Ik ben nu denk ik 2 maanden niet geweest ahum whoeps. 1 maand geleden veel bezig met afronding van opleiding. Nu net terug van 3 weken werken op Malta. Vanavond al buikspieroefeningen thuis gedaan en wil komende maand flink aan de alag om 3kg eraf te krijgen want heb 2 juni afspraak bij plastisch chirurg. En dan moet mijn bmi wel in orde zijn dus eff aan de slag. Aangezien ik midden juni borstverkleining heb
Ik ben lekker druk met lesgeven. Woensdag wordt pas leuk, om 19:00 in een andere vestiging, dan weer snel terug en om 20:30 in de eigen vestiging Is een stukje rijden dus lekker stressvol, maar wel gaaf dat ik mag overnemen in andere filialen.
@kitty_gomez --> BodyAttack heb ik nog niet gedaan! Ik kan alleen op zaterdagochtend dit doen op een andere vestiging maar meestal doe ik dan pump, vast clubje dus dat is dan ook wel weer gezellig.
Stil hier! Ik vind deze release van pump en sh'bam beide geweldig. Vooral de sh'bam. Geen nummer die ik niet leuk vind.
Ik vind m al saai ga vanaf deze week ook mixen, hij komt echt mn neus uit
Misschien wel annemarie, ik vond vorig jaar wel tof, maar vind bv. Het megakwartaal vele malen leuker!!
Eileen_
Geplaatst: 18-05-15 16:29
Morgen wordt m'n laatste lesje sporten... Laatste keer combat. Vandaag (waarschijnlijk) laatste keer pump gehad Donderdag vertrek ik namelijk voor een jaar naar Canada dus wel om een leuke reden.
Kinke
Geplaatst: 18-05-15 16:29
Vind al die activiteiten van LM zo ontzettend duur
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 18-05-15 16:31
Ja eileen ik las het, ENORM TOF!!!
Klopt Marina... En dan geef ik liever mn geld uit aan een weekendje Veldhoven!
Echt Kim?? Ja ik vond het megakwartaal ook supergaaf maar one was gewoon echt een belevenis.. wauwie! En beetje geluk dat ik dan al mijn grit licentie heb en dus niet zelf hoef te betalen
Hmm nog even nadenken erover, en afwachten of sportschool een win actie houd. Was vorige keer wel toen kwam ik alleen net uit een blessure.
Vanavond weer sh'bam en pump
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 18-05-15 17:34
Ik ga al naar het megakwartaal sinds 2009, dus dat is echt mijn jaarlijkse uitje!!
Ik vind de setting op het megakwartaal veel leuker, het is wat kleiner, je krijgt meer "aandacht" van de trainers, je spreekt er veel mensen enz.... en gewoon meer beleving
One vond ik zo groots.... Wel leuk, maar niet helemaal mijn ding... Vond de meet&greets ook erg tegenvallen!
Ik nu wel, maar vorig jaar niet, toen had ik kaartjes gewonnen.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 19-05-15 00:02
Oow ja dat is ook zo, je had gewonnen Weet je al wanneer je naar de opleiding mag??
Wij hebben toen ook een erg gezellig weekend gehad hoor! De meet en greets waren ZO druk, dat het echt alleen op de foto eeeeen volgende was whoehoehoehoe wat een meet&greet
Binnenkort zijn de filmings in stockholm... Dat lijkt me dan weer wel gaaf!