heel veel mensen over heel het internet aanraden. En er zijn ook gewoon weer mensen die sterilon succesvol gebruiken dus helemaal fout is het ook weer niet
Zie je, er is gewoon zoveel tegenstrijdigheid.
_Ekenna schreef:muntdrop schreef:Het is nog niet geheel genezen. Zie ook niet in wat een paar extra dagjes zeezouten nog meer schade kan aanbrengen als de piercer na het zetten al mininmaal 30 dagen zeezouten aanraad.
Direct na het zetten minimaal 30 dagen zeezouten? Daar heb ik nog nooit van gehoord..