Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is ook echt mijn gevoel hoor.
mooie nagels heb jij. En leuk idee van de win-actie! Misschien moet ik ook eens voor nail envy gaan kijken.. Mijn nagels splijten echt zo erg, niet normaal. Zonder lak zijn ze echt niet toonbaar.
Maar ik snap wel dat het voor jou nu heel gek en kort voelt, dat heb ik nu ook, terwijl mijn man zei dat mijn nagels nog echt niet zó kort zijn. Wel ontzettend irritant dat ik vrijdagmiddag ruby pumps heb gelakt en nu al ontzettende tipwear heb.
En leuk idee van je winactie
Skessa_ schreef:Bij mij blijft t niet lang zitten, dus durf t niet aan met vakantie. Hoog uit bij een weekendje weg
Vanaf maandag oa NBO (gewone opi mss ook wel??) en SH 2 voor 5 euro bij de op = op shop!!

Maar ik snap dat het nu wel wat 'kalig' voor jou voelt, maar staat toch niet gek
Het gekke is er nu wel vanaf. Ik heb nog overwogen ze in stiletto vorm te gaan laten groeien maar daar ben ik nog niet uit.
, vond die andere te lang.
. Had er pas een halve c, afgehaald, maar vh weekend veel bezig geweest met thinner en dat vonden mn nagels echt niet tof, dus nu net zo kort als mn vingerkootjes